printlogo


کد خبر: 168949تاریخ: 1395/9/25 00:00
اخبار

آغاز اکران «حریر» در  سینماها
اکران فیلم سینمایی «حریر» تازه‌ترین ساخته «فریال بهزاد» دیروز در تعداد محدودی از سالن‌های سینما آغاز شد.
به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی «حریر» تازه‌ترین ساخته فریال بهزاد دیروز چهارشنبه 24 آذرماه به روی پرده سینما رفت. این فیلم سینمایی در بهار و تابستان سال جاری مراحل ساخت خود را پشت‌سر گذاشته و برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم سلامت به نمایش در آمده است. در تازه‌ترین ساخته فریال بهزاد؛ علیرضا جلالی‌تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی‌زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی‌زاده، مجید مهدی‌زاده و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: حریر دختری جوان و با استعداد است که چاقی بیش از حدش موانع زیادی را در زندگی برایش به وجود آورده؛ چیزی که او نمی‌داند این است که وقتی اعتماد به نفس داشته باشد و خود را باور کند می‌تواند هر هدفی را قابل دسترس کند.

«پرپرواز»؛ روی آنتن تلویزیون
نماهنگ «پرپرواز» به مناسبت تشکیل سپاه حفاظت از هواپیمایی(امنیت پرواز) به روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌رود.
به گزارش تسنیم، نماهنگ «پرپرواز» که چندی پیش در موسسه فرهنگی پارس سفیران کرخه تولید شده بود از 30 آذرماه تا 5 دی‌ماه مصادف با فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت از هواپیمایی(امنیت پرواز)، از شبکه‌های مختلف تلویزیون به روی آنتن می‌رود. نماهنگ «پرواز» راجع به یک مامور سپاه حفاظت از هواپیمایی(امنیت پرواز) است که از ورود این مأمور به هواپیما شروع می‌شود و با شهادت این پاسدار امنیت پرواز به عنوان شهید مدافع حرم به پایان می‌رسد.

اضافه شدن «چشم‌انداز سینمای ایران» به جشنواره سی‌وپنجم
کیانوش عیاری گفت: امیدوارم با مقررات جدید وضع شده در جشنواره فجر، نگاه نو و هوای تازه به این سینما وارد شود و سینمای ایران نفسی تازه کند. به گزارش تسنیم، امسال برپایی جشنواره فیلم فجر با تغییراتی در آیین‌نامه همراه بوده است که مهم‌ترین آنها ایجاد بخشی با نام «چشم‌انداز سینمای ایران- سال 96» و رقابت فیلم‌های اول در کنار بقیه آثار در بخش «سودای سیمرغ» است. «کیانوش عیاری» از فیلمسازان مطرح سینمای ایران که در دهه 60 با کسب 2 جایزه کارگردانی برای فیلم‌های «تنوره دیو» و «آن سوی آتش» تا سال‌ها جزو رکوردداران جشنواره به شمار می‌آمد، گفت: «من تغییرات اخیر آیین‌نامه جشنواره را مفید می‌دانم و باید منتظر ماند و دید این تغییرات در مقررات جشنواره و بازگشت به حال و هوای جشنواره در گذشته، چقدر می‌تواند به نفع سینمای ایران باشد». بخش ملی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از 11 تا 22 بهمن‌ماه به دبیری «محمد حیدری» برگزار خواهد شد.

انتشار کتاب خاطرات حجت‌الاسلام مهدوی خراسانی
خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر مهدوی‌خراسانی، یکی از مبارزان سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی و عضو جامعه روحانیت مبارز منتشر شد. این کتاب به قلم مهدی قیصری در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تجمیع و منتشر شده که اسناد قابل توجهی از ساواک و دستگاه‌های شاهنشاهی مرتبط با انقلاب اسلامی را در بر دارد و حاوی خاطراتی جالب برای نسل جوان کشور است.

ساخت «دریاچه ماهی» با موضوع دفاع‌مقدس
تهیه‌کننده «دریاچه ماهی» گفت: فیلمبرداری این فیلم روز جمعه ۲۶ آذر ماه در لوکیشن راه‌آهن تمام خواهد شد. به گزارش نسیم‌آنلاین، سعید سعدی، تهیه‌کننده فیلم «دریاچه ماهی» گفت: فیلمبرداری این فیلم روز جمعه 26 آذر ماه در لوکیشن راه‌آهن تمام خواهد شد و با ضبط این لوکیشن، کار فیلمبرداری «دریاچه ماهی» به طور کامل انجام شده است. وی ادامه داد: تاکنون 85 درصد از تدوین فیلم نیز توسط  آرش معیریان انجام شده است و مابقی تدوین هم در حال انجام است. تهیه‌کننده «دریاچه ماهی» خاطرنشان کرد: موسیقی کار توسط کیان مقدم و صداگذاری کار هم توسط مهرداد جلوخانی به طور همزمان انجام می‌شود و تاکنون 50 درصد از آنها انجام شده است و به احتمال زیاد اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد شد. داستان فیلم «دریاچه ماهی» درباره چند رزمنده است و روایت فیلم از دهه 60 آغاز می‌شود و در زمان حال داستان فیلم به نقطه مشترک می‌رسد.
 


Page Generated in 0/0068 sec