printlogo


کد خبر: 169041تاریخ: 1395/9/29 00:00
اخبار

درگیری فیزیکی لیدر و سرپرست سابق جوانان
مشکلات آکادمی استقلال منجر به درگیری فیزیکی لیدر و سرپرست سابق تیم جوانان این باشگاه شد. به گزارش شفقنا ورزشی، آکادمی استقلال همچنان برای آبی‌ها دردسرساز است. در ادامه این دردسرها روز یکشنبه سعید طرزی، سرپرست سابق تیم جوانان استقلال که بعد از اتفاقات این تیم به 5 سال محرومیت از حضور در این باشگاه محکوم شده بود، با یکی از لیدرهای این تیم در ساختمان باشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد که این درگیری منجر به شکستگی بینی طرزی شد. این دو که به دلیل مشکلات تیم جوانان اختلافاتی با یکدیگر داشتند، در ساختمان این باشگاه با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت با حضور ماموران نیروی انتظامی طرفین دعوا به کلانتری منتقل شدند. سعید طرزی از بستگان نزدیک سیاوش اکبرپور به شمار می‌رود و احتمالا این بازیکن استقلال که سرمربی تیم جوانان نیز بود بزودی به پرونده این درگیری وارد می‌شود.

اقدام به فروش غیرقانونی عکس شوماخر
یک منبع ناشناس اقدام به فروش عکس «مایکل شوماخر» که روی تختش قرار دارد به رسانه‌های آلمانی کرده است. این فرد قصد داشت این عکس را یک میلیون یورو به فروش برساند. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از 20 min، پلیس پرونده‌ای را برای یافتن فردی که قصد فروش عکس شوماخر را داشته باز کرده است. شوماخر 47 ساله که در سال 2013 به دلیل سانحه‌ای که در پیست اسکی برای وی رخ داد به کما رفته، بعد از مدتی به خانه‌اش منتقل شد. او در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. فردی ناشناس عکسی از شوماخر روی تختش تهیه کرده و پیشنهاد فروش این عکس را به رسانه‌ها داده است. خانواده‌ شوماخر پیش از این اعلام کرده بودند قصد ندارند اطلاعاتی درباره او به رسانه‌ها بدهند و می‌خواهند او در شرایطی آرام در خانه نگهداری شود. پلیس آلمان در این‌باره گفت‌: یک فرد ناشناس اقدام به فروش عکس شوماخر کرده است. او درخواست مبلغ هنگفتی پول کرده است. هیچ رسانه‌ای این پیشنهاد را قبول نکرده است، زیرا احتمال تبعات قانونی برای این کار وجود دارد.

کریم انصاری‌فرد در یک قدمی آ.ا.ک
در صورتی که سران «آ.ا.ک» 400 هزار یورو بند آزادسازی قرارداد انصاری‌فرد با پانیونیوس را پرداخت کنند، مهاجم ایرانی در زمستان راهی تیم جدید خود خواهد شد. ‌به نقل از گاتزتای یونان، کریم انصاری‌فرد که مورد توجه چند تیم درجه یک یونانی قرار گرفته است به دنبال حضور در تیم جدید خود برای شروع فصل جدید است. در این بین پائوک، پاناتیناکوس، المپیاکوس و آ.ا.ک از جمله تیم‌هایی هستند که در روزهای گذشته تمایل به جذب انصاری‌فرد داشته‌اند. در این بین به نظر می‌رسد سران آ.ا.ک تاکید بیشتری به جذب مهاجم ایرانی دارند. در روزهای گذشته سران باشگاه پانیونیوس و آ.ا.ک با هم جلسه‌ای داشته‌اند و در آن مسؤولان تیم فعلی انصاری‌فرد عنوان کرده‌اند با یک شرط حاضرند مهاجم ایرانی خود را بفروشند، آن هم این است که تیم جدید 400 هزار یورو بند آزادسازی قرارداد را به باشگاه پانیونیوس پرداخت کند. در صورتی که انصاری‌فرد در ژانویه از پانیونیوس جدا شود مبلغی به عنوان بند آزادسازی به باشگاه یونانی می‌رسد و این همان چیزی است که سران پانیونیوس به دنبال آن هستند اما در صورتی که کریم انصاری‌فرد تا پایان قراردادش که تا تابستان اعتبار دارد در این تیم بماند دیگر هیچ پولی نصیب پانیونیوس نخواهد شد و انصاری‌فرد تابستان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیم جدیدی نقل مکان کند.

پیروزی آلکمار برابر توئنته با پاس گل جهانبخش
آلکمار که از حضور مهاجم ایرانی‌اش بهره می‌برد توئنته را شکست داد. آلکمار شنبه‌شب در هفته هفدهم لیگ یک هلند برابر توئنته قرار گرفت و 2 بر یک پیروز شد. گل نخست بازی با پاس گل علیرضا جهانبخش به ثمر رسید. ووت وگورست در دقیقه 46 گلزنی کرد اما انس اونال گل مساوی را 20 دقیقه بعد به ثمر رساند. در لحظات پایانی بازی هم بازیکن توئنته به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد تا 3 امتیاز بازی به آلکمار برسد. جهانبخش در ترکیب اصلی آلکمار حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. آلکمار با 28 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.
 


Page Generated in 0/0057 sec