printlogo


کد خبر: 168860تاریخ: 1395/9/24 00:00
رویدادها

انتشار کتاب «مدل آرامش در اخلاق اسلامی و معنویت‌های جدید»
کتاب «مدل آرامش در اخلاق اسلامی و معنویت‌های جدید» نوشته حسین باقری از سوی دفتر نشر معارف و دانشگاه معارف اسلامی منتشر شد. به گزارش فارس، این کتاب تحقیقاتی زیر نظر حجج‌الاسلام والمسلمین محمدتقی فعالی، احمدحسین شریفی و مسعود آذربایجانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در این حوزه نوشته شده است. چاپ اول «مدل آرامش در اخلاق اسلامی و معنویت‌های جدید» در 360 صفحه، قطع وزیری، تیراژ 1000 نسخه و قیمت 15 هزار و 500 تومان عرضه شده است.

افتتاح جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس»
آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در شهر رامسر با حضور سیدمصطفی ابطحی، سینماگران و اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش فارس، در ابتدای این مراسم سیدمصطفی ابطحی، دبیر جشنواره گفت: نمایش خانگی رسانه پرمخاطب و تاثیرگذاری است که رقیبان فراوانی دارد اما با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا پیش می‌رود. امسال سال خوبی برای نمایش خانگی است. در این مراسم از داریوش اسدزاده، علی نصیریان، داریوش باباییان و ثریا قاسمی تجلیل به عمل آمد. سپس حاضران برای ادای احترام به شهدای مدافع حرم در سالن ایستادند و از همسر شهید مدافع حرم مصطفی تاش‌موسی تجلیل به عمل آمد. ادامه مراسم نیز اختصاص به تجلیل از همسر شهید سیدعلی اقبالی، خلبان نامی ایران داشت. وی طی سخنانی اظهار کرد: به پیوست صحبت‌های استاد بزرگوارم علی نصیریان که گفتند ملت ما و مردم ما بسیار مهربان، شجاع و قدرشناس هستند، وظیفه خود می‌دانم از ملت عزیزم تشکر کنم که بعد از 37 سال همسر من شناخته شد. وی با اشاره به فیلم «پرنده افلاک» گفت: از کارگردان فیلم ممنونم. اگر امشب اینجا هستید بهای دلتنگی‌های من و پسر 40 ساله‌ام است که امروز 40 ساله
شده است.

معرفی داوران پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
مدیر بخش مسابقه پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اعلام اسامی داوران این دوره از جشنواره گفت: آخرین فرصت مهلت ارسال آثار به این بخش، 25 آذرماه است. به گزارش فارس، «ابراهیم حسینی» مدیر بخش مسابقه پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: در این دوره از جشنواره شورای داوری متشکل از قباد شیوا، مازیار تهرانی و مجید کاشانی کار ارزیابی و داوری آثار مسابقه بخش پوستر را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: روزشمار این آثار از آذر سال 94 تا آذر سال 95 بوده و موضوع مسابقه پوسترهایی است که به تئاتر و رویدادهای نمایشی مرتبط است و برگزیدگان این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

آغاز به کار «شبکه پیشران» همزمان با میلاد پیامبر اعظم(ص)
نادر طالب‌زاده گفت: «شبکه پیشران» شبکه جمع‌سپاری پروژه‌ها و طرح‌های برتر کشور، همزمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) آغاز به کار می‌کند. به گزارش فارس، نادر طالب‌زاده عضو شورای سیاستگذاری «شبکه پیشران» گفت: این شبکه که با هدف حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی از چند ماه گذشته مراحل راه‌اندازی خود را پشت‌سر گذاشته بود از روز شنبه مصادف با 17 ربیع‌الاول و همزمان با میلاد مسعود حضرت محمد(ص) رسما راه‌اندازی می‌شود. این شبکه که مالکیت فکری آن متعلق به موسسه فرهنگی- هنری نورالاصفیا است؛ از همراهی شخصیت‌هایی از جمله نادر طالب‌زاده کارشناس رسانه، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی بهره می‌برد. قالب‌های ارائه طرح در شبکه «پیشران» شامل فیلم سینمایی، فیلم کوتاه، فیلم تلویزیونی، سریال، مستند، انیمیشن، آلبوم موسیقی، نشر کتاب، انواع بازی‌های رایانه‌ای، تولید نرم‌افزار و جنبش‌های کمپینی جامعه است. موضوعات شرکت‌کنندگان در این شبکه شامل اهداف عالیه انقلاب اسلامی در فرهنگ جامعه اسلامی، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، صیانت از فرهنگ اسلامی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی از طریق مشارکت مردمی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در انجام کارهای فرهنگی و تامین مالی به واسطه عموم مشارکت‌کنندگان است تا تاثیرگذاری خود را دنبال کند.
 


Page Generated in 0/0053 sec