printlogo


کد خبر: 169319تاریخ: 1395/10/4 00:00
سرخط خبر

 براساس مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت حقوق ورودی برخی اقلام روغن خام پالم در صورت خرید دانه‌های روغنی به ترتیب 5 درصد، 11درصد و 26 درصد است.
 موافقتنامه تاسیس شرکت مشترک کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و راه‌آهن دولتی قزاقستان امضا شد. هدف از این موافقتنامه تسهیل حمل‌ونقل دریایی در حوزه دریای خزر، همکاری‌های مشترک در امور ترمینال‌داری، حمل‌ونقل ترکیبی میان بنادر جنوب ایران و کشورهای CIS و همچنین ساخت ترمینال بندری و سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات در ایران و قزاقستان است.
 رئیس سازمان مالیاتی گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی دارای مشکل، قرار شد نسبت به بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم و تقسیط مالیاتی این واحدها اقدام شود.
 ایران در ۸ ماهه فروردین تا آبان سال جاری ۴۴۸ هزار تن برنج به ارزش ۳۴۵ میلیون دلار از هند وارد کرد.
 بخشنامه امنیت شغلی کارگران در حالی ۳ ماه پیش از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد که به نحوی 4 بند این بخشنامه نقض شده و امکان اجرای آنها در حال حاضر وجود ندارد.
 اداره کنترل خزانه‌داری آمریکا دستورالعمل جدیدی را صادر کرد که بر مبنای آن، انجام امور تجاری در حوزه‌های مختلف و نیز اعزام کارشناسان آمریکایی به ایران تسهیل می‌شود.
 مهدی بنانی، مدیرکل مدیریت بدهی‌های وزارت اقتصاد  با بیان اینکه بدهی‌های دولت به بانک‌ها در هر دوره بر اساس گزارش سازمان حسابرسی مشخص می‌شود، گفت: مبلغ بدهی دولت به بانک‌ها محرمانه است و فقط توسط وزیر اقتصاد به رئیس‌جمهور ارائه می‌شود. بانک مرکزی رقم بدهی‌های دولت به بانک‌ها در پایان پارسال را 119 هزار میلیارد تومان و در مهر ماه امسال 134 هزار میلیارد تومان محاسبه کرده است.
 


Page Generated in 0/0248 sec