printlogo


کد خبر: 169067تاریخ: 1395/9/29 00:00
کوتاه و گویا

  مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند از برگزاری جشنواره ویژه شب یلدا با تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند خبر داد. سیداکبر علوی با اعلام این خبر و با بیان اینکه فروش ویژه شب یلدا در فروشگاه‌های شهروند همزمان با فرا رسیدن فصل زمستان و به مناسبت شب یلدا، آغاز می‌شود، گفت: جشنواره ویژه شب یلدا با تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برگزار می‌شود.
  حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: بهسازی مساجد از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در سال‌های گذشته بوده و در سال 95 بالغ بر 350 میلیارد ریال بابت بهسازی و توسعه مراکز مذهبی و مساجد اختصاص یافته است.
  مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری کشور در مراسم اختتامیه جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری در شیراز گفت:  هدف‌گذاری‌های نهایی برپایی جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری، جهانی شدن سفره ایرانی است که این موضوع با حمایت سازمان‌های گوناگون میسر خواهد شد.
  محققان دانشگاه جامع علمی - کاربردی موفق به طراحی و ساخت روبات بازرسی فیبرهای دریایی (سنجشگر خلیج فارس)  شدند که این دستاورد در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری ارائه شد. علاوه بر این محققان دانشگاه جامع علمی - کاربردی موفق به ساخت سیستم آبیاری هوشمند آدرس‌پذیر برای کمک به حل بحران کمبود آب در بخش کشاورزی شدند.
  خیران منطقه 10 با اجرای طرح یلدای مهربانی به یاری نیازمندان می‌روند. در این طرح خیران و شهروندان منطقه با اهدای اقلام شب یلدا شامل آجیل، شیرینی، میوه و دیوان حافظ و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند و کمپ ترک اعتیاد شب یلدای به یاد ماندنی برای بی‌بضاعتان در منطقه رقم می‌زنند. گروهی از شهروندان هم به دیدار سالمندان می‌روند که سال‌هاست از تنهایی رنج می‌برند و پای خاطرات آنان می‌نشینند.
  با استقرار اتوبوس ایدز، 116 شهروند ساکن محله مشیریه منطقه 15 غربالگری ایدز شدند. در این غربالگری از  116 نفر از ساکنان منطقه  آزمایش HIV به عمل  آمد. همچنین در این غربالگری علاوه بر مشاوره رایگان، کتابچه‌های آموزشی و راه‌های پیشگیری از ایدز بین مراجعان توزیع شد.
  شهردار منطقه 11 تهران گفت: با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران؛ احیای بافت تاریخی و ارزشمند میدان وحدت اسلامی در محدوده حصار ناصری تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد. نصرالله آبادیان  ضمن اعلام این خبر افزود: در عملیات بازسازی و احیای بافت تاریخی میدان وحدت اسلامی طراحی و نظارت از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران و اجرای طرح از سوی اداره زیبا‌سازی این منطقه در حال انجام است.
  کنگره ملی  «شیخ صدوق» در 4 بخش آثار علمی (فراخوان مقاله)، آثار ادبی(شعر، داستان کوتاه، خاطره، دل‌نوشته، قطعه ادبی)، آثار هنری (عکس، گرافیک، تایپوگرافی، لوگو و نقاشی) و آثار مجازی (سایت، وبلاگ و فضای مجازی) اعلام فراخوان کرد. علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره تا 30 دی‌ماه فرصت خواهند داشت آثار خود را از طریق سایت کنگره به آدرس  irconference.ir  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


Page Generated in 0/0055 sec