printlogo


کد خبر: 169008تاریخ: 1395/9/28 00:00
رویدادها

برگزاری مراسم جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون و زینبیون
به منظور پاسداشت ارزش‌های شهدای فاطمیون و زینبیون و خانواده‌های محترم آنها مراسم جشن تولد برای فرزندان شهدا برگزار شد. به گزارش تسنیم، مرکز بسیج فاطمیون به همراه تشکل‌های ‌مردمی مراسم جشن تولدی را برای فرزندان شهدای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون در برج میلاد تهران برگزار کردند. علی‌اکبر همت، مسؤول مرکز بسیج فاطمیون، تکریم و توجه به فرزندان و خانواده شهدای فاطمیون و زینبیون را از مهم‌ترین اهداف این مرکز عنوان کرد و گفت: مرکز بسیج فاطمیون و تشکل‌های‌ خودجوش مردمی با تشکیل گروه‌های فرهنگی و درمانی، کمک‌های‌مادی و معنوی را به خانواده این شهدا ارائه می‌کند. او لبیک به فرامین امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که درباره شهدای فاطمیون می‌فرماید «من به فاطمیون افتخار می‌کنم» را از دیگر اهداف این مجموعه مطرح می‌کند و می‌گوید: ما نیز به این خانواده‌ها افتخار کرده و خدمت به خانواده شهدای فاطمیون و زینبیون را برای خود
افتخار می‌دانیم.

ترجمه عربی کتاب «مسیح در شب قدر»
روایت‌هایی از دیدار رهبر معظم انقلاب از خانواده‌های شهدای مسیحی که در کتاب «مسیح در شب قدر» منتشر شده، به زبان عربی ترجمه شد. به گزارش فارس، کتاب «مسیح در شب قدر» مربوط به حضور حضرت آقا در منازل شهدای مسیحی کشورمان است؛ این دیدارها را در 23 بخش روایت کرده است. مسیحیان ایران که عمده آنها ارمنی و آشوری هستند صدها سال است در این کشور زندگی می‌کنند. پیش از این، کتاب «مسیح در شب قدر» توسط فضل‌الله نیک‌آیین به انگلیسی ترجمه شده و در اختیار مخاطبان انگلیسی زبان قرار گرفته بود. کتاب «مسیح در شب قدر» روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانواده‌‎های شهداست که از سوی انتشارات «موسسه فرهنگی ایمان جهادی(صهبا)» روانه بازار نشر شده است.

درگذشت جعفر والی پیشکسوت تئاتر و سینما
جعفر والی، پیشکسوت تئاتر و سینما در بیمارستان درگذشت. به گزارش مهر، جعفر والی پیشکسوت تئاتر پس از تحمل یک دوره بیماری صبح روز شنبه ۲۷ آذرماه درگذشت. وی از مدتی قبل به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود.

تمجید عزت‌الله ضرغامی از فیلم «لاک قرمز»
عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق  صداوسیما در صفحه شخصی‌اش ضمن تمجید از فیلم «لاک قرمز» نوشت: فیلم سینمایی لاک قرمز در حال اکران است و به اعتقاد من فیلم خوبی است. کارشناسانی که در لابه‌لای بولتن‌ها و گزارش‌های پژوهشی به دنبال بررسی آسیب‌های اجتماعی هستند، با دیدن این فیلم باورپذیر، خیلی چیزها دست‌شان می‌آید. ضرغامی در ادامه نوشته است: در فیلم لاک قرمز؛ سخن از شرافت و عفت دخترکی است که سختی‌های عالم بر سرش آوار شده ولی با شور و انگیزه خاص نوجوانی با عروسک فروشی می‌خواهد روی پایش بایستد و خانواده‌اش را هم اداره کند.

انتشار نماهنگ «جان شیرین»
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)، اقدام به انتشار نماهنگی با عنوان «جان شیرین» کرده است. به گزارش تسنیم، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، نماهنگ «جان شیرین» را که روایت دوران کودکی پیامبر(ص) به روایت رهبر معظم انقلاب است تهیه و منتشر کرد. سخنانی که از رهبر معظم انقلاب در این نماهنگ استفاده شده، مربوط به خطبه‎های نماز جمعه در اردیبهشت‌ماه 1370 است.


Page Generated in 0/0053 sec