printlogo


کد خبر: 169512تاریخ: 1395/10/7 00:00
اخبار

گاف عجیب عرب‌ها درباره خداداد
 یک رسانه عربستانی در گافی وحشتناک نوشت خداداد عزیزی به دلیل نرفتن به خدمت سربازی و پرداخت پول لازم جهت معافیت بازداشت شده! سایت عاجل عربستان با اشاره به نقل‌قولی از خداداد عزیزی درباره موضوع رفتن به خدمت سربازی در دهه ۹۰ میلادی که پس از بازی اخیر تیمش برابر پرسپولیس مطرح کرده بود، نوشت: ستاره پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم سیاه‌جامگان در دهه ۹۰ میلادی به خاطر امتناع از رفتن به دوره ۲۴ ماهه سربازی بازداشت شده بود. این سایت با استناد به صحبت‌های عزیزی در رسانه‌های ایرانی که گفته بود: «پیش‌تر و اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ او را به دلیل نرفتن به خدمت با دستبند برده بودند» نوشت پس از بازی روز جمعه این مربی دستگیر شده است. این رسانه عربستانی در گاف عجیبی نوشت: «نیروهای امنیتی ایرانی پس از بازی اخیر تیم سیاه‌جامگان برابر پرسپولیس خداداد عزیزی را به خاطر نرفتن به خدمت سربازی عزیزی و امتناع این سرمربی از پرداخت پول جهت معافیت دستگیر کردند». در ادامه این خبر به نقل از منبع رسمی باشگاه سیاه‌جامگان آمده است: باشگاه پس از دستگیری سرمربی خود در بحران به سر می‌برد و باید ۱۵ بازی را بدون حضور خداداد عزیزی انجام دهد.

خداحافظی رایکارد از دنیای مربیگری
سرمربی سابق بارسلونا تصمیم گرفت از دنیای مربیگری خداحافظی کند بدون آنکه از دلیل چنین تصمیمی سخن به میان آورد.‌به نقل از Elsport، فرانک رایکارد در چند تیم سرشناس مربیگری کرده است اما بهترین دوران حضورش به بارسلونا بازمی‌گردد. با وجود اینکه رایکارد تا بازنشستگی از دنیای مربیگری سال‌های  زیادی را پیش رو دارد اما خود را بازنشسته کرد. رایکارد که پیش‌تر در تیم فوتبال میلان بازی می‌کرد،‌ در این‌باره گفت: تصمیم گرفتم از دنیای مربیگری خداحافظی کنم. اگر تصمیم بگیرم روزی به فوتبال بازگردم، مربی نخواهم شد اما احتمال دارد سمت‌های دیگری را بر عهده بگیرم. رایکارد از دلیل اصلی خود برای چنین تصمیمی سخن به میان نیاورد. تیم‌ملی فوتبال عربستان، آخرین تیمی بود که این چهره سرشناس هلندی هدایت آن را برعهده داشت اما نتوانست با این تیم هم عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت اخراج شد.

گل‌محمدی جانشین کریمی شد
سرمربی سابق ذوب‌آهن هدایت اکسین البرز را عهده‌دار شد. به گزارش کاپ، پس از کسب نتایج ضعیف فیروز کریمی و با هدف لیگ برتری شدن اکسین با نظر مسؤولان این باشگاه طی جلساتی که روزهای اخیر برگزار شد و با نظر اعضای هیات‌مدیره یحیی گل‌محمدی رسما هدایت طلایی‌پوشان البرزی را بر عهده گرفت.

باجناق سرمربی مشهور برای او تیم می‌بندد
باجناق سرمربی یکی از تیم‌های مطرح فوتبال ایران یکی از افرادی است که در فصل نقل‌وانتقالات برای جذب بازیکنان موردنظر این تیم نقش پررنگی دارد.
به گزارش شفقنا ورزشی، فعالیت افراد بی‌ارتباط با فوتبال در بازار نقل‌وانتقالات اکنون مساله‌ای عادی در فوتبال ایران شده است و نباید از فعالیت دوستان و اطرافیان سرمربیان تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات تعجب کرد. باجناق یکی از سرمربیان مطرح فوتبال ایران در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی و زمستانی به دلیل ارتباط نزدیکی که با برخی بازیکنان دارد، در جذب بازیکنان موردنظر این سرمربی نقش دارد. این فرد که در ابتدای فصل نیز 4 بازیکن جدید را به همراه خود به تیم جدید این سرمربی برد، در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی نیز با توجه به لیست این سرمربی در حال مذاکره با گزینه‌های جدید است که این گزینه‌ها نیز دوستان نزدیک او به شمار می‌روند. این فرد که البته در انتقال یکی از بازیکنان طبق شنیده‌ها بر خلاف نظر باجناق خود عمل کرده، فعالیت‌های خود را از هفته‌های پیش آغاز کرده است و بزودی یک بازیکن دیگر که رابطه نزدیکی با او دارد، با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. نکته جالب توجه درباره این فرد این است که تمام بازیکنانی که با او راهی این تیم شده‌اند، با وجود کم‌نام‌ونشان بودن تبدیل به بازیکنان فیکس این تیم شدند و بسیاری از چهره‌های مطرح در هفته‌های گذشته نیمکت‌نشین این بازیکنان شده‌اند تا درباره دلایل حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی تیم، شائبه‌هایی مطرح شود.
 


Page Generated in 0/0071 sec