printlogo


کد خبر: 169753تاریخ: 1395/10/12 00:00
سرخط خبر

 منوچهر خواجه‌دلویی، معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان از پیشرفت ۷۶ درصدی قطعه یک آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: قرارداد بی‌ال‌تی این پروژه چند روز پیش امضا شد و حجم سرمایه‌گذاری آن ۵۰۰ میلیارد تومان است.
 واشنگتن‌پست نوشت: مقامات دولت آمریکا اعلام کردند ایران از سال ۲۰۱۳ تاکنون به دلیل کاهش تحریم‌های پس از توافق هسته‌ای، در مجموع ۱۰ میلیارد دلار به صورت نقدی یا در قالب طلا دریافت کرده است.
 سازمان حمایت فعالیت شرکت‌های فولاد و پتروشیمی را رصد می‌کند.
 وزیر نفت با صدور حکمی حبیب‌الله بیطرف را به عنوان معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری خود منصوب کرد.
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از قرائت گزارش FATF تا پایان سال در صحن علنی مجلس خبر داد.
 مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: واردات گاز از ترکمنستان به ایران تا 5 سال آینده برقرار است.
 اداره کل استاندارد تهران از شناسایی و توقیف ۱۲ برند صندلی اداری غیراستاندارد با نام‌های تجارتی دنا، یاران صنعت، باران، نوروزی، رایانه سیستم، آرا صنعت، ابتکار صنعت، فونیکس، موج، کارل، ایرانیان و آرسنل خبر داد.
 رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از شکسته شدن انحصار خرید برگ توتون و تنباکو از کشاورزان خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های مربوط اقدام به خرید برگ توتون و تنباکو از کشاورزان کنند.
 رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به جزئیات بسته حمایتی اصناف، گفت: در پرداخت این تسهیلات صنف پوشاک، کیف، کفش، چوب و صنایع چاپ و بسته‌بندی در اولویت قرار دارند.
 بانک‌مرکزی در بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف کرد با هدف آگاهی کامل مشتری از مفاد قراردادهای امضاشده پس از برقراری و امضای آن، نسخه‌ای را که دارای ارزش قانونی یکسان با دیگر نسخ است به مشتری بدهند.
 


Page Generated in 0/0051 sec