printlogo


کد خبر: 169591تاریخ: 1395/10/8 00:00
اخبار

بزرگداشت حماسه 9 دی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی
روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را به حماسه مردمی 9 دی اختصاص داد. به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، حماسه 9 دی یادآور اتحاد و همدلی مردمی است که با پیروی از اصل ولایت فقیه برابر دشمنان پیروز شدند.  در همین راستا جامعه بزرگ فوتبال ایران همراه و همگام با تمام آحاد مردم ایران، این حماسه تاریخی و مردمی ایران اسلامی را گرامی می‌دارد تا بار دیگر با  آرمان‌های رهبری و  انقلاب اسلامی تجدید میثاق  کند. دیدارهای نیمه‌نهایی جام حذفی روزهای 10 و 11 دی‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

آزمون سومین بازیکن برتر سال روسیه شد
سردار آزمون به عنوان سومین بازیکن برتر سال فوتبال روسیه انتخاب شد. ‌به نقل از خبرگزاری TASS، مراسم بهترین‌های فوتبال روسیه با نزدیکی به پایان سال ۲۰۱۶ برگزار شد و در نهایت فئودور اسمولوف، مهاجم تیم‌‌‌ملی فوتبال روسیه و باشگاه کراسنودار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال روسیه در سال۲۰۱۶  انتخاب شد.  او در یورو ۲۰۱۶ نیز در تیم‌‌‌ملی فوتبال روسیه حضور داشت و سال گذشته نیز مرد سال فوتبال روسیه شده بود و این برای دومین بار است که به چنین افتخاری دست می‌یابد. بعد از او ایگور آکنفیف، دروازه‌بان ملی‌پوش روسیه و باشگاه زسکا مسکو به عنوان دومین بازیکن و سردار آزمون، مهاجم تیم‌‌‌ملی فوتبال ایران و تیم شگفتی‌ساز رستوف به عنوان سومین بازیکن برتر سال فوتبال روسیه انتخاب شدند. آزمون در این رده‌بندی بالاتر از دنیس گلاشاکوف روس قرار گرفت که عضو تیم فوتبال اسپارتاک مسکو است و در یورو ۲۰۱۶ نیز عضو تیم‌‌‌ملی روسیه بود. 2سال پیش هالک، مهاجم ملی‌پوش برزیل به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه انتخاب شد و اکنون حضور آزمون بین 3 بازیکن برتر سال روسیه یکی از بزرگ‌ترین افتخارات مهاجم جوان و آینده‌دار تیم‌‌‌ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

استقلال می‌تواند شهباززاده و منتظری را جذب کند؟
در حالی که برخی رسانه‌ها از حضور منتظری و شهباززاده در لیست خرید استقلال خبر داده‌اند، بعید است این دو بازیکن به جمع آبی‌های پایتخت اضافه شوند. به گزارش ایسنا، بعد از اینکه پژمان منتظری در برنامه 90 اعلام کرد اگر در ایران بازی کند به استقلال بازمی‌گردد و از آن طرف افتخاری بارها از علاقه تیمش به بازگشت شهباززاده خبر داده بود، برخی رسانه‌ها این دو بازیکن را در لیست خرید آبی‌ها قرار داده‌اند ولی ظاهرا قرار نیست این دو بازیکن به استقلال بازگردند. پژمان منتظری چند روزی است در تهران به سر می‌برد ولی قراردادی با تیم الاهلی دارد و هرچند به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود ولی یوسف آدم، سرمربی تیم الاهلی در آخرین اظهاراتش گفته به منتظری برای ترمیم خط دفاعی تیمش نیاز دارد و از سویی حتی اگر باشگاه الاهلی راضی به جدایی منتظری شود، بعید است استقلالی‌ها توانایی مالی پرداخت رضایتنامه این بازیکن را داشته باشند. همچنین سجاد شهباززاده، مهاجم سابق استقلال هم شرایطی مشابه دارد.  این بازیکن با وجود نیمکت‌نشینی در لیگ ترکیه، چندی پیش مقابل گالاتاسرای به میدان رفت و توانست یک گل به ثمر برساند.  

لیست ورود و خروج سپاهان مشخص شد
لیست ورود و خروج تیم فوتبال سپاهان برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد. بر این اساس پدرو هنریکه، مهاجم ناکام برزیلی سپاهان به همراه میرجوان، هلیچی و روشندل در لیست خروجی سپاهان هستند. از سوی دیگر طیبی، بیت‌سعید، زهیوی، حسن‌زاده و علی کریمی در لیست خرید ویسی برای نیم‌فصل دوم هستند. سپاهان جمعه در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف نفت می‌رود و پس از آن این تیم وارد فصل نقل‌و‌انتقالات خواهد شد.

ته‌وز به شانگهای پیوست
طبق ادعای سرمربی شانگهای چین، ستاره آرژانتینی رسما به تیم او پیوسته است. گوستاو پویت، سرمربی اروگوئه‌ای تیم شانگهای ادعا کرد کارلوس ته‌وز، ستاره آرژانتینی بوکاجونیورز به توافق کلی با تیم او دست یافته و پس از توافق بر سر جزئیات، قرارداد منعقد خواهد شد. پویت در این باره گفت: ته‌وز رسما به تیم ما تعلق دارد و تنها توافق بر سر جزئیات باقی مانده است. نمی‌خواهم به مردم دروغ بگویم.  انتقال هنوز قطعی نشده اما بعید است ته‌وز در جایی غیر از تیم ما دیده شود.

 


Page Generated in 0/0063 sec