printlogo


کد خبر: 169510تاریخ: 1395/10/7 00:00
طاهری به خاطر قانون بازنشسته‌ها می‌رود؟
شوک به قرمزهای تهران

در حالی که از چند وقت قبل صحبت از بازنشسته بودن علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بود در نهایت حکم بازنشستگی وی صادر شد تا طاهری که از خرداد سال قبل به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شده بود از این باشگاه رفتنی شود. این در حالی است که قرار است طی روزهای آینده مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار شود که به احتمال فراوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس در این جلسه انتخاب و معرفی خواهد شد. طاهری در پرسپولیس روزهای پر فرازونشیبی را تجربه کرد و در نهایت هم با حکم بازنشستگی از پرسپولیس خواهد رفت.
واکنش وزیر ورزش به استعفا
وزیر ورزش نسبت به استعفای علی‌اکبر طاهری واکنش نشان داد و نسبت به این قضیه ابراز بی‌اطلاعی کرد.
مسعود سلطانى‌فر، وزیر ورزش و جوانان که در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور داشت درباره خبر استعفای علی‌اکبر طاهری، مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: چیزی در این‌باره نداشته‌ایم و هر کسی آن را گفته باید از خودش بپرسید. این بی‌اطلاعی سلطانی‌فر کمی مساله را مبهم کرده است. شاید قرار باشد تا پایان فصل به هر ترتیبی طاهری حفظ شود، چرا که قرمزها در صدر جدول هستند و طبیعتا تغییرات در چنین برهه‌ای به ضرر آنها خواهد بود.
بحران پرتغالی در راه است!
جلسه سرنوشت‌ساز دادگاه عالی ورزش بعد از شکایت پرسپولیس از سرمربی پرتغالی بزودی برگزار می‌شود و در صورتی که این دادگاه رأی فیفا را تایید کند، سرخ‌ها با بحران جدی مواجه می‌شوند. شاید موضوعی که این روزها بیشتر از نقل‌وانتقالات نیم‌فصل توجه و تمرکز مدیران باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش را به خود جلب کرده، جلسه‌ای است که روز ۲۹ دی‌ماه در دادگاه «کاس» برگزار می‌شود. باشگاه پرسپولیس بعد از محکومیت به پرداخت مطالبات «ژوزه مانوئل» سرمربی پیشین پرتغالی خود به همراه 3 دستیارش از سوی فیفا، این پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) کشاند. پرسپولیسی‌ها با طرح این شکایت در دادگاه کاس، علاوه بر زنده نگه داشتن اندک امید باقیمانده برای فرار از رأی فیفا یا کم شدن مبلغ پرداختی، برای خود زمان خریدند تا بتوانند در صورت تایید حکم فیفا در کاس، به گونه‌ای مطالبات سرمربی پیشین خود را بدهند. ژوزه در زمان مدیریت محمد رویانیان سرمربی پرسپولیس شد و 3 دستیار هم با خودش به این تیم آورد ولی در میانه فصل و بعد از ناکامی‌های پرسپولیس، به شکل عجیب و غریبی از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. نکته جالب اینکه رویانیان تاکید دارد هیچ کم‌کاری برای پرداخت مطالبات ژوزه از سوی وی صورت نگرفته، چرا که او هم از مدیریت باشگاه برکنار شده و مدیران بعدی کم‌کاری کرده‌اند!


Page Generated in 0/0053 sec