printlogo


کد خبر: 168697تاریخ: 1395/9/21 00:00
اخبار

نامه تشکر سردار نقدی خطاب به رهبر انقلاب
لحظه‌ای دست از مبارزه با کفر و نفاق و ظلم بر نخواهم داشت
معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه پاسداران در مرقومه ای به رهبر حکیم انقلاب تصریح کرد: تا نفس دارم بر عهد و پیمانی که با حضرتعالی و امام و شهیدان بسته‌ام، هستم و به فضل پروردگار لحظه‌ای دست از مبارزه با کفر و نفاق و ظلم و ستم بر نخواهم داشت.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی، نامه تشکری خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر نور چشم بسیجیان و امید مستضعفان امام خامنه‌ای عزیز دام ظله
سلام علیکم
پس از حمد الهی به خاطر توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
از لطف و عنایت و اعتماد به این سرباز کوچک ولایت برای خدمت در سنگری جدید که موضوع آن دغدغه اصلی حضرتعالی است، تشکر می‌کنم و پیش از آن، اینکه رخصت دادید بیش از 7 سال خادم و نوکر بسیجیان باشم صمیمانه سپاسگزارم.
تا نفس دارم بر عهد و پیمانی که با حضرتعالی و امام و شهیدان بسته‌ام، هستم و به فضل پروردگار لحظه‌ای دست از مبارزه با کفر و نفاق و ظلم و ستم برنخواهم داشت و ان‌شاءالله سنگر جدید خدمتم، مثل همیشه کانون جوشان عشق و اطاعت از ولایت و مبارزه با آمریکا و ایادی‌اش خواهم بود.
از خدای متعال می‌خواهم سایه پرمهر آن امام عزیز را تا ظهور امام عصر(عج) بر سر امت اسلام مستدام بدارد و تا نفس آخر توفیق خدمتگزاری به این نظام الهی را نصیب ما سازد.
سرباز کوچک ولایت
محمدرضا  نقدی

مدارک جدیدی از کرسنت را در دادگاه ارائه می‌کنم
نماینده سابق تهران در مجلس با اشاره به شکایت‌های مطروحه از سوی برخی مقامات گفت: یکشنبه[امروز]  با
۳ شکایت دولتی به دادگاه می‌روم و مدارک جدیدی از کرسنت را ارائه می‌کنم. علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری دادگاه رسیدگی به شکایت‌های مطرح‌شده از سوی برخی مقامات دولتی خبر داد و گفت: این آمادگی را دارم تا نسبت به  شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، دفاع لازم را در برابر هیات منصفه و افکار عمومی داشته باشم. وی با بیان اینکه در در پرونده کرسنت، نگران تضییع حقوق کشور هستیم، گفت: یکی از شاکیان بنده در دادگاه یکشنبه [امروز]، وزارت نفت و نماینده حقوقی آقای بیژن زنگنه است که ان‌شاءالله بنده اسناد خود درباره قرارداد کرسنت را به دادگاه ارائه خواهم کرد. زاکانی با اشاره به مطرح شدن شکایت سیداحمد موسوی نیز گفت: وی از چهره‌های بانفوذ اقتصادی نزدیک به دولت قبل و آقای رحیم‌مشایی بود که بعد از تشکیل دولت جدید، با حسین‌ فریدون ارتباط برقرار کرده است. گفتنی است دادگاه رسیدگی به شکایات از علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه 21 آذر ساعت 9 صبح، در شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران با حضور هیات منصفه برگزار می‌شود. دادگاه علیرضا زاکانی به صورت علنی برگزار می‌شود.

هشدار معاون ستاد کل نیروهای مسلح به تهدیدکنندگان در خلیج‌فارس
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: کسانی که خواستار غرق کردن قایق‌های ایرانی در خلیج‌فارس هستند، فاقد شعور نظامی هستند. سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در گفت‌وگویی در واکنش به رجزخوانی‌ها و تهدیدات پوشالی جمعی از سیاستمداران آمریکا گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری بر منطقه خلیج‌فارس اشراف و احاطه دارند. وی تأکید کرد: شرایط نظامی و امنیتی امروز خلیج‌فارس به گونه‌ای است که نیروها و امکانات دشمن کاملاً در تیررس نظامیان ایران قرار دارد. سردار جزایری هشدار داد چنانچه جنگ‌طلبان آمریکایی و اذناب آنها اقدامی ناپخته و غیرحرفه‌ای انجام دهند، حتماً با واکنش تند رزمندگان اسلام روبه‌رو خواهند شد. وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارند و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهند داد.


Page Generated in 0/0090 sec