printlogo


کد خبر: 169077تاریخ: 1395/9/29 00:00
اخبار

دشمنان اطراف ما را حصار بکشند در صنعت موشکی متوقف نمی‌شویم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر دشمنان اطراف ما را حصار بکشند در ارتقای توانمندی، دانش و تولید  در حوزه دفاعی بویژه در صنعت موشکی متوقف نخواهیم شد. به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار  امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع هیات‌رئیسه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه تربیت مدرس تهران با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ائتلافی از دشمنان مواجه بوده‌ایم،گفت: این رویارویی تمام حوزه‌ها از قبیل دیپلماسی و اقتصاد، عملیات ویژه و چریکی، جنگ‌های کلاسیک، جنگ‌های روانی و تبلیغاتی، حملات سایبری و حمایت از فتنه‌گران را شامل می‌شود. سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه دشمنان با راهبرد جنگ ترکیبی به مقابله با ما برخاسته‌اند، گفت: در همین راستا  و در مقطع کنونی آنان با استفاده از تیم‌های نخبه در امور مذاکره، بخشی از آنچه را که قبلاً از ما گرفته‌اند به ما بازمی‌گردانند.

نخست‌وزیر انگلیس برای اختلاف‌افکنی به منطقه آمد
 مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: باید به نخست‌وزیر انگلیس گفت آمریکا مستکبر اعظم دارد از منطقه خود را بیرون می‌کشد، انگلیس مستکبر صغری چه غلطی می‌تواند بکند. سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی افزود: انگلیس عامل اصلی سرکوب ملت مسلمان و مظلوم بحرین است. آنها افسری را در انگلیس تعلیم دادند و آمریکا دوره فرماندهی و ستاد را به او آموزش داد و پس از مراجعت به بحرین ابتدا دولت را تغییر داد و سپس سرکوب مردم را که خواهان دموکراسی هر نفر یک رأی بودند با کمک سعودی‌ها شروع کرد، آخرین حربه‌های او علیه ملت بحرین سرکوب مردم، لغو تابعیت رهبر دینی آنها و دستگیری مبارزان سیاسی بود. وی افزود: انگلیس که مشاهده کرد مزدورانش ناتوان و شکست خورده‌اند با دعوت غیرشرافتمندانه آنها نخست‌وزیر انگلیس برای اختلاف‌افکنی با جمهوری اسلامی ایران به منطقه آمد تا با این فرافکنی شکست حاکمان مزدور خود از ملت مسلمان بحرین را بپوشاند. ضمنا با فروش اسلحه، کارخانه‌های اسلحه‌سازی کشورش را راه بیندازد.

نقشه آمریکا برای «تجزیه سوریه» با آزادی حلب عملاً شکست خورد
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و صهیونیسم بین الملل در منطقه غرب آسیا به دنبال ایجاد سرزمین‌های سوخته هستند و راهبرد‌شان تضعیف کشورهای اسلامی است. سردار سیدمسعود جزایری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تحولات سوریه بویژه موضوع آزادی کامل شهر حلب به دست رزمندگان مقاومت، گفت: تجربه جنگ و مقاومت در سوریه و امروز در حلب، درس‌های آموختنی زیادی دارد. دفاع دولت و مردم سوریه در برابر هجمه گسترده بیگانگان به این کشور، همچون دفاع‌مقدس 8 ساله نشان داد چنانچه عزم و اراده مقاومت در بین ملتی وجود داشته باشد، دشمن هر قدر هم قدرتمند باشد توان ایستادن در برابر آن ملت را نخواهد داشت. وی افزود: با پیروزی رزمندگان سوریه و جبهه مقاومت در برابر دشمن، نقشه آمریکا در تجزیه سوریه و سرنگونی دولت قانونی این کشور و در یک نگاه کلان رویای خاورمیانه بزرگ آمریکا با شکست روبه‌رو شد.


زاکانی: دولت اعتقادی به برخورد با نجومی‌بگیران ندارد
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید دولت اعتقادی به برخورد با نجومی‌بگیران ندارد.  علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با بسیج با اشاره به حقوق‌های نجومی تصریح کرد: علت اصلی اینکه دولت آقای روحانی کسی را به قوه قضائیه درباره حقوق‌های نجومی معرفی نمی‌کند این است که اساسا به این نوع برخورد اعتقادی وجود ندارد و در نگاه و تفکر عده‌ای این دریافت‌ها اشکالی ندارد و بد نیست. وی گفت: برخی فکر می‌کنند به واسطه اینکه آنها جزو ذخایر انقلاب و نخبگان این جامعه هستند، باید از این موهبت برخوردار شوند؛ ذخیره بودن و نخبه بودن یک وجه ممتازی برای آنها محسوب می‌شود که دریافت اینگونه حقوق‌ها اصلا برای آنها اشکالی ندارد.


Page Generated in 0/0049 sec