printlogo


کد خبر: 169290تاریخ: 1395/10/4 00:00
اخبار

علیرام نورایی:
از کم‌کاری‌ها درباره «یتیم‌خانه ایران» ناراحتم
به گفته علیرام نورایی، بازیگر مجموعه «آسپرین»، فصل دوم این سریال در امارات و بلاروس ضبط می‌شود. به گزارش مهر، علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول کار در یک فیلم سینمایی هستم که نمی‌توانم اشاره‌ای به جزئیات آن کنم اما درباره فعالیت‌های دیگرم باید بگویم قرار است فصل دوم «آسپرین» ساخته فرهاد نجفی برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود و من هم در آن حضور خواهم داشت. وی افزود: فصل دوم این سریال بهمن‌ماه کلید می‌خورد و به مدت ۵ ماه کار ساخت آن طول می‌کشد و به احتمال زیاد در ۲۰ قسمت به شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود. بازیگر «قلاده‌های طلا» در پایان با اشاره به فیلم در حال اکران «یتیم‌خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است، بیان کرد: این اثر برای مردم ایران ساخته شده و خوشحالم با استقبال روبه رو شده است اما بشدت از کم‌کاری افرادی که می‌توانند اکران بهتری برای این فیلم فاخر رقم بزنند، ناراحتم.

«لیسانسه‌ها» هرشب روی آنتن
سریال طنز «لیسانسه‌ها» در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی سروش صحت از شنبه چهارم دی‌ماه روی آنتن شبکه 3 قرار می‌گیرد. به گزارش فارس، این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی رضا جودی در گروه فیلم و سریال شبکه 3 تولید شده است. نگارش این مجموعه بر عهده سروش صحت و ایمان صفایی است. امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ‌چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی‌زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی‌آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی از بازیگران این سریال هستند. در خلاصه داستان سریال آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند. مازیار، فرزند خانواده‌ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد... حبیب و مسعود و مازیار 3 رفیق لیسانسه هستند.

پخش «خانه پوشالی» در روسیه
5 فیلم از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا از ماه ژانویه در روسیه و اوکراین روی آنتن می‌روند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «خانه پوشالی»، «نبوغ ناب»، «گریم»، «شهر زمرد» و «لیست سیاه: رستگاری» 5 سریال آمریکایی هستند که از ژانویه ۲۰۱۷ در روسیه روی آنتن می‌روند. از سوی روسیه «ویاست ورلد» با «ان‌بی سی یونیورسال» و «سونی پیکچرز» قرارداد بسته تا این ۵ مجموعه هالیوودی را از طریق شبکه تلویزیونی 1000TV در روسیه، اوکراین و دیگر کشورهای مستقل مشترک‌المنافع شوروی سابق روی آنتن ببرد. این شبکه فیلم‌ها و سریال‌های مطرح و برنده جایزه را به نمایش می‌گذارد و مراسم اهدای جوایز سالانه اسکار را هم پخش می‌کند. فیلم‌هایی که جوایز بفتا، گلدن گلوب، جشنواره فیلم کن و دیگر جوایز برجسته سینمایی را دریافت می‌کنند در این شبکه معرفی و به نمایش گذاشته می‌شوند و همواره تلاش بر این است تا اندکی پس از نمایش آنها در شبکه‌های اصلی در این کشورها نیز به نمایش درآیند.

فیلم مهدویان در مرحله صداگذاری
«ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان بزودی وارد مرحله صداگذاری می‌شود. به گزارش تسنیم، فیلمبرداری این فیلم که در روزهای پایانی قرار دارد هم‌اکنون در تهران ادامه دارد و بزودی مهرشاد ملکوتی صداگذاری این پروژه را آغاز می‌کند. همچنین به طور همزمان تدوین فیلم توسط سجاد پهلوان‌زاده ادامه دارد و تاکنون تمام بازیگران «ماجرای نیمروز» جلوی دوربین رفته‌اند. در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پرآشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جست‌وجو را فرجامی هست؟
 


Page Generated in 0/0262 sec