printlogo


کد خبر: 168859تاریخ: 1395/9/24 00:00
اخبار

انتشار مجدد کتاب «جاودانه تاریخ»
ویراست تازه‌ای از کتاب «جاودانه‌ تاریخ» شامل سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ شخصیت امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابیطالب(ع) منتشر شد. به گزارش مهر، ویراست تازه‌ای از کتاب «جاودانه» تاریخ شامل سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ شخصیت امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابیطالب(علیه‌السلام) است که به همت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان با عنوان «جاودانه‌ تاریخ» جمع‌آوری شده و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شد. این اثر در 26 فصل با توجه به تبیین ابعاد متعدد شخصیت حضرت علی(علیه‌السلام) در بیانات مقام معظم رهبری تنظیم شده است. از ویژگی‌های این اثر، تحقیق گسترده‌ای است که در زمینه‌ منابع آن انجام شده است. بخش پیوست‌ها و نمایه‌های کتاب نیز بهره‌مندی مخاطب از اثر را افزایش می‌دهد.

«لیسانسه‌ها» به تلویزیون می‌آید
فصل اول سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی که شامل ۳۰ قسمت است، از دی‌ماه آغاز خواهد شد و فصل دوم نیز اوایل سال آینده روی آنتن می‌رود. به گزارش تسنیم، وحید مرادی مدیر تولید سریال «لیسانسه‌ها» گفت: این سریال از 4 دی‌ماه به جای «ماه و پلنگ» روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت. تاکنون نزدیک به 30 درصد از این سریال 60 قسمتی، مقابل دوربین سروش صحت رفته است.

هدیه پرستویی به موزه حضرت ابوالفضل‌(ع)
پرویز پرستویی تابلوی هدیه شده از سوی خبرگزاری فارس را به موزه حرم حضرت ابوالفضل(ع) اهدا کرد. به گزارش فارس، این تابلو که با نام حضرت فاطمه(س) مزین بود از سوی این هنرمند کشور به موزه حرم حضرت ابوالفضل(ع) اهدا شد و احتمالاً همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) توسط سازمان رسانه‌ای- هنری اوج در موزه قرار می‌گیرد. تابلویی که مزین به نام حضرت فاطمه است در مراسمی که به عنوان «ستاره شرقی» برای بزرگداشت این هنرمند در محل خبرگزاری فارس برگزار شد توسط سیدنظام‌الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس به ایشان اهدا شد.

قره‌داغی جایگزین حمزه‌زاده در سوره مهر شد
مدیریت انتشارات سوره مهر پس از 14 سال تغییر کرد. به گزارش تسنیم، محمد حمزه‌زاده که در این سال‌ها مدیریت این انتشارات وابسته به حوزه هنری را برعهده داشت، به دلیل تعدد سمت از کار خود کناره گرفت. او هم‌اینک معاونت سینمایی حوزه هنری را برعهده دارد. گفته می‌شود قرار است عبدالحمید قره‌‌داغی مدیریت این انتشارات را برعهده گیرد. او پیش‌تر رئیس حوزه هنری کرج بود.

سریال «پیوند قلب‌ها» تا ۲ ماه دیگر کلید می‌خورد
تهیه‌کننده سریال «پیوند قلب‌ها» گفت: این سریال ۱۵ قسمتی که داستانی طنز دارد تا ۲ ماه دیگر وارد مرحله تولید خواهد شد. به گزارش فارس، بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده سریال «پیوند قلب‌ها» در این باره گفت: سریال 15 قسمتی «پیوند قلب‌‌ها» توسط علی فرزین‌فرد و فرزاد ابوحمزه در حال نگارش است. وی ادامه داد: این سریال طنزی خانوادگی- اجتماعی است که برای زمان خاصی آن را در نظر نگرفتیم. این سریال برای شبکه یک سیما ساخته خواهد شد. وی افزود: تا 2 ماه دیگر وارد مرحله تولید خواهیم شد و تا پایان امسال این سریال را کلید خواهیم زد.

رونمایی از «منظومه فکری امام‌خمینی(ره)»
کتاب «منظومه فکری امام خمینی(ره)» در فرهنگسرای گلستان رونمایی می‌شود. به گزارش «نسیم آنلاین»، کتاب «منظومه فکری امام خمینی(ره)» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه روز یکشنبه 28 آذرماه ساعت 15با حضور جمعی از صاحبنظران،‌ فرهیختگان و اندیشمندان حوزه و دانشگاه در فرهنگسرای گلستان رونمایی می‌شود. کتاب «منظومه فکری
امام خمینی(ره)» در 4 بخش، ‌نظام‌های بینشی و نگرشی (جهان‌بینی اسلامی)، ‌نظام‌های منشی و رفتاری اسلام، نظام‌های اجتماعی اسلام و اهداف اجتماعی اسلام به رشته تحریر درآمده است.
 


Page Generated in 0/0056 sec