printlogo


کد خبر: 169524تاریخ: 1395/10/7 00:00
اخبار

جمعیت ایران ۸۰ میلیونی شد
رئیس مرکز آمار ایران گفت: آمار جمعیت براساس نتایج اولیه سرشماری از مرز ۸۰ میلیون نفر عبور کرده است. اما برای اعلام آمار قطعی و دقیق باید تا پایان دی‌‌ماه صبر کرد. به گزارش تسنیم، امیدعلی پارسا در جمع خبرنگاران گفت: آمار جمعیت براساس نتایج اولیه سرشماری از مرز 80 میلیون نفر عبور کرده است. اما برای اعلام آمار قطعی و دقیق باید تا پایان دی‌‌ماه صبر کرد. وی افزود: براساس آمارهای اولیه سرشماری، این نگرانی که رشد جمعیت در سال‌های اخیر کاهش یافته به آن شکل وجود ندارد، چرا که رشد جمعیت
29/1 درصد خواهد بود که به این ترتیب برای رشد جمعیت نگرانی جدی وجود نخواهد داشت. رئیس مرکز آمار گفت: دغدغه اصلی این است که نرخ باروری افزایش یابد که برای این منظور باید دید نتیجه سیاست‌های جمعیتی به کجا می‌رسد.

مصوبه‌ای برای حذف کارت سوخت در دولت نداریم
معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه «هیچ برنامه‌ای برای حذف کارت سوخت ابلاغ نشده است» گفت: تا اطلاع ثانوی عرضه بنزین با کارت سوخت ادامه دارد و هر زمان تصمیم جدیدی در این‌باره ابلاغ شود ما اجرا می‌کنیم. علیرضا رجب‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره حذف یا ماندن کارت سوخت، نقش تصمیم‌گیر ندارد؛ بلکه ما مجری مصوبات دولت در این زمینه هستیم. وی افزود: تا امروز هیچ برنامه‌ای برای حذف کارت سوخت ابلاغ نشده است؛ بنابراین تا اطلاع ثانوی عرضه بنزین با کارت سوخت ادامه دارد و هر زمان تصمیم جدیدی در این‌باره ابلاغ شود ما اجرا می‌کنیم. رجب‌پور خاطرنشان کرد: همچنین تصمیمی برای عدم صدور کارت سوخت برای خودروهای جدید و جمع‌آوری تجهیزات عرضه بنزین با کارت سوخت از جایگاه‌های عرضه اتخاذ نشده است.
 


Page Generated in 0/0046 sec