printlogo


کد خبر: 169012تاریخ: 1395/9/28 00:00
اخبار

روزهای بد کاپیتان در تبریز
آندرانیک تیموریان در این فصل با قرارداد 5/1 میلیارد تومانی به صورت رسمی گران‌ترین بازیکن لیگ است اما حضور پرسروصدای او در ضعیف‌ترین تیم لیگ هنوز کارایی لازم را برای تبریزی‌ها نداشته‌ است. آندو که بعد از چند حضور ثابت در ترکیب ماشین‌سازی کم‌کم سر از نیمکت تیمش در آورد، در هفته یازدهم در بازی برابر پدیده در همان نیمه اول با تصمیم رسول خطیبی از زمین بازی به بیرون کشیده شد. در آخرین روزهای حضور خطیبی در ماشین‌سازی آندو فرصت بازی پیدا نکرد تا اینکه در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل اول، با حضور فرهاد کاظمی دوباره کاپیتان تیم‌ملی با بازوبند کاپیتانی ماشین‌سازی در ترکیب ثابت آفتابی شد اما این دیدار را می‌توان ضعیف‌ترین نمایش تیموریان در این فصل به حساب آورد. آندو که با توجه به سن بالایش از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته است در این بازی 5 بار از بازیکنان حریف دریبل خورد و در هیچ‌کدام از نبردهای دفاعی یک در مقابل یک موفق به توپگیری نشد اما این 5 صحنه که به طور معمول آمار بسیار ضعیفی برای یک بازیکن محسوب می‌شود تنها نقاط تاریک حضور تیموریان در بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان نبود. تیموریان در همین بازی با 2 اشتباه مهمی که در میانه زمین مرتکب شد، باعث 2 حمله خطرناک و شوت بازیکنان سیاه‌جامگان به سمت دروازه مانوئل شد که با خوش‌شانسی آندو هیچکدام تبدیل به گل نشد. آندو که در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی بعد از 2 بازی نیمکت‌نشین شد تا حضور تعویضی او در بازی‌های بعدی بزرگ‌ترین سورپرایز کی‌روش در این مسابقات باشد، حالا با این عملکرد ضعیف در تیم باشگاهی به نظر می‌رسد با ادامه سیاست‌ها کی‌روش در جوانگرایی، در روسیه شاهد بستن بازوبند توسط بازیکنی غیر از آندوی 34 باشیم.

برنز رستمی نقره شد
مدال برنز کیانوش رستمی در المپیک لندن با تایید دوپینگ حریفش به نقره تغییر کرد. رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان درباره تغییر وضعیت مدال‌های 2 وزنه‌بردار تیم‌ملی ایران در المپیک 2012 لندن اظهار داشت: چندین مرحله نامه‌نگاری و پیگیری درباره مشخص شدن وضعیت مدال‌های کیانوش رستمی و سعید محمدپور با کمیته المپیک انجام شد که خوشبختانه وضعیت کیانوش رستمی مشخص شد. وی در ادامه افزود: به محض دریافت مدال نقره، این مدال و گواهینامه نایب‌قهرمانی وی طی مراسمی به او اهدا خواهد شد. همچنین وضعیت محمدپور به بهار سال 96 موکول شد.

توقف دورتموند برابر هوفنهایم
دورتموند در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا برابر هوفنهایم متوقف شد و 2 امتیاز حساس را از دست داد. هفته پانزدهم رقابت‌های بوندس‌لیگا جمعه شب با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن 2 تیم هوفنهایم و بوروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه خانگی هوفنهایم برگزار شد برنده نداشت و در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا دورتموند 2 امتیاز حساس دیگر را از دست دهد. گل‌های دورتموند را در این دیدار ماریو گوتسه و پیر اوبامیانگ به ثمر رساندند. هوفنهایم با این پیروزی که به دست آورد 27 امتیازی شد و پیش از بازی‌های دیشب به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد، این درحالی است که دورتموند با 26 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

نگرانی مراکشی‌ها از لغو بازی با تیم‌ملی فوتبال ایران
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرد فدراسیون این کشور و ایران توافقی برای لغو بازی تدارکاتی در امارات نداشته‌اند. طی روزهای گذشته خبر لغو دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران با مراکش در اردوی امارات که قرار بود روز ششم ژانویه برگزار شود، در رسانه‌های ایرانی منتشر شد و حتی سایت فیفا هم این بازی را از تقویم خود حذف کرد. این در حالی است که رسانه‌های کشور مراکش از لغو این بازی اظهار بی‌اطلاعی کرده و صرفا به بازنشر اخبار رسانه‌های ایران پرداخته‌اند. در این میان سایت «هس پرس» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد فدراسیون مغرب و ایران توافقی برای لغو این بازی نداشته‌اند. این سایت نوشت: پس از آنکه رسانه‌های ایرانی از امکان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی این کشور در ارمنستان خبر دادند، خطر لغو دیدار دوستانه میان ایران و مغرب که قرار است ششم ژانویه در امارات  برگزار شود، وجود دارد. پیش‌تر فدراسیون‌های فوتبال ایران و مراکش برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های ملی 2 کشور به توافق رسیده بودند.


Page Generated in 0/0058 sec