printlogo


کد خبر: 169473تاریخ: 1395/10/7 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب
برای درگذشت آیت الله ‌میانجی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی‌میانجی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدکاظم حسینی‌میانجی را که سال‌ها در سمت نمایندگی امام(رض) و اینجانب در استان لرستان به انجام وظیفه الهی خویش مشغول بود، به خانواده، فرزندان، بازماندگان محترم و همچنین به مردم استان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و رضوان الهی را مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۶ دی ماه ۹۵

پرونده فتنه باز است
رئیس قوه‌قضائیه گفت: پرونده فتنه‌گران سال 88 باز است و به آن رسیدگی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسؤولان عالی قضایی با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، آن را حماسه‌ای مردمی و آگاهانه توصیف کرد و گفت: اگر این حماسه آگاهانه با حضور خودجوش مردم بصیر نبود، کشور و نظام زیان‌های بسیار بیشتری را متحمل می‌شد. آیت‌الله آملی‌لاریجانی تاکید کرد: ادعای ما علیه فتنه‌گران این است که با فتنه 88 خسارات عظیمی را به کشور وارد کردند، فرصت‌های زیادی را از بین بردند و بالاتر و بدتر از همه اینکه با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان موجب تشدید فشارها و تحریم‌ها شدند و دشمن را به دخالت در امور داخلی کشور و چشم طمع دوختن به آن تشویق و ترغیب کردند. رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه هیچ‌گاه هلهله دشمنان در سال 88 را فراموش نخواهیم کرد، افزود: خوشبختانه مردم بصیر ما از برخی مسؤولان نیز سبقت گرفتند و با حضور آگاهانه خود در روز 9 دی، بساط فتنه را برچیدند. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با بیان اینکه برخی ایراد می‌گیرند که چرا همچنان به موضوع فتنه می‌پردازیم، اظهار کرد: پرونده فتنه هنوز هم گشوده است و باید مورد رسیدگی قرار گیرد. البته باید بدانیم فتنه‌های بیشتر و پیچیده‌تری از سوی دشمن طراحی می‌شود که اگر فتنه گذشته را مورد واکاوی، تحلیل و بررسی دقیق قرار ندهیم نمی‌توانیم با فتنه‌های آینده مقابله کنیم.

باید بر دهان مدعیان رفع حصر فتنه‌گران کوبید
سعید قاسمی از فرماندهان سرشناس دفاع‌مقدس و از چهره‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات سران فتنه در کودتای نافرجام 88 تاکید کرد باید با قاطعیت با آنها که می‌گویند باید از فتنه‌گران رفع حصر شود، برخورد شود. به گزارش رجانیوز، سعید قاسمی در همایش بزرگ بصیرت انقلابی در استان البرز با تأکید بر اینکه فتنه و فتنه‌گران از کره مریخ نیامده‌اند و از درون کشور بودند، متذکر شد: یک نماینده مجلس می‌گوید سران فتنه باید رفع حصر شوند و بعد از یکی از سران فتنه حمایت کرد. فرمانده 8 سال دفاع‌مقدس یادآور شد: اگر یک نفر همان اول به دهان این نماینده مجلس می‌‌کوبید، امروز کار ما به اینجا نمی‌رسید.

دلجویی نمایندگان یزد از معاون روحانی
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که دیروز در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در جلسه علنی مجلس حضور یافته بود از سوی تعدادی از نمایندگان استان یزد مورد دلجویی قرار گرفت. جمع دیگری از نمایندگان نیز با تجمع اطراف حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از او درباره دلایل اعتراض شدید مردم یزد به او در نماز جمعه هفته گذشته این شهر پرسیدند. به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور جمعه گذشته سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد بود که پس از آنکه اظهاراتی در نقد دولت گذشته و در حمایت از دولت حسن روحانی مطرح کرد، با اعتراض گسترده مردم متدین یزد مواجه شد. گستره این اعتراضات به اندازه‌ای بود که معاون حسن روحانی نتوانست سخنرانی خود را ادامه دهد و از پشت تریبون پایین آمد.


Page Generated in 0/0063 sec