printlogo


کد خبر: 169620تاریخ: 1395/10/9 00:00
اخبار

اخذ مجوز از هیأت دولت برای طاهری انتظار زیادی نیست
عضو هیات‌مدیره پرسپولیس گفت: هواداران باشگاه، قدر زحمات آقای طاهری را می‌دانند و به درستی نگران تصمیمات آتی درباره باشگاه هستند. فرشید گلزاده‌کرمانی درباره آخرین وضعیت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس اظهار داشت: هفته پیش در حاشیه جلسه هیات‌مدیره پرسپولیس از آقای طاهری خواستم باز هم تلاش کنیم راهی برای ادامه فعالیت ایشان به عنوان سرپرست  باشگاه بیابیم اما ایشان غیرقانونی بودن ادامه این همکاری را با توجه به ابلاغ حکم بازنشستگی‌شان عنوان کرد. نقطه قوت هیات‌مدیره همین است که بسیاری از موضوعات با  آرامش و به دور از هیاهوی رسانه‌ای پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا و رقابت سنگین با رقبای عربی که رقابت ورزشی با ایران را به سیاست هم کشانده‌اند و موفقیت باشگاه در این دوره که شانس قهرمانی هم وجود دارد، یک موضوع ملی است. لذا توجیه‌پذیر است روند آرامش و ثبات باشگاه پرسپولیس برای تحقق این افتخار ملی حفظ شود. حتی اخذ مجوز هیات دولت برای ابقای آقای طاهری در این سمت حداقل تا پایان دور اول مسابقات آسیایی، انتظار زیادی نیست تا  به دغدغه‌ هواداران پاسخ داده شود.

باباجان‌زاده در جام‌جهانی مرتکب دوپینگ شده است
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: طبق اعلام اتحادیه جهانی بشیر باباجان‌زاده به دلیل دوپینگ در رقابت‌های جام‌جهانی شیراز 4 سال محروم شده است. حمید بنی‌تمیم با بیان این مطلب افزود: اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را پس از المپیک برزیل به صورت رسمی اعلام کرده است و این موضوع ربطی به المپیک ندارد. او خاطرنشان کرد: البته این موضوع تاثیری در قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی شیراز نیز نخواهد داشت.

اسامی بازیکنان موردنظر پرسپولیس اعلام شد
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ 4 بازیکن یعنی سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح و ایگور پراهیچ را در لیست خریدهای نیم‌فصل دوم این باشگاه قرار داده است. پندار خمارلو توضیحاتی را در رابطه با جذب سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح و ایگور پراهیچ ارائه کرد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تایید حضور این 4 بازیکن در لیست برانکو ایوانکوویچ، گفت: این لیست مورد تایید برانکو است. باشگاه در تلاش است مانند فصول اخیر طبق لیست سرمربی بازیکن بگیرد اما نقل‌وانتقالات در نیم‌فصل شرایط خاص خودش را دارد و اکثر بازیکنان با باشگاه‌های‌شان تحت قرارداد هستند. خمارلو افزود: در حال حاضر به غیر از سروش رفیعی که پس از دیدار تراکتورسازی در جام‌حذفی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، سایر بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه‌های‌شان هستند و ما هم به برانکو اعلام کردیم شاید باشگاهی با جدایی بازیکنش موافقت نکند و به همین خاطر لیست دومی را در نظر داشته باشد.

محرومیت استقلال و تراکتورسازی
تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی از سوی کمیته انضباطی به انجام یک بازی بدون حضور تماشاگران محکوم شدند. کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف تیم‌های لیگ  برتری و یک دیدار از جام‌حذفی صادر کرد. مسابقه تیم‌های نفت تهران و استقلال از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و سرمربی تیم حریف رخ داد. تیم استقلال تهران به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگرانش و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل پرتاب گلوله‌های برفی به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان و فحاشی به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی در ورزشگاه در نخستین دیدار خانگی محکوم شدند. این تیم با توجه به سوابق در هفته‌های ۵، ۸، ۹، ۱۱ و ۱۲ لیگ برتر به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فدراسیون با استویچف به توافق نرسید
فدراسیون والیبال با «رادوستین استویچف» گزینه سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران به توافق نهایی نرسید. پس از حدود یک ماه مذاکره رسمی ایران با رادوستین استویچف برای هدایت تیم‌ملی والیبال کشورمان، این مربی بلغاری اعلام کرد با توجه به شرایط موجود و اهداف ترسیم‌شده فدراسیون ایران برای قرار گرفتن بین 4 تیم مرحله پایانی المپیک ٢٠٢٠ نمی‌تواند مسؤولیت سرمربیگری تیم ایران را بپذیرد.


Page Generated in 0/0055 sec