printlogo


کد خبر: 169464تاریخ: 1395/10/6 00:00
اخبار

مذاکرات مثبت پرسپولیسی‌ها با ۲ ملی‌پوش
پرسپولیسی‌ها مذاکرات خوبی با 2 بازیکن ملی‌پوش مدنظر برانکو داشته‌اند. مسؤولان باشگاه پرسپولیس به توصیه برانکو ایوانکوویچ در تلاشند در نخستین روز‌های نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکنان مدنظر این مربی کروات را جذب کنند و از این‌رو مذاکرات خود را با 2 ملی‌پوش آغاز کرده‌اند. سروش رفیعی، نخستین بازیکن مدنظر برانکو برای تقویت تیمش است و از این‌رو مسؤولان پرسپولیس سخت به دنبال جذب این بازیکن ملی‌پوش هستند. مذاکرات پرسپولیسی‌ها با رفیعی به قبل از آغاز فصل بازمی‌گردد و در همان مقطع قرار بر این شد که رفیعی بعد از گذراندن دوران سربازی خود راهی تهران شده و پرسپولیسی شود. این مذاکرات اخیراً ادامه پیدا کرد و رفیعی به پرسپولیسی‌ها گفته است؛ اگر لژیونر نشود پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. رفیعی در حال حاضر در تهران به سر می‌برد و قرار است فردا راهی تبریز شود تا با حضور در تمرینات تیم تراکتورسازی خود را برای همراهی شاگردان قلعه‌نویی مقابل ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، آماده کند، دیداری که به نظر می‌آید آخرین بازی این هافبک ملی‌پوش برای تراکتورسازان باشد. عزت‌الله پورقاز دیگر بازیکنی است که مذاکرات مثبتی با مسؤولان باشگاه پرسپولیس داشته و با توجه به اینکه او قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی را دارد شانسش برای پرسپولیسی شدن زیاد است.

ایران بهترین تیم سال آسیا از نگاه «فرانس فوتبال»
مجله معتبر فرانس فوتبال تیم‌ملی فوتبال ایران را بهترین تیم قاره آسیا در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶ میلادی و آغاز سال ۲۰۱۷ نشریه فرانس فوتبال به بررسی عملکرد تیم‌های ملی فوتبال جهان در این سال پرداخت. در این بررسی تیم‌ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم قاره از نظر مجله معتبر فرانس فوتبال انتخاب شد. در این رده‌بندی پرتغال بهترین تیم اروپا، شیلی بهترین تیم آمریکای جنوبی، کاستاریکا بهترین تیم آمریکای مرکزی، مصر بهترین تیم قاره آفریقا، نیوزیلند بهترین تیم قاره اقیانوسیه و ایران بهترین تیم قاره آسیا شناخته شدند. تیم‌ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۱۶ توانست رتبه نخست خود در رده‌بندی تیم‌های ملی در بین آسیایی‌ها را حفظ کند و با حضور در رده ۲۹ در صدر تیم‌های ملی در قاره آسیا قرار گرفت. ایران در آخرین دیدار خود در این سال برابر سوریه به تساوی بدون گل رضایت داد تا در گروه خود در انتخابی جام‌جهانی نیز صدرنشین باشد تا به بهترین شکل سال ۲۰۱۶ را به پایان ببرد.

وضعیت پژمان منتظری در هاله‌ای از ابهام
وضعیت بازیکن ایرانی الاهلی قطر در هاله‌ای از ابهام است و این احتمال وجود دارد که او هم مانند جباری از تیمش جدا شود.‌ به نقل از الرای، فصل جابه‌جایی زمستانی در لیگ ستارگان قطر شروع شده است و باشگاه‌های این کشور به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند تا در ادامه فصل عملکرد خوبی از خود نشان دهند. باشگاه الاهلی در نیم‌فصل نخست عملکرد خوبی از خود نشان نداد و به همین خاطر سران این باشگاه به دنبال تغییر و تحول اساسی در فصل جابه‌جایی زمستانی هستند. روزنامه الرای قطر اعلام کرد مجتبی جباری از این تیم قطر جدا خواهد شد و این تصمیم قطعی سران باشگاه الاهلی است اما وضعیت پژمان منتظری هنوز در هاله‌ای از ابهام است. منتظری نیم‌فصل نخست را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و یک بازیکن بحرینی جایگزین او شد. ستاره سابق استقلال به شرایط بازی رسیده است اما هنوز وضعیت او معلوم نیست و این احتمال وجود دارد که قرارداد او هم فسخ شود و به فوتبال ایران بازگردد.

آناستازی: راضی نشدم پیشنهاد ایران را قبول کنم
سرمربی ایتالیایی والیبال گفت: در مذاکراتی که با ایران داشتم راضی به همکاری با آنها نشدم. به نقل از سایت لهستانی WP، آندره آناستازی ایتالیایی که گزینه سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران بود، در این‌باره گفت: این برای نخستین بار بود که من و فدراسیون ایران مذاکره کاملا جدی را با هم انجام دادیم. آنها چند بار در گذشته به من پیشنهاد داده بودند. فکر می‌کنم سومین بار بود که درخواست آنها به من می‌رسید. آناستازی ادامه داد: با این حال من راضی نشدم پیشنهاد آنها را قبول کنم و به فدراسیون والیبال ایران ایمیل زدم و از آنها تشکر کردم. اعلام کردم نمی‌توانم سرمربی آنها باشم. فدراسیون والیبال اعلام کرده بود به دلیل خواسته‌های مالی نامعقول آناستازی، او از لیست کاندیدای سرمربیگری تیم‌ملی ایران خارج شده است.
 


Page Generated in 0/0052 sec