printlogo


کد خبر: 169329تاریخ: 1395/10/4 00:00
تقویم امروز

واکنش به نقض برجام عزتمندانه باشد
امام‌جمعه موقت تهران می‌گوید دستور رئیس‌جمهور به رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نقض برجام، آمریکا را تحت فشار نمی‌گذارد و انتظار ما این است که قدم‌هایی عزت‌ساز در این زمینه برداشته شود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا، تصریح کرد: رهبری در قضیه برجام تذکر داده بودند خوش‌بین نیستیم و آمریکا قابل اعتماد نیست، لذا مذاکره‌کنندگان ما باید با استحکام بیشتری در این قضیه وارد می‌شدند؛ حال که نقض عهد صورت گرفته باید یک واکنش در تراز یک کشور قدرتمند در منطقه به این نقض عهد صورت بگیرد. وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور به رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه گفت: آنچه رئیس‌جمهور به رئیس سازمان انرژی اتمی دستور داد چیزی نبود که آمریکا را تحت فشار قرار دهد و توقع ما این است که قدم‌هایی عزت‌ساز برداشته شود و برخورد جدی در این قضیه صورت گیرد. امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به حماسه 9 دی، تصریح کرد: فتنه 88 فتنه براندازی بود؛ سال 88 بی‌اعتنایی به قانون، حذف شورای نگهبان، مقابله با مقدسات، اهانت به عاشورا و امام راحل، اهانت به اصل ولایت‌فقیه و همچنین ولی‌فقیه، روزه‌خواری در ملأعام در ماه مبارک رمضان، از جمله اتهاماتی است که به فتنه و سران آن وارد است و اگر قرار باشد روزی دادگاهی برپا شود موارد گفته‌شده برای سران فتنه به عنوان اتهام قابل احصا است.

از برجام چیزی جز کاغذپاره باقی نمانده است
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می‌گوید از برجام چیزی جز کاغذپاره باقی نمانده است و عجیب است عده‌ای به همین کاغذپاره‌ها دل ‌خوش کرده و در رؤیاهای خود گرفتار مانده‌اند! به گزارش نسل فردا، حجت‌الاسلام محمد محمدیان، در پانزدهمین همایش سراسری دبیران هم‌اندیشی و استادان کشور گفت: امروز شاهد شکست برنامه‌های آمریکا در این جریان تکفیری‌ها هستیم. آنها دیگر صدای‌شان درآمده از اینکه طرح و برنامه‌های‌شان در منطقه به‌هم‌ریخته است! چقدر انسان باید چشمانش ضعیف باشد که این پیروزی‌ها و این وعد‌ه‌های الهی را نبیند! حجت‌الاسلام محمدیان درباره ارتباط با آمریکا و موضوع مذاکرات افزود: این مقاومت و استقامت بود که مقدمه امدادهای غیبی الهی شد و خداوند به وعده‌هایش عمل کرد. کسانی که به دکترین مذاکره دل خوش کرده‌اند و همه چیز را در سفره مذاکره جست‌وجو می‌کنند خوب است از این حوادث درس بگیرند و این‌همه بیراهه نروند. نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها افزود: 3 سال و نیم از فرصت کشور صرف برجامی شد که - آمریکایی‌ها - مانند آب‌خوردن آن‌ را نقض کردند و به‌روی نامبارکشان هم نیاوردند! امروز از برجام چیزی جز کاغذپاره باقی نمانده است و عجیب است عده‌ای به همین کاغذپاره‌ها دل ‌خوش کرده‌اند و در رؤیاهای خود گرفتار مانده‌اند! حجت‌الاسلام محمدیان تأکید کرد: سرنوشت قطعی و حتمی این است که کسانی که به دنبال بازی برد - برد با دشمن هستند نتیجه‌ای جز باخت به‌دست نمی‌آورند. مگر می‌شود کسی به‌دنبال برد دشمنش باشد و در عین حال خودش نیز بردی داشته باشد؟! ساده‌لوحانه‌تر از این، در دنیا یافت نمی‌شود!


بیانیه قرارگاه خاتم‌الانبیا درباره شلیک ضدهوایی در تهران
در پی شنیده شدن صدای شلیک سامانه‌های پدافندی در تهران روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: با توجه به اعلام قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) مبنی بر ضرورت هماهنگی هرگونه اقدام پروازی، صبح دیروز یک فروند پرنده که بدون هماهنگی اقدام به پرواز بر فراز شهر تهران کرده بود مورد اصابت سامانه‌های پدافندی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش قرار گرفت. گفتنی است پس از بررسی‌های به عمل آمده این پرنده یک فروند کوادکوپتر بود که معمولا برای مصارف فیلمبرداری و عکاسی مورد استفاده قرار گرفته و در این پرواز نیز برای ساخت یک مستند مورد استفاده قرار گرفته بود.


Page Generated in 0/0069 sec