printlogo


کد خبر: 169573تاریخ: 1395/10/8 00:00
کوتاه و گویا

  بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به همت این معاونت با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی و تولید ایرانی در زیرگذر تئاترشهر تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۸ الی ۱۹ خبر داد.
  نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران درباره افتتاح ساختمان پردیس سلامت در خیابان قلمستان گفت: اولین مرکز فوق‌تخصصی، آموزشی و پژوهشی خدمات مشاوره سلامت برای ارائه خدمات با تخفیف‌های ویژه به شهروندان 6 منطقه پایتخت آغاز به کار کرد.
  فروشگاه محصولات فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گردشگاه‌ زیبای ایل‌گی شهر تبریز گشایش یافت. همچنین عباس عبدی، نویسنده‌ رمان «لاک‌پشت‌ها»، «روز نهنگ» و «شناگر» با دانش‌آموزان دبیرستان میثاق تبریز دیدار کرد و به سوال‌های آنها درباره‌ شیوه‌ ارائه‌ آثار خود و طی کردن مسیر داستان‌نویسی پاسخ داد.
  عابد ملکی، شهردار منطقه 12 تهران از تصویب طرح احیای میدان امام خمینی(ره) در کمیسیون ماده 5 خبر داد و گفت: مطابق این طرح ساختمان بلدیه شهر (شهرداری) با رویکرد پاتوق فرهنگی شهروندان دوباره احیا و به محل تجمع مراکز ارائه خدمات فرهنگی و گالری‌های متعدد تبدیل خواهد شد.
  مراسم بزرگداشت آیت‌الله میرزا احمد سیبویه با هدف ارزش نهادن به فعالیت‌های دینی و اسلامی این عالم جلیل‌القدر و شناساندن ایشان به شهروندان بویژه نسل جوان با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، سعید طلوعی شهردار منطقه 7، علیرضا شریفی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مداحان و علاقه‌مندان این عالم ربانی جمعه 3 دی ماه در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
  اصغر قیطاسی، رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه المپیاد ورزشی شهر تهران در حال برگزاری است، گفت: نتایج نهایی این دوره از مسابقات در نیمه اول بهمن ماه مشخص می‌شود و هم‌اکنون شهرداری منطقه 6 جزو تیم‌های برتر تهران و در بسیاری از رشته‌ها حائز مقام قهرمانی است.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 تهران از کاشت بیش از 58 هزار اصله درختچه مقاوم به متراژ 28 هزار مترمربع در رفیوژ میانی بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: این درختچه‌ها شامل پیراکانتا و بربریس است که در دمای متفاوت و متغیر پایداری خود را حفظ می‌کنند.
  حامد اردشیری، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 شهرداری تهران درباره اعطای نشان مدرسه آماده به 40 مدرسه منطقه 19 تا پایان سال گفت: تاکنون 23 مدرسه تحت آموزش‌های کامل مدیریت بحران قرار گرفته‌اند و این آموزش‌ها در 18 مدرسه دیگر نیز در حال اجراست.
  فروتن، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 از برگزاری جشنواره «تفریحی-ورزشی محله» با حضور بیش از 700 ورزشکار در سوله الزهرا(س) محله شریف و با همکاری و مشارکت اداره تفریحات سازمان ورزش و اداره تربیت بدنی منطقه 22 به منظور توسعه ورزش و تفریحات سالم در روزهای دوم و سوم دی ماه خبر داد.
  سامان توفیق، سرپرست هیأت مطالعات باستان شناسی «غار- دژ اسپهبد خورشید» درباره ویژگی‌های منحصر به فرد این اثر طبیعی گفت: غار- دژ اسپهبد خورشید  بر سر راه تهران- شمال، محور فیروزکوه، در منطقه دوآب شهرستان سوادکوه استان مازندران قرار دارد. این غار بر سینه کوه لاپ‌کمر قرار داشته و بزرگ‌ترین طاق سنگی طبیعی- باستانی به شمار می‌رود.


Page Generated in 0/0069 sec