printlogo


کد خبر: 169434تاریخ: 1395/10/6 00:00
کوتاه و گویا

  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از احداث ایستگاه BRT در ضلع شمال تقاطع ولیعصر فتحی‌شقاقی خبر داد و گفت: این ایستگاه به منظور تسهیل در تردد و رفاه هر چه بیشتر شهروندان احداث می‌شود. ولی مسگری‌نجاتی با اشاره به اینکه جداسازی خطوط ویژه میدان ولیعصر نیز جهت افزایش ایمنی شهروندان هنگام تردد صورت گرفته است، اضافه کرد: بر این اساس خطوط اتوبوسرانی در میدان ولیعصر از سایر خطوط جدا شده تا نظم بیشتری در میدان حاکم باشد.
  سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. موضوع این تفاهمنامه شامل برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی مشترک، مشارکت در اجرای طرح‌های مورد توافق، بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های طرفین در زمینه‌های مورد علاقه، به منظور استفاده بهینه از فرصت‏ها، ظرفیت‏ها و توانمندی‏های دو طرف و ایجاد وحدت و همدلی و افزایش اثربخشی برنامه‏هاست.
  معاون فنی و عمرانی منطقه 19 گفت: بیش از 80 درصد فعالیت‌های عمرانی مرمت آسفالت بزرگراه‌های ورودی جنوب پایتخت انجام شده است. شهنام جوادیان با اشاره به تعامل مؤثر این حوزه با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در مرمت و بهسازی بزرگراه‌های مواصلاتی جنوب شهر بیان کرد: با توجه به وجود بزرگراه‌های مواصلاتی پراهمیت در این منطقه و تردد مسافران و شهروندان از این معابر، مرمت و نگهداری آسفالت آنها در دستور کار اجرایی شهرداری قرار گرفته که این اقدام در بزرگراه‌های تندگویان، کندروهای بزرگراه آزادگان، شهید هاشمی، شهید کاظمی و سایر بزرگراه‌های محدوده در حال انجام است.
  ساکنان روستای محمودآباد و کودکان کار کوره‌پزخانه‌های جنوب تهران در «جشن مهربانی» که از سوی مدیریت شهری منطقه 20 تدارک دیده شده بود، شرکت کردند. مراسم جشن مهربانی، به مناسبت شروع فصل زمستان برای ساکنان روستای محمودآباد و کوره‌پزخانه‌ها با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
  با هدف حمایت از بیماران صعب‌العلاج و زنان سرپرست خانوار، بازارچه خیریه مهر و مروارید به مدت 15 روز در بوستان قیطریه برپا شده است. مریم بهجتی، مشاور شهردار منطقه یک در امور بانوان با اعلام این خبر اظهار داشت: این  بازارچه خیریه با هدف احیای آداب و رسوم و سنت‌های اصیل ایرانی و حمایت از بیماران صعب‌العلاج و زنان سرپرست خانوار با مشارکت حوزه مشاور امور بانوان شهردار منطقه یک و مجمع خیرین بنیاد بیماری‌های خاص به مدت 15 روز در محل بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل برپاست.
 


Page Generated in 0/0046 sec