printlogo


کد خبر: 169654تاریخ: 1395/10/9 00:00
اخبار

ثبت‌نام 20 نماینده برای عضویت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
پس از حمایت‌ چهره‌های سیاسی و فرهنگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اکنون خبرها حکایت از موج تقاضا برای عضویت در این جبهه دارد. به گزارش «وطن امروز» هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب عصر سه‌شنبه دیداری با برخی نمایندگان مجلس داشت. پس از این دیدار 20 نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در این جبهه ثبت‌نام کرده‌اند. خبر ثبت‌نام نمایندگان برای عضویت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب را محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی داده است. او در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر اعضای هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افراد دیگری به عنوان عضو این جبهه انتخاب شده‌اند. وی افزود: تاکنون 15 تا 20 نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند. براساس این گزارش، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یکشنبه هفته جاری با حضور 10 چهره نمادین جبهه فرهنگی انقلاب تشکیل شد. آنان مقابله با فساد و تبعیض و نقش‌آفرینی مردم در انتخاب‌ها را دلیل تشکیل این جبهه اعلام کردند. در همین راستا، سید علیرضا مرندی، عضو جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی در گفت‌وگو با نسیم‌آنلاین، در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین معضلی که باعث شده این جبهه تشکیل شود، اظهار داشت: باید گفت این روزها ما و بسیاری از مسؤولان کشور مقداری از انقلابی‌گری دور شده‌ایم و یادمان رفته قرار بود پرچمدار انقلاب امام و در حال حاضر رهبری باشد و اساس آن هم مردم باشند.

امروز؛ همایش «۹دی؛ احیای انقلاب» با سخنرانی آیت‌الله مصباح
مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی با حضور آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود. این مراسم امروز از ساعت 15 تا 17 در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار می‌شود و آیت‌الله مصباح درباره فتنه 88 و حماسه 9 دی به سخنرانی خواهد پرداخت.

اخطار قرارگاه پدافند هوایی ارتش به جنگنده و پهپاد آمریکایی
قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به چند جنگنده و پهپاد آمریکایی درباره نزدیک‌شدن به منطقه رزمایش اخطار داد. به گزارش  تسنیم، امیر سرتیپ دوم عباس فرج‌پور، سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 77 طی سخنانی از علاقه‌مندی هواگردهای نیروهای فرامنطقه‌ای به جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی منطقه عمومی رزمایش پدافند هوایی ارتش خبر داد. وی در این‌باره گفت: در 3 روز گذشته بیش از 12 مورد اخطار به هواپیماهای نیروهای فرامنطقه‌ای درباره عدم نزدیک شدن به محدوده هوایی آسمان منطقه عمومی رزمایش داده شده است. این اخطارها مربوط به چند جنگنده و پهپاد متعلق به نیروی دریایی ارتش آمریکا بوده است. همچنین در این رزمایش برای نخستین‌بار عملکرد قدرتمند سامانه موشکی تلاش به همراه «رادار کنترل آتش افق» مورد آزمایش و ارزیابی عملیاتی قرار گرفت. موشکی که دیروز از سامانه تلاش شلیک شد، صیاد 3 بوده و این برای نخستین‌بار است که این موشک تست عملیاتی می‌شود.
 
تعداد نجومی‌بگیران بیش از آمار انتشاری دولت است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تعداد افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند، گفت: هنوز آمار دقیق و مشخصی از افراد نجومی‌بگیر به دست نیامده ولی آنچه مشخص است، تعداد، بیش از این آماری است که دولتی‌ها منتشر کرده‌اند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره فیش‌های نجومی و آخرین وضعیت این پرونده گفت: طرح ساماندهی دریافتی‌های مدیران و مسؤولان کشوری در مجلس تدوین شد تا ضمن برخورد با نجومی‌بگیران، پدیده فیش‌های نجومی در دستگاه‌های دولتی تکرار نشود. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تعداد افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند، گفت: هنوز آمار دقیق و مشخصی از افراد نجومی‌بگیر به دست نیامده است ولی آنچه مشخص است تعداد بیش از این آماری است که دولتی‌ها منتشر کرده‌اند، هنوز پرونده‌های زیادی در دست بررسی است و رفته‌رفته بر آمار نجومی‌بگیران افزوده می‌شود.


Page Generated in 0/0059 sec