printlogo


کد خبر: 169507تاریخ: 1395/10/7 00:00
رویدادها

پرتره‌ای از هنرمندان انقلاب اسلامی در مجموعه «چهره در قاب»
شبکه مستند سیما در مجموعه «چهره در قاب» ۱۰ هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور را معرفی می‌کند. به گزارش تسنیم، «چهره در قاب» به تهیه‌کنندگی حسین همایونفر از یکشنبه 5 دی به صورت هفتگی هر یکشنبه ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود و روز بعد ساعت 11 بازپخش می‌شود. این مجموعه، مستند پرتره از هنرمندان انقلاب اسلامی در حوزه هنرهای تجسمی از جمله عکاسی، نقاشی، گرافیک و کاریکاتور است و هر قسمت به یکی از این هنرمندان می‌پردازد. این هنرمندان عبارتند از ساسان مویدی عکاس، امیرعلی جوادیان عکاس، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی کاریکاتوریست، سیدحمید شریفی نقاش و گرافیست، ناصر سیفی نقاش، مهرزاد ارشدی عکاس، محمدحسین نیرومند کاریکاتوریست، مرتضی اسدی نقاش، بهرام محمدی‌فرد عکاس و محمدحسین حیدری عکاس. کارگردان این مجموعه نیز غلام‌عباس امینی، علی ملاقلی‌پور، پناه‌برخدا رضایی، صادق بکتاشیان و میلاد مهدوی هستند.

سیروس مقدم این بار از «آتن» شروع می‌کند
غفوری با اشاره به اینکه ایده جدید محسن تنابنده در فصل پنجم سریال «پایتخت» اجرایی می‌شود، گفت: سری جدید این سریال تلویزیونی را در آتن کلید می‌زنیم. به گزارش میزان، الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره ساخت فصل پنجم این اثر پرمخاطب گفت: شروع تصویربرداری فصل پنجم سریال «پایتخت» در یک کشور دیگر انجام می‌شود و پس از آن وارد ایران می‌شویم. وی ادامه داد: در شرایط فعلی نظرمان بر این است که ساخت سری جدید «پایتخت» را از آتن آغاز کنیم  اما به طور کلی الان مشخص نیست شرایط چگونه پیش برود. این تهیه‌کننده عرصه تلویزیون همچنین اظهار کرد: حدود 4-3 قسمت فصل پنجم سریال «پایتخت» در آتن جلوی دوربین می‌رود و ترکیب بازیگران اصلی همان ترکیب سابق است به این معنا که تمام بازیگران اصلی سریال «پایتخت» در فصل جدید این اثر تلویزیونی حضور پیدا می‌کنند. وی تصریح کرد: بازیگران جدید پنجمین فصل سریال «پایتخت» نیز تا هفته آینده مشخص می‌شوند و در این باره تا این لحظه هنوز به نتیجه قطعی دست پیدا نکرده‌ایم.  فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی احمد مهران‌فر، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و علیرضا خمسه جلوی دوربین می‌رود.

علی اوسیوند: عده‌ای بی‌دلیل دستمزدهای بالا می‌گیرند
علی اوسیوند، بازیگر «آرام می‌گیریم» درباره دستمزدها در سینما و تلویزیون بیان کرد که حساب مشخصی ندارد و عده‌ای بی‌دلیل دستمزدهای بالا می‌گیرند. به گزارش مهر، اوسیوند درباره نقش خود در این سریال اظهار کرد: من در این سریال نقش ناصر را بازی می‌کنم و بازی‌ام مربوط به دوران معاصر است. این شخصیت در زندگی مشکلات و معضلاتی دارد و نقش فرزند بزرگ‌تر هوشنگ توکلی را ایفا می‌کند. بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» درباره اینکه کمتر در سریال‌ها بازی می‌کند، گفت: ما را کم بازی می‌دهند، به هر حال هر کسی می‌خواهد دوستان خود را بیاورد و انتخاب بازیگر کارشناسانه نیست. وی در پایان افزود: اکنون وضعیت کاری نابسامان شده است و برخی می‌خواهند چنگ بیندازند و نان دیگری را بگیرند. در سینما و تلویزیون عده‌ای بی‌دلیل دستمزدهای بالا می‌گیرد و عده‌ای هم دنبال کسانی می‌گردند که دستمزدهای کم به آنها بدهند. البته تلویزیون فعلا بدهی بالایی دارد و به نظرم وضعیت کشور را باید از این بحران فرهنگی نجات داد. «آرام می‌گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما است.

«انزوا» آماده حضور در جشنواره فجر
تهیه‌کننده «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی‌عباس‌میرزایی توضیح داد مراحل فنی این فیلم برای حضور در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر رو به پایان است. به گزارش مهر، پیمان جعفری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی‌عباس‌میرزایی درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: ساخت موسیقی این اثر سینمایی بتازگی در کشور آلمان به پایان رسیده است. همچنین علیرضا علویان نیز صداگذاری فیلم را به پایان رساند. وی تاکید کرد: «انزوا» با پشت سرگذاشتن آخرین مراحل فنی بزودی تحویل دفتر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر می‌شود.


Page Generated in 0/0313 sec