printlogo


کد خبر: 169291تاریخ: 1395/10/4 00:00
رویدادها

علی‌عسکری مطرح کرد
ارتقای کیفیت برنامه‌‌سازی در تولیدات مراکز استان‌ها
رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ‌رسانه‌های استانی دارای توانمندی‌های خاصی برای تحقق این شعار رهبر معظم انقلاب هستند بنابراین مسؤولیت رسانه‌های استانی کمک به ارتقای اقتصاد است. به گزارش تسنیم، عبدالعلی علی‌عسکری در اختتامیه جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با بیان اینکه این جشنواره در ارتقای کیفیت برنامه‌های صداوسیما بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: ‌رسانه‌های ما در استان‌ها رسانه‌های بسیار ارزشمند و اثرگذاری شده‌اند و تعداد قابل توجهی از آنها با وجود بسیار ساده بودن ‌اکثرا تمام عیار، بالغ و توانا هستند. وی با بیان اینکه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان‌ها دارای اهمیت خاصی هستند، افزود: ‌شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان‌ها در مواقع حساس باید به میدان بیایند و حساس باشند. علی‌عسکری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ‌رسانه‌های استانی دارای توانمندی‌های خاصی برای تحقق این شعار رهبر معظم انقلاب هستند بنابراین مسؤولیت رسانه‌های استانی کمک به ارتقای اقتصاد است. شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان‌‌ها معرفی‌کننده توانمندی‌ها و فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری هستند و در این راستا فرهنگ‌سازی و زمینه‌سازی برای تحقق این امور یک ماموریت بسیار مهم است.

نخستین مجموعه کمیک استریپ ویژه گروه سنی کودک و نوجوان
«داستان پاکان» منتشر شد
انتشارات آستان قدس رضوی مجموعه 3 جلدی «داستان پاکان» را به عنوان نخستین مجموعه پی نما(کمیک استریپ) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان چاپ و روانه بازار نشر کرد.  به گزارش فارس، انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ مجموعه 3 جلدی «داستان پاکان» با عناوین «نیکوکار ناشناس»، «نتیجه سفر» و «آزادی اسیران» که توسط سعید رزاقی بازنویسی و تصویرگری شده است، تلاش دارد تا با بهره‌گیری از هنر جذاب تصاویر به هم پیوسته، روایتگر داستان سیره ائمه و معصومین(ع) برای گروه سنی کودک و نوجوان باشد. هر کدام از مجلدات این مجموعه 3 جلدی راوی چندین داستان از ائمه معصومین است که با قصه‌ای از رسول اکرم اسلام(ص) آغاز می‌شود و داستان‌هایی پندآموز از سبک و سیره زندگی آنان را در قالب تصاویر در اختیار خواننده و بیننده تصاویر قرار می‌دهد. مجموعه 3 جلدی «داستان پاکان» توسط انتشارات آستان قدس رضوی و در قطع رحلی با مجموع شمارگانی برابر با 9 هزار جلد با قیمت 6 هزار تومان منتشر شده است. علاقه‌مندان به تهیه مجموعه کتاب 3 جلدی «داستان پاکان» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی
 www.behnashr.com یا فروشگاه‌های به‌نشر و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس بگیرند.

«یک روز بخصوص» تحویل جشنواره فجر شد
فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» جدیدترین ساخته همایون اسعدیان تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد. به گزارش مهر، فیلمبرداری این فیلم زمستان سال گذشته در تهران انجام شد و بتازگی پروانه نمایش فیلم هم صادر شده است. اولین نمایش «یک روز بخصوص» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال است. اسعدیان «یک روز بخصوص» را پس از 4 سال دوری از سینما سال گذشته کلید زد. این فیلم اثری متفاوت از دیگر ساخته‌های این کارگردان است. در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی اجتماعی است، آمده: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند؛ انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است. در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقاکاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال: ایلیا نصراللهی حضور دارند.


Page Generated in 0/0053 sec