printlogo


کد خبر: 169035تاریخ: 1395/9/29 00:00
اخبار

حامد کمیلى مقابل دوربین «گیلدا» رفت
حامد کمیلى که این روزها فیلم «سیانور» را در حال اکران دارد، به گروه بازیگران «گیلدا» جدیدترین ساخته مشترک کیوان علیمحمدى و امید بنکدار پیوست. به گزارش فارس،فیلمبرداری فیلم سینمایی «گیلدا» ساخته مشترک کیوان  علیمحمدی و امید بنکدار در شرایطی ادامه دارد که این شب‌ها به طور فشرده در لوکیشنى واقع در خیابان جردن تهران مشغول فیلمبردارى این فیلم هستند و تدوین آن نیز به صورت همزمان توسط سیاوش پورخلیلى، کیوان علیمحمدى و امید بنکدار در حال انجام است تا اولین پخش این فیلم در
سى و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.

«مثبت‌ یک»؛ ویژه برنامه شب یلدا
علی ضیا اجرای ویژه برنامه شب یلدای شبکه را برعهده دارد و در این برنامه از 4-3 کار موسیقی جدید رونمایی می‌شود. به گزارش تسنیم، سیدعلی ضیا در پایان ویژه‌برنامه «فرمول یک»، درباره ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه یک گفت: «مثبت یک» عنوان این برنامه است که به دلیل یک دقیقه بلند‌تر بودن شب یلدا و تولید آن برای شبکه یک، این اسم را برایش انتخاب کرده‌ایم. در این برنامه در فضای موسیقی از 4-3 کار جدید رونمایی خواهیم کرد.

انتشار «شب ناسور»  ابراهیم حسن‌بیگی
ابراهیم حسن‌بیگی تازه‌ترین رمان خود را با عنوان «شب ناسور» و با موضوع انقلاب اسلامی منتشر کرد. به گزارش مهر، «شب ناسور» تازه‌ترین رمان ابراهیم حسن بیگی که اثری در گونه رمان انقلاب اسلامی است و زمان وقوع آن به سال‌های قبل از انقلاب و ماه‌های اول پیروزی انقلاب بازمی‌گردد، منتشر شد.  ابراهیم حسن‌بیگی با اشاره به اینکه مبارزات انقلابیون در آن سال‌ها و نقش ساواک در دستگیری و شکنجه آنها محور این رمان است، عنوان کرد: موضوع انقلاب اسلامی و نگرانی از فراموش شدن مبارزات انقلابی همیشه دغدغه نویسندگان نسل انقلاب بوده و هست. کم‌کاری ما در نوشتن رمان انقلاب 2 دهه‌ای است که وجود دارد. حسن‌بیگی ادامه داد: من با نوشتن رمان شب ناسور انگشت روی پاشنه‌آشیل رژیم شاه یعنی ساواک گذاشته‌ام که نقش آن در مبارزه با انقلابیون و حتی سقوط رژیم گذشته را نباید نادیده گرفت. رمان شب ناسور گوشه‌ای از ساختار مخوف ساواک را به تصویر می‌کشد.

آخرین وضعیت «احمد عزیزی» در آی‌سی‌یو
زینب عزیزی خواهر شاعر پیشکسوت «احمد عزیزی» پیرامون آخرین وضعیت این شاعر اظهار داشت: سطح هوشیاری احمد هنوز مانند گذشته بین 10 و 11 است و بالا نرفته اما از نظر ضربان قلب، تنفس، ریه، کبد، کلیه و... مشکلی ندارد و می‌توان عنوان کرد که از سلامت جسمی تا حدودی برخوردار است. به گزارش فارس، به گفته وی، احمد عزیزی در حال حاضر در بخش‌ آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است اما یکی از موضوعات مورد اعتنا تنگی تراشه است. وی در توضیح این مساله افزود: 2 ماه پس از آغاز بیماری احمد و جدا شدن از دستگاه تنفش، تراشه گذاشته شد اما کمی بعد ایجاد تنگی کرد. پس از آن به مدت 2 ماه به تهران منتقل شد تا جراحی صورت گیرد اما پزشک معالج تشخصی را بر عدم جراحی داد و دلیل آن را هم نرسیدن هوشیاری وی به حداقل‌ها برای انجام این عمل دانست. خواهر احمد عزیزی ادامه داد: ممکن است هر لحظه احمد نیاز به دستگاه تنفس داشته باشد از این رو فعلا تا رسیدن هوشیاری به میزان لازم جراحی صورت نخواهد گرفت.

درگذشت کارگردان «من ناصر حجازی هستم»
نیما طباطبایی، کارگردان مستند «من ناصر حجازی هستم» صبح دیروز بعد از ۵ ماه که در بیمارستان بستری بود و به‌دنبال ۳ روز بیهوشی درگذشت و ساعت 8 صبح پزشکان خبر فوت وی را اعلام کردند. به گزارش فارس، رویا تیموریان در ارتباط با اعلام خبر درگذشت خواهرزاده‌اش گفت: وی در ابتدا به دلیل توموری که داشت بستری شد و در ادامه ریه‌های نیما دچار مشکل شد. پزشکان بیمارستان ایرانمهر بسیار زحمت کشیدند و از طرف خانواده آن مرحوم، از همه آنها ممنون هستیم. مراسم تشییع وی نیز با هماهنگی‌هایی که در حال انجام است اعلام خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0053 sec