printlogo


کد خبر: 169498تاریخ: 1395/10/7 00:00
کوتاه و گویا

  همزمان با آغاز فصل زمستان اولین جلسه رسمی ستاد ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در محل مجتمع توانمندسازی بهاران منطقه برگزار شد تا با ایجاد تعاملات مناسب بین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برای تأمین سرپناه افراد کارتنخواب و معتادان خیابانی برنامه‌ریزی شود.
  شهردار منطقه 2 از اجرای نقاشی و آثار  نقاشان معاصر ایران بر دیوارهای بزرگ ساختمان‌های بلند  در محدوده بزرگراه  شهید چمران در این سطح  منطقه خبر داد.  عزیزالله نظری  با اعلام این خبر  گفت: با انجام مطالعات انجام شده در منطقه، ساختمان‌های در معرض دید در نقاط گوناگون بزرگراه چمران شناسایی شده که جهت اجرای این طرح اجرا شود.
  عبادالله فتح‌اللهی، دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با اشاره به بسته تشویقی شهرداری تهران برای نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: براساس مصوبه این ستاد، دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان مانند ادارات آب و فاضلاب، برق و گاز در بافت‌های فرسوده هزینه‌ای بابت همه حفاری‌هایی که در کل شهر تهران انجام می‌دهند به شهرداری پرداخت نخواهند کرد و مالکان بافت‌های فرسوده به صورت رایگان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.
  «استودیو هلال» با هدف انعکاس رویدادها، خدمات، فعالیت‌های بشردوستانه و اخبار جمعیت هلال‌احمر با حضور سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس این جمعیت افتتاح شد.
  نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 از نامگذاری 25 مورد از معابر منطقه به نام شهدای 8 سال دفاع‌مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدای سال جاری خبر داد.
  بهرام آجرلو، سرپرست هیأت کاوش در «ارگ علیشاه تبریز» درباره آغاز کاوش‌های اضطراری در ارگ گفت: مدیریت بنیاد مصلی طی نامه‌ای به مدیرکل میراث استان آذربایجان شرقی اعلام کرده اگر تا تاریخ  10دی ماه کاوش آغاز نشود با پیش‌فرض اینکه در ارگ علیشاه آثار تاریخی وجود ندارد کار ساخت پارکینگ طبقاتی را آغاز خواهد کرد.
  علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ساخت حدود 30هزار مترمربع موزه، خانه‌موزه و باغ‌موزه طی 10 سال گذشته از سوی مدیریت شهری گفت: باشگاه خانواده،
باغ موزه دفاع‌مقدس، پانورامای دفاع مقدس، موزه شهید مطهری، موزه شهید بهشتی، موزه دکتر شریعتی، باغ‌موزه قصر و موزه شهید چمران و دهلاویه از پروژه‌های انجام شده از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در 10 سال اخیر است.
  اسماعیلی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 درباره اجرای برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار، محصولات فرهنگی، مسابقه عکاسی و اعزام شهروندان به راهپیمایی بزرگ روز بصیرت از جمله برنامه‌های شهرداری این منطقه در روز گرامیداشت حماسه 9 دی خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0048 sec