printlogo


کد خبر: 169323تاریخ: 1395/10/4 00:00
قتل‌عام هولناک خانوادگی در کرمان

گروه اجتماعی: رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگان‌شان در روستای جهان‌آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد.
به گزارش میزان،  داوریان، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با اعلام این خبر گفته است: در این ارتباط 4 نفر مجروح شده‌اند که در بیمارستان پاستور بم بستری هستند. وی در تشریح جزئیات این حادثه هولناک افزود: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفته است. وی افزود: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است. وی تصریح کرد: قاتل «ش- ن» جوانی 26ساله و دارای سابقه کیفری است و از یک‌سال و نیم قبل با شخصی به نام «ر- د» ازدواج می‌کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است. وی اعلام کرد: قاتل حوالی ساعت 17 تا 18 دوم دی ماه با مراجعه به در منزل پدر همسرش که دخترخاله وی نیز بوده اقدام به تیراندازی به سمت در منزل و قتل پدر همسرش می‌کند. این مقام قضایی ادامه داد: قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و تمام افراد داخل خانه غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است. رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه
10 نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می‌رسند و تعداد 4 نفر جهت درمان به بیمارستان  پاستور بم اعزام شده‌اند. این مقام قضایی تاکید کرد: تمام مطالب مطرح شده در این باره در فضای مجازی غیر از مطالب یادشده نادرست است.


Page Generated in 0/0053 sec