printlogo


کد خبر: 168675تاریخ: 1395/9/21 00:00
اخبار

طلای تکواندوکار ایرانی آذربایجان در گرند پری باکو
میلاد بیگی در رقابت‌های گرند پری تکواندوی باکو به مدال طلا رسید. به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های گرند پری تکواندوی باکو مسابقات 4 وزن زنان و مردان برگزار شد که ایران با 2 نماینده در روز اول به مصاف رقبا رفت.  در وزن 80- کیلوگرم مسعود حجی‌زواره در دور نخست نتیجه را به نماینده کره واگذار کرد و وداع زودهنگامی با رقابت‌ها داشت اما در این وزن میلاد بیگی، تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان با شکست عیسی سیف به نشان طلا رسید تا کشور میزبان در روز اول رقابت‌ها یک طلا به نام خود ثبت کند.  بیگی در 4 مبارزه خود تنها 2 امتیاز به رقبا داد. در وزن اول این رقابت‌ها نیز آرمین هادی‌پور با یک برد و یک باخت حذف شد. رقابت‌های گرند پری با حضور 118 ورزشکار از 41 کشور جهان در شهر باکو در حال برگزاری است.  

تمدید قرارداد زی‌روبرتو با پالمیراس
هافبک 42 ساله پالمیراس قراردادش را با این تیم به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. به نقل از گلوبو، زی‌روبرتو که پیش‌تر در بایرن مونیخ بازی می‌کرد، موفق شد امسال همراه پالمیراس قهرمان لیگ برزیل شود. او در این زمینه عنوان کرد: خیال بازنشستگی ندارم و می‌خواهم یک سال دیگر برای تیمم بازی کنم. او روز شنبه با حضور در محل باشگاه پالمیراس رسما قراردادش را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد تا یکی از مسن‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان لقب بگیرد. زی‌روبرتو برای تیم ملی برزیل نیز بیش از ۸۰ بار بازی کرده است و در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان نیز در فهرست ۲۳ نفره سلسائو حضور داشت.

احسان‌پور به فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان نرسید
نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران با شکست مقابل رقیب آمریکایی از رسیدن به فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان باز ماند. در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان بهنام احسان‌پور، نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف لوگان استیور از آمریکا رفت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند. احسان‌پور برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف برنده مبارزه  واسیلی شوپتار از اوکراین و احمد چاکایف از روسیه خواهد رفت. احسان‌پور پیش از این در دور نخست استراحت کرد و سپس در مرحله یک‌هشتم نهایی والودیا فرانگولیان از ارمنستان را ضربه فنی کرد و در مرحله یک‌چهارم نیز مقابل شینگو آریموتو از ژاپن 11 بر صفر به برتری رسید. دیگر نماینده ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان، افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی بود که پس از باخت 2 - 2 مقابل حریف ارمنستانی از دور رقابت‌ها کنار رفت. یکشنبه در روز پایانی این مسابقات مصطفی حسین‌خانی در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد و یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی به میدان می‌روند.

زمانی: منصوریان حق اظهارنظر مدیریتی ندارد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از صحبت‌های سرمربی این تیم، گفت: علیرضا منصوریان حق اظهارنظر در حیطه مدیریت باشگاه را ندارد و قطعا این قضیه را از طریق قانون پیگیری خواهیم کرد. حسن زمانی در گفت‌وگو با  مهر، درباره اینکه علیرضا منصوریان در پایان بازی با تراکتورسازی گفته بود «زمانی باید به جای هیات مدیره در کادر فنی کار می‌کرد و دستیارم می‌شد»، گفت: آقای منصوریان باید به وظایف دیگران احترام بگذارد و نباید وارد حیطه مدیریت شود.  ما برای او احترام قائلیم.  از کسی که تجربه زیادی در فوتبال دارد، بعید است راجع به مدیریت باشگاه صحبت کند. وی درباره اینکه منصوریان این صحبت‌ها را در واکنش به اظهارات فنی و انتقادات شما مطرح کرده است، تاکید کرد: اگر یک مصاحبه از من پیدا کنید که در کار کادر فنی دخالت کرده‌ام، به شما جایزه می‌دهم! عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال با اشاره به کنایه منصوریان برای حضورش در کادر فنی استقلال، تصریح کرد: ایشان حق اینگونه اظهارنظرها را ندارد. قطعا این قضیه را در هیات‌مدیره از طریق قانون پیگیری خواهیم کرد. زمانی در پاسخ به این سوال که «آیا منصوریان بابت این اظهارنظر جریمه می‌شود؟» گفت: باید ابتدا این موضوع را در هیات مدیره مطرح کنیم.


Page Generated in 0/0059 sec