printlogo


کد خبر: 169391تاریخ: 1395/10/5 00:00
اخبار

«استویچف» سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود
یکی از روزنامه‌های ایتالیایی اعلام کرده مربی بلغارستانی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود. به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، رادوستین استویچف بلغارستانی پیش از این گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران و لهستان بود اما لهستانی‌ها «دجورجی» را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند. بتازگی هم فدراسیون والیبال روسیه به استویچف پیشنهاد مربیگری داده است اما به نظر می‌رسد آنها تمایل زیادی به انتخاب مربی داخلی دارند و مذاکرات‌شان با استویچف خیلی جدی نیست. بر این اساس، به نظر می‌رسد استویچف با فدراسیون والیبال ایران به نتیجه برسد و سرمربیگری تیم ملی ایران را قبول کند و جانشین رائول لوزانو شود. این روزنامه همچنین نوشت هیچ‌یک از این خبرها رسمی و قطعی نیست و باید منتظر اعلام رسمی فدراسیون‌ها ماند.

دیپورت جباری از قطر
رسانه‌های قطری اعلام کردند الاهلی دیگر نیازی به جباری ندارد و این بازیکن ایرانی در نیم‌فصل از الاهلی جدا خواهد شد. ‌به نقل از الکاس، مجتبی جباری همواره یکی از بازیکنان تاثیرگذار الاهلی بوده است. این بازیکن ایرانی چند سالی است که در الاهلی بازی می‌کند و عملکرد درخشانی در این تیم قطری داشته است. جباری در فصل جاری مثل بسیاری از بازیکنان الاهلی وضعیت خوبی نداشته و همین باعث شده این تیم نتواند نتایج خوبی به دست آورد. ستاره سابق استقلال در فصل جاری 2 بار با آسیب‌دیدگی‌ مواجه شده است. او چند روز پیش بازهم مصدوم شد و تا یک ماه نمی‌تواند به میدان برود. سایت الکاس قطر به نقل از منابع نزدیک به باشگاه الاهلی نوشت این باشگاه قطری به دنبال جواب کردن جباری در ژانویه و انتخاب جایگزینی برای او است. الکاس نوشت: منابع نزدیک به باشگاه الاهلی تاکید دارند سران باشگاه از عملکرد بازیکن ایرانی خود راضی نیستند و قصد ندارند او را در فهرست تیم خود بعد از ژانویه قرار دهند. این بازیکن ایرانی در فصل جاری افت محسوسی داشته و نتوانسته از نظر فنی کمکی به الاهلی کند و «یوسف آدم» سرمربی تیم هم به این نتیجه رسیده که جباری نمی‌تواند به تیمش کمک کند. الاهلی سرانجام توانست در هفته سیزدهم برابر معیذر به پیروزی برسد تا با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

ماجرای عجیب طلب ۱۰ ساله حیدریان از استقلال
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران بعد از ۱۰ سال همچنان طلب ناچیز خود را از باشگاه‌ استقلال دریافت نکرده است. محمدرضا حیدریان در سال‌های ۷۴ تا ۸۵ به عنوان بازیکن برای تیم فوتسال استقلال تهران به میدان رفت. کاپیتان اسبق تیم ملی که یکی از بهترین بازیکنان لیگ فوتسال به شمار می‌رفت، قرارداد ۴۰ میلیون تومانی با استقلال امضا کرده بود با این حال بعد از گذشت 10 سال و خداحافظی حیدریان از فوتسال هنوز ۱۰ میلیون تومان از این قرارداد پرداخت نشده است اما نکته جالب‌تر اینکه رضا افتخاری که ریاست کمیته فوتسال را برعهده داشت، بعد از حضورش در باشگاه استقلال پیگیر طلب حیدریان شده و دستور به پرداخت این بدهی داده است اما در حالی که ارزش ۱۰ میلیون تومان ۱۰ سال پیش، بسیار بیشتر از زمان حال است، قرار شده همان مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت شود. با این وجود حتی همین مبلغ هم به دست حیدریان نرسیده است.

رئیس هیأت مدیره استقلال: معینی استعفایش را پس گرفته است
رئیس هیات مدیره استقلال می‌گوید مسعود معینی استعفای خود را پس گرفته است. بعد از جلسه اعضای هیات رئیسه باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان، حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره آبی‌پوشان از صحبت کردن با خبرنگاران درباره این جلسه خودداری کرد و بعد از او شهاب جهانیان، رئیس هیات مدیره استقلال محل وزارت ورزش را ترک کرد که وقتی با اصرار خبرنگاران روبه‌رو شد درباره جلسه گفت‌: در این جلسه حرف از همدلی و همزبانی بود تا استقلال به موفقیت برسد. با این حال نمی‌توانم بیشتر از این درباره جلسه بگویم، چرا که قرار شده آقای ناظمی در این زمینه پاسخگوی خبرنگاران باشد. وی در پایان صحبت‌های خود و در پاسخ به این پرسش که با توجه به درگذشت منصور پورحیدری و استعفای مسعود معینی وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال چگونه است، گفت‌: آقای معینی استعفای‌شان را پس گرفتند.
 


Page Generated in 0/0056 sec