printlogo


کد خبر: 169551تاریخ: 1395/10/8 00:00
اخبار

بیانیه 210 نماینده مجلس
حساب‌های قوه‌قضائیه شرعی و قانونی است
۲۱۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه‌قضائیه از جهات مجوزهای شرعی و قانونی دارای ایراد نیست. به گزارش تسنیم، احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سه‌شنبه 7 دی قوه مقننه بیانیه 210 نفر از نمایندگان درباره موضوعات مطرح‌شده درباره حساب‌های قوه‌قضائیه را  قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما جمعی از نمایندگان ملت به ‌نمایندگی از طرف امضاکنندگان این بیانیه درباره حساب‌های قوه‌قضائیه با توجه به اینکه حل مشکلات اصلی مردم در گرو همکاری صادقانه قوای سه‌گانه است، از ریاست محترم قوه‌قضائیه درباره شبهات مطرح‌شده جویا شدیم.  در این بیانیه با اشاره به بررسی اسناد و مدارک مربوط به حساب‌ها تاکید شده حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه‌قضائیه است و از جهات مجوزهای شرعی و قانونی دارای ایراد نیست.

واکنش بذرپاش به زندگی مردم در گورستان
مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از زندگی برخی افراد در گورستان شهریار نوشت: خاک بر سرمان؛ همین. وی همچنین در همایش «پایان فتنه پایان فریب» در مشهد مقدس با اشاره به کاسبی‌های کم رونق گفت: هم‌اکنون رکود عجیب و بی‌سابقه‌ای در کشور حاکم است و طبق گفته متخصصان اقتصادی رکود موجود در کشور در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است. وی با اشاره به اینکه رکود موجب رشد نرخ بیکاری می‌شود، از حل نشدن مشکل پدیده و میزان گلایه کرد و افزود: مردمی که دارایی‌های ناچیز خود را در پدیده و میزان سرمایه‌گذاری کردند، امروز با بی‌تدبیری دولت، سرمایه خود را به باد رفته می‌بینند. حل نشدن مشکل این دو پروژه نماد ناکارآمد نشان دادن مدیریت کشور شده است و کمیته‌های بی‌خاصیت کارشناسی هیچ کاری برای آنها نتوانستند انجام دهند.

انتصاب اعضای ستاد انتخابات کشور
وزیر کشور طی احکامی اعضای ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای  مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد. به گزارش فارس، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در این باره گفت: وزیر کشور در این احکام بر برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات لازم به منظور برگزاری قانونمند و سالم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت کشور همچنین گفت: معتمدان پیشنهادی وزیر کشور برای تشکیل هیات مرکزی اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری مطابق قانون حداکثر تا 11 اسفندماه معرفی می‌شوند. سامانی اعضای ستاد انتخابات کشور را به شرح زیر اعلام کرد: علی‌اصغر احمدی، معاون سیاسی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات/ سیدسلمان سامانی، قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات/ حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات/ جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات/ وجه‌الله خدمتگزار، رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس هیات بازرسی انتخابات/ امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات/ محمدابراهیم شوشتری، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات/ سیدرمضان شجاعی کیاسری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات/ حمید درخشان‌نیا، رئیس سازمان ثبت احوال با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات/ علی پورعلی‌مطلق، مدیرکل انتخابات با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی
29 اردیبهشت‌ماه96 برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0051 sec