printlogo


کد خبر: 169350تاریخ: 1395/10/5 00:00
فرمانده سپاه: برای نا امنی در ایران دلار و ریال‌های زیادی خرج می‌کنند
توطئه مشترک عربستان و اسرائیل علیه ایران

فرمانده کل سپاه یک بار دیگر از توطئه مشترک عربستان‌سعودی و رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در ایران گفت ولی در عین حال تاکید کرد این برنامه‌ریزی‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای که همراه با خرج دلار و ریال‌های زیادی است، نتوانسته امنیت مثال‌زدنی ایران را بر هم زند. او هر چند اشاره‌ای به جزئیات تلاش‌ها و تماس‌های این دو رژیم علیه ایران نداشت ولی این را گفت که سطح تماس‌ها و ارتباط‌های این دو رژیم
غیرقابل تصور است.
به گزارش «وطن امروز»، این برای دومین‌بار در طول 3 ماه گذشته است که فرمانده کل سپاه از رایزنی‌های « سعودی- صهیونیستی» علیه ایران خبر می‌دهد. سرلشکر محمدعلی جعفری پیش از این نیز از هزینه‌های سنگین سعودی‌ها و صهیونیست‌ها در غرب و جنوب شرق ایران برای ایجاد ناامنی در کشور خبر داده بود. به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر استقرار سپاه در ناوگان هوایی کشور، در محل سازمان حفاظت هواپیمایی سخن می‌گفت، با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب می‌خواست امنیت را از ملت ایران سلب کند، گفت: خواست دشمن این بود که چه در زمین و چه در آسمان امنیت را از ما بگیرد و بعد از آنکه قرار شد برادران سپاه در حفاظت هواپیمایی باشند، ما شاهد آرامش و امنیت در این حوزه هستیم. وی با طرح این سوال که «چرا جامعه ما با وجود این همه دشمنی که توسط کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای علیه آن برنامه‌ریزی شده و دلار و ریال‌های زیادی خرج می‌کنند، با این امنیت مثال‌زدنی همراه است؟» گفت: امروز برخی تماس‌ها بین کسانی که هیچکس فکرش را نمی‌کند مثل عربستان و اسرائیل برقرار می‌شود تا در ایران ایجاد ناامنی کنند.
سرلشکر جعفری با اشاره به برخی اقدامات ضدامنیتی علیه ایران گفت: بعضا شاهدیم دو رژیم که انسان تصورش را نمی‌کند، مانند اسرائیل و عربستان برای ناامنی در ایران چه تلاش‌هایی که نمی‌کنند و چه ارتباط‌ها و تماس‌هایی که ندارند اما تمام توطئه‌ها با ایمان به خدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های فرزندان این ملت، خنثی شده است.
وی با بیان اینکه نباید ایمان خدا به شرک آلوده شود، بزرگ‌ترین مصداق شرک علیه ایمان به خدا را در ابعاد سیاسی توصیف کرد و گفت: شرک را باید در ابعاد سیاسی انقلاب اسلامی جست‌وجو و مورد بحث قرار بدهیم، چرا که بزرگ‌ترین اصل انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است. فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر آمریکا از اصول اساسی، محوری و اولیه انقلاب اسلامی است که به لطف خدا و هوشیاری مردم، محقق شده است. اگرچه ممکن است ما در دیگر اصول مشکلاتی داشته باشیم اما با پشتیبانی از ولی فقیه توانسته‌ایم در اصل استکبارستیزی موفق باشیم. سرلشکر جعفری افزود: البته ممکن است اصل استکبارستیزی توسط تعداد معدودی از افراد که در جایگاه و مسؤولیتی قرار دارند، رعایت نشده باشد ولی وقتی عامه و اکثریت مردم پای این اصل ایستادند نتیجه این ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمن، منجر به مقاومت در مقابل دشمن و تأمین امنیت شده است.
فرمانده کل سپاه، «امنیت پایدار» را بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه امنیت و اقتدار ملی از دستاوردهای مهم انقلاب است، اظهار داشت: امروز دامنه امنیت از مرزهای کشورمان خارج شده است، چرا که یکی از دستاوردهای انقلاب صدور انقلاب بوده است. دشمنان از ابتدای انقلاب دنبال آن بودند که جلوی صدور و پیشرفت انقلاب را بگیرند اما نتیجه آن این شده که امروز مکر الهی بر مکر دشمن غلبه کرده است. سرلشکر جعفری با اشاره به آزادی حلب تأکید کرد: آزادی حلب خط مقاومت جبهه انقلاب اسلامی بود که یک شکست بزرگ به دشمن که آمریکا و اسرائیل در رأس آن هستند، تحمیل کرد. این شکست از طرف جبهه انقلاب و انقلاب اسلامی بود که
به دشمن تحمیل شد.
 


Page Generated in 0/0075 sec