printlogo


کد خبر: 169296تاریخ: 1395/10/4 00:00
اخبار

جدایی احتمالی منتظری از الاهلی
پیش از شروع لیگ قطر، پژمان منتظری در بازی تیم ملی مصدوم شد و الاهلی نام او را از لیست خود کنار گذاشت. آنها با این بازیکن توافق کردند که ژانویه نامش را وارد لیست تیم کنند اما حالا شواهد نشان می‌دهد به قول‌شان عمل نمی‌کنند و احتمالا بازیکن دیگری را به جای منتظری وارد لیست تیم‌شان می‌کنند. منتظری در حال حاضر با الاهلی قرارداد ندارد و در صورتی که نامش وارد لیست تیم نشود، باید تیم جدیدی را برای ادامه راه انتخاب کند. با توجه به اینکه او نیم فصل بازی نکرده، بعید به نظر می‌رسد تیمی قطری خواهان پژمان باشد و به همین دلیل او احتمالا به ایران بازمی‌گردد. به این نکته اشاره کنیم که شایعاتی درباره علاقه استقلال به جذب این بازیکن شنیده می‌شود و باید دید مدافع خوش‌اخلاق تیم ملی دوباره پیراهن آبی را می‌پوشد یا نه.

انتقال ۶۰ میلیونی اسکار به شانگهای
باشگاه چلسی تایید کرد هافبک برزیلی این تیم با ۶۰ میلیون یورو راهی شانگهای چین می‌شود. به نقل از یورو اسپورت، اسکار، هافبک ۲۵ ساله برزیلی که با آمدن آنتونیو کونته شرایطش در چلسی سخت شده با پیشنهاد ۶۰ میلیون یوریی تیم شانگهای چین روبه‌رو شد. تیمی که هدایت آن را آندره ویاش بوآش پرتغالی (سرمربی پیشین چلسی) برعهده دارد. باشگاه چلسی اعلام کرد با شانگهای در این زمینه به توافق رسیده است و در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی این جابه‌جایی انجام خواهد شد.

خروج جباری از فهرست الاهلی
با اعلام سرمربی تیم الاهلی قطر هافبک ایرانی این تیم به مدت 2 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. یوسف آدم، سرمربی تیم الاهلی قطر به صورت رسمی مدت دوری مجتبی جباری، هافبک ایرانی از میادین فوتبال را 2 ماه اعلام کرد. بنا بر گفته سرمربی الاهلی، مجتبی جباری با توجه به مصدومیت پیش آمده از فهرست این تیم کنار گذاشته خواهد شد تا بازیکن جدید خارجی جایگزین وی شود. جباری در بازی هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر برابر لخویا از ناحیه زانو مصدوم شده و پیش از این 2 بار در اردوی پیش فصل لیگ ستارگان قطر در هلند و هفته سوم لیگ ستارگان قطر نیز با مصدومیت‌های سنگینی مواجه شده بود. باشگاه الاهلی قطر در فصل نقل و انتقال زمستانی به احتمال فراوان عدنان، مدافع بحرینی را نیز کنار خواهد گذاشت تا پژمان منتظری جایگزین وی شود و یک بازیکن خارجی هم به جای مجتبی جباری جذب خواهد شد. اعتبار قرارداد جباری با تیم الاهلی تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر است.

ملاقات کی‌روش با دخترش در ژوهانسبورگ حاشیه‌ساز شد!
در حالی که سرمربی تیم ملی ایران برای ملاقات با دخترش راهی آفریقای جنوبی شده است اما از این سفر به عنوان مذاکرات پشت‌پرده این مربی با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای هدایت تیم فوتبال این کشور یاد می‌شود. کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که بعد از دیدار تیم‌های ملی کشورمان و سوریه برای سپری کردن دوران مرخصی راهی کشورش شده بود، این‌روزها و قبل از بازگشت به ایران راهی کشور آفریقای جنوبی شده است تا با دخترش ملاقات کند. به گزارش سایت ساکر البته طی 2 سال گذشته همواره شایعه سرمربیگری آفریقای جنوبی توسط کی‌روش با وجود داشتن قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران وجود داشته است و این‌بار نیز با حضور کی‌روش در ژوهانسبورگ یک بار دیگر این شایعات قوت پیدا کرده است. از سوی دیگر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی طی هفته جاری قرار است در جلسه‌ای سرنوشت‌ساز درباره ماشابا، سرمربی فعلی تیم ملی این کشور تصمیم‌گیری کند، هرچند از شواهد پیداست که برکناری این سرمربی از گزینه‌های جدی فدراسیون آفریقای جنوبی به شمار می‌رود.  بنابراین همزمان شدن حضور کی‌روش در آفریقای جنوبی دوباره شائبه‌برانگیز شده، هرچند سرمربی تیم ملی ایران برای ملاقات با دخترش عازم منطقه SIYA در ژوهانسبورگ شده و شاید حتی این دو موضوع جداگانه از یکدیگر پیگیری شود. فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی قرار است تا پایان هفته تصمیم نهایی را درباره ماشابا بگیرد اما نکته‌ای که باعث امیدواری هواداران فوتبال در آفریقای جنوبی درباره سرمربیگری کی‌روش شده این است که مسؤولان فدراسیون این کشور آفریقایی اذعان دارند ارتباط تنگاتنگی بین آنها و سرمربی پرتغالی وجود دارد.
 


Page Generated in 0/0052 sec