printlogo


کد خبر: 168954تاریخ: 1395/9/25 00:00
اخبار

ماجرای جالب سرقت خودروی باشگاه استقلال تهران
باشگاه استقلال گرفتار مشکلات اداری و مالی بی‌پایانی است اما اینکه خودروی باشگاه به سرقت برود و پس از گذشت بیش از 2 سال هیچ‌کس پیگر ماجرا نباشد و کسی خود را مقصر این ماجرا نداند و درصدد جبران خسارات وارده به باشگاه نباشد در نوع خود جالب است. به گزارش ایسنا، در لیست اموال باشگاه استقلال تهران 2 خودرو ثبت شده است. یک خودروی سواری پژو پارس به شماره شهربانی 889 هـ 31 ایران 44 مدل 87 و یک وانت پیکان 1600 به شماره انتظامی 38 ی 728 ایران 66 مدل 1390. خودوری پژو پارس در اختیار بهرام افشارزاده، سرپرست وقت استقلال بوده و وانت پیکان هم در اختیار مدد جباری، مسؤول تدارکات این تیم است که معمولا وسایل تدارکات تیم استقلال را با آن جابه‌جا می‌کند. 5 آبان 93 اتفاق جالبی رخ می‌دهد؛ خودروی پژو پارس باشگاه از مقابل در منزل بهرام افشارزاده در محله سعادت‌آباد تهران به سرقت می‌رود. این خودرو جزو اموال باشگاه بوده و افشارزاده هم به عنوان سرپرست باشگاه از آن استفاده می‌کرده است اما پس از سرقت این خودرو هیچ اقدام اداری در باشگاه برای پیگیری ماجرا صورت نگرفته است، موضوعی که در گزارش حسابرسی باشگاه در سال 93 نیز به صراحت درباره آن اعلام نظر شده است. همان زمان پرونده‌ای به کلاسه 4571030 در دادسرای سعادت آباد درباره این سرقت و در پی گزارش پلیس 110 تشکیل می‌شود اما اینکه خودروی مذکور بیمه بدنه برای جبران خسارت ناشی از سرقت نداشته و واحد حقوقی باشگاه نیز در جریان موضوع برای پیگیری ماجرا نبوده، جالب توجه است. اهمال در نگهداری اموال، عدم پیگیری جدی سرقت انجام شده و عدم جبران خسارت ناشی از ترک‌فعل مستقیم افراد به بیت‌المال از دیگر نکات قابل توجه این سرقت است، موضوعی که حتی با گذشت بیش از 2 سال تاکنون مسکوت بوده و کمتر کسی در باشگاه از آن اطلاع دارد.

طلسم بهره‌گیری از تصاویر تلویزیونی شکسته شد
برای نخستین‌بار در تاریخ دنیای فوتبال، در یک مسابقه رسمی از فناوری تصاویر تلویزیونی برای کمک به قضاوت داوران استفاده شد. به گزارش تسنیم، در بازی تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و اتلتیکوناسیونال کلمبیا، در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان اتفاقی تاریخی رخ داد؛ ویکتور کاسای، داور مجارستانی این بازی برای تشخیص یک صحنه مشکوک به خطای پنالتی که روی «نیشی» بازیکن نماینده کشور میزبان صورت گرفت، به کنار زمین رفت تا از فناوری تصاویر تلویزیونی برای اتخاذ درست‌ترین تصمیم بهره بگیرد. به این ترتیب او نام خود را به عنوان نخستین داور تاریخ که در یک بازی رسمی از تکنولوژی تصاویر تلویزیونی کمک گرفت، به ثبت رساند. نکته جالب درباره این اتفاق آن بود که با وجود درست تشخیص داده شدن پنالتی از سوی کاسای بعد از تماشای تصاویر تلویزیونی، کاشیما آنتلرز باز هم ناعادلانه به گل رسید، چرا که پیش از رخ دادن خطای پنالتی، نیشی در موقعیت آفساید قرار داشت اما نه کاسای و نه دستیار او متوجه این موضوع نشدند. این نخستین‌باری نیست که کاسای تاریخ‌ساز می‌شود. این داور مجارستانی پیش از این هم با قضاوت دیدار تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2011 در سن 35 سالگی، به جوان‌ترین داوری تبدیل شد که فینال مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان را سوت زده است.

منصوریان: بعد از دیدار برابر پدیده به باشگاه لیست می‌دهم
سرمربی آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد تیمش به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار برابر پدیده است و بعد از این دیدار لیست ورود و خروج به باشگاه می‌دهد. به گزارش شفقنا ورزشی، منصوریان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پدیده گفت: این دیدار برای ما بسیار حساس است و به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. پدیده تیم بسیار خوبی است و برابر پرسپولیس هم عملکرد خوبی از خود نشان داد. سرمربی آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد بعد از این بازی لیست ورود و خروج به باشگاه می‌دهد. او گفت: بعد از بازی برابر پدیده با آقای فریبا و بختیاری جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و درباره لیست ورودی و خروجی بحث خواهیم کرد. منصوریان درباره انتقاد یکی از اعضای هیات‌مدیره اینگونه واکنش نشان داد: ما درباره هیات‌مدیره در نیم‌فصل قطعا تحولاتی خواهیم داشت. من چند روز پیش به خدمت وزیر رفتم و باید بگویم خیلی از دیدگاه او به فوتبال لذت بردم. رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل‌مان حامی ما هستند. یکی، دو مورد فضای ناهنجار در هیات‌مدیره داریم که به آن در نیم‌فصل رسیدگی می‌کنیم.


Page Generated in 0/0049 sec