printlogo


کد خبر: 169585تاریخ: 1395/10/8 00:00
اخبار

تهیه‌کننده برنامه پرسمان: باید با توانی مضاعف‌تر از گذشته کار کنیم
رهبر معظم انقلاب یکشنبه 5 دی‌ماه به تماشای هشتادونهمین قسمت برنامه «پرسمان» شبکه قرآن و معارف سیما نشستند و از این شبکه به جهت راه‌اندازی چنین برنامه مفیدی تشکر و قدردانی کردند. به همین مناسبت، ایشان در پیامی به عوامل برنامه چنین فرموده‌اند: «برنامه را پسندیدم، پاسخ کارشناس برنامه کوتاه، درست و دقیق... بود و از جانب من از شبکه و کارشناس برنامه تشکر کنید.» به گزارش تسنیم، فرزاد صابر، تهیه‌کننده برنامه پرسمان درباره تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از این برنامه گفت: پس از دریافت پیام رهبر معظم انقلاب، باید با توانی مضاعف‌تر از گذشته سعی کنیم بخشی از نیازها و مسائل مخاطبان را پاسخگو باشیم، چراکه مسؤولیتی سنگین بر دوشمان است.

امروز، آغاز رسمی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار
در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار که با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود، از برگزیدگان بخش‌های «مقالات و نقدهای سینمایی»، «لوح نگار»، «تیزر و پوستر»، «فیلم ما» و «نماهنگ»، «برنامه تلویزیونی» و «فیلمنامه» تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید. به گزارش تسنیم، در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار 2 ترانه توسط علی نصیرنژاد درباره شهدای مدافع حرم اجرا خواهد شد. همچنین در این برنامه همزمان با چهلمین روز درگذشت مرحوم «مرضیه دباغ» و در قالب پاسداشت زنان انقلابی ایران از وی تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین پذیرایی از میهمانان مراسم افتتاحیه را زنان روستای صدخرو تقبل کرده‌اند؛ این روستا از فعال‌ترین روستاهای سبزوار در پشتیبانی جنگ در 8 سال دفاع‌مقدس است که پختن نان، درست کردن مربا، بافتن شال‌گردن و کلاه، دوختن لباس و... فقط بخشی از فعالیت‌های زنان صدخرو بوده است. آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، امروز چهار‌شنبه 8 دی از ساعت 18 و 30 در سینما فلسطین واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

پناهیان: شهدای رسانه به رسانه قداست بخشیدند
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم اربعین شهید محسن خزایی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: قیام اباعبدالله(ع) از جنس رسانه و هدف ایشان انتقال پیام به مظلومان تاریخ برای ایستادگی در برابر ظالمان بود. به همین دلیل اهالی رسانه باید قداست رسانه را بشناسند، به این شکل حرمت رسانه افزایش می‌یابد، هر کسی وارد رسانه نمی‌شود و برکت کار رسانه بیشتر می‌شود. به گزارش مهر، وی کار رسانه را مقدس و وظیفه انبیا و اولیا دانست و افزود: اما در غرب از افرادی در رسانه‌های مختلف استفاده می‌کنند که هنجارها و اصول را زیرپا می‌گذارند تا بتوانند بر مردم تاثیر بگذارند. پناهیان گفت: شهید خزایی آبروی رسانه است. شهیدان خزایی و جوانمرد کار مهمی کردند، نخست آنکه محیط رسانه را قداست بخشیدند و دیگر آنکه وقتی کسی می‌خواهد وارد رسانه شود از این به بعد باید تکلیف خود را با شهادت معلوم کند.

اعتراض کتابفروشان میدان انقلاب به سرانجام رسید
با توجه به اعتراض برخی مالکان کتابفروشی‌های راسته انقلاب، رئیس اتحادیه ناشران از برطرف کردن این مشکل خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران درباره اعتراض کتابفروشی‌های میدان انقلاب گفت: مسیر دسترسی بی‌آر‌تی و مترو که در قسمت شمالی میدان انقلاب به قسمت جنوبی آن است تردد را برای عابران مسدود کرده بود و به همین جهت کتابفروشی‌های میدان انقلاب به نشانه اعتراض تعطیل کردند. وی افزود: امروز سردار مهماندار آمدند و طی صحبتی که با وی داشتم قرار شد دسترسی قسمت شمالی به جنوبی میدان انقلاب دوباره ممکن شود و با همکاری شهرداری منطقه 6، پلیس راهبر ناجا و اتحادیه ناشران یک پل عابر پیاده یا زیرگذر ایجاد شود تا این دسترسی به این منطقه امکانپذیر شود. گفتنی است، از هفته قبل و با آغاز ساماندهی تردد خودروها و همچنین اتوبوس‌های بی‌آرتی در محدوده میدان انقلاب و نصب نرده‌های ممتد از ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب به سمت ایستگاه بی‌آرتی در این محدوده دسترسی مردم به کتابفروشی‌های راسته خیابان انقلاب تا ابتدای خیابان منیری‌جاوید با مشکل روبه‌رو شده است.


Page Generated in 0/0071 sec