printlogo


کد خبر: 169007تاریخ: 1395/9/28 00:00
اخبار

انتقاد مهران مدیری از سازشکاری!
برنامه دورهمی در حالی با موضوع شجاعت شب ۲۴ آذرماه پخش شد که مدیری در کلام آخر خود سازشکاران را در هر پست و منصبی بی‌توجه به خون شهدا دانست و گفت: چرا پست‌هایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرأت می‌خواهد! به گزارش تسنیم، مهم‌ترین بخش برنامه گفتار آخر مهران مدیری بود که در آن با اشاره به شهیدان و اینکه ما حتی نمی‌توانیم تصورش  را کنیم که یه عده  با چه جرأتی به عملیات‌های بی‌بازگشت می‌رفتند، گفت: اگر ما بودیم چه می‌کردیم؛‌ امروز که شرایط کاملاً عادیه جواب آن دل و جرأت‌های خارق‌العاده را با سازشکاری و منفعت‌طلبی می‌دهیم. اگر دل و جرأت بعضی از کارها را ندارید؛ چرا پست‌هایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرأت می‌خواهد! تو که نمی‌توانی بتمرگ خانه‌ات!

ساخت سریال انیمیشن «محمد رسول‌الله(ص)»
سریال انیمیشن زندگی حضرت محمدرسول‌الله(ص) با مشارکت بین‌المللی و با استانداردهای تولیدات درجه یک جهانی در حال تولید است. به گزارش مهر، امیرمسعود علمداری سرپرست نویسندگان انیمیشن محمدرسول‌الله(ص) گفت: این سریال در ۱۰۴ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای در 4 فصل در مجموع معادل ۲۲۸۸ دقیقه تهیه می‌شود که البته در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید است و همچنین نگارش و طراحی آن نیز انجام می‌شود. وی افزود: داستان از ۶۰ سال قبل از تولد حضرت محمد مصطفی خاتم‌الانبیا(ص) آغاز شده و تا انتهای خلافت حضرت علی(ع) ادامه دارد. این نویسنده و مدرس فیلمنامه‌نویسی انیمیشن اشاره کرد: از ویژگی‌های این انیمیشن نهایت استفاده از جذابیت‌های انیمیشن چون طنز، ترانه و فانتزی است. در نگارش این اثر بین‌المللی سعی شده است از ظرفیت‌های انیمیشن در جذب مخاطب عام و فراگیر به تمام سنین توجه شود بنابراین نگاهی متفاوت و دنیاپسند به تاریخ اسلام کرده‌ایم.

شهادت حسین فهیمی فیلمساز و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره
حسین فهیمی جانباز ۷۰ درصد و عضو هیات علمی دانشگاه سوره که سال‌ها در عرصه فیلمسازی و پژوهش هنر فعالیت داشت به مقام شهادت نایل شد. به گزارش مهر، حسین فهیمی، عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، نویسنده و کارگردان بود. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به مستند «محیط‌زیست کهگیلویه‌و‌بویر احمد ۱۳۷۳»، «10 مستند مساجد و فعالیت‌های فرهنگی استان فارس۱۳۷۳»، «فیلم‌های کوتاه مستند گزارشی سیمای صبحگاهی ۱۳۷۳»، مستند «تشییع شهدای شیراز  ۱۳۷۴»، مستند رحلت امام خمینی «سوگ در سوگ ۱۳۷۴»، فیلم داستانی «آغاز یک پایان  ۱۳۷۸»، فیلم داستانی «آواز جنگل ۱۳۸۱»، سینمایی «ساحت ۱۳۸۱»، فیلم مستند «گمست ۱۳۸۳» و فیلم مستند «انتظار ۱۳۸۵» اشاره کرد.

انتشار مجدد کتابی در باب سبک زندگی
کتاب گفتارهای آیت‌الله میرباقری با عنوان «نگرشی در مساله سبک زندگی» به چاپ چهارم رسید. به گزارش فارس، چاپ چهارم کتاب «نگرشی در مساله سبک زندگی» گفتارهایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری توسط نشر تمدن نوین اسلامی منتشر شد. این متن حاصل ترکیب و بازنویسی 2 سخنرانی سیدمحمدمهدی میرباقری در موضوع سبک زندگی است که در آبان 1391 و اردیبهشت 1393 ارائه شده است. در مقدمه کتاب آمده است: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری (دام ظله) بر آن تأکید کرده‌اند، آسیب‌شناسی سبک زندگی موجود و طراحی سبک زندگی اسلامی بوده است. از نگاه معظم‌له پیشرفت همه‌جانبه و تمدن‌سازی نوین اسلامی، از 2 بخش ابزاری (صنعت، سیاست، اقتصاد، اقتدار سیاسی و نظامی، اعتبار بین‌المللی و...) و حقیقی (موضوعات سبک زندگی از قبیل سبک ازدواج، نوع مسکن، الگوی مصرف، نوع خوراک، نوع تفریحات و...) تشکیل می‌شود. کتاب «نگرشی در مساله سبک زندگی» در 44 صفحه با قیمت یکهزار و پانصد تومان در شمارگان 1500 نسخه از سوی نشر تمدن نوین اسلامی برای چهارمین مرتبه از تابستان تاکنون روانه بازار کتاب شده است.


Page Generated in 0/0074 sec