printlogo


کد خبر: 169756تاریخ: 1395/10/12 00:00
سقط جنین زن جوان پس از تصادف با سارقان

گروه اجتماعی: سارقان مسلح سوپرمارکت‌های تهران پس از دستگیری جزئیات جدیدی از جرائم‌شان و سرقت از غرب تا جنوب شرق تهران را تشریح کردند. به گزارش میزان، در حالی که یک هفته از دستگیری سارقان مسلح سوپرمارکت‌های تهران می‌گذرد، جزئیات جدیدی از فعالیت‌های اعضای این باند فاش شد.
5 عضو سابقه‌دار این باند پس از آشنایی با یکدیگر در شهرستان ورامین، تصمیم به سرقت از سوپرمارکت‌های تهران می‌گیرند. اعضای این باند برای اینکه بتوانند نقشه خود را عملی کنند، ابتدا به عنوان مسافر سوار خودروی سمندی شده و در اتوبان قم، با تهدید اسلحه و چاقو راننده را از خودرو پیاده کرده و اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.  5 عضو این باند که هر بار نوبتی و 3 نفری به سرقت می‌رفتند، برای اینکه شناسایی نشوند تنها 2 روز از خودروی سمند سرقتی برای انجام جرائم‌شان استفاده کردند.
3 عضو خشن این باند تنها در یک روز برای رکوردزدنی سرقت از غرب تهران شروع به سرقت سوپرمارکت‌ها کرده و پس از انجام 4 سرقت در غرب تهران، به سوپرمارکت‌های شرق تهران دستبرد زده و سپس از چند سوپرمارکت پاکدشت و اطراف آن سرقت کرده و بعد به مخفیگاه خود در ورامین بازگشتند. این افراد در یک روز بیش از 9 سرقت انجام داده‌اند. 2 نفر از متهمان در روز دستگیری در حالی که حالت عادی نداشتند، هنگام فرار از دست ماموران کلانتری قرچک، با خودروی یک شهروند زن برخورد کرده و موجب سقط جنین او شده‌اند. در حال حاضر پرونده‌ای نیز به  دلیل این تصادف و سقط جنین در قرچک ورامین بازگشایی شده است. متهمان در جدید‌ترین اعترافات‌شان به بیش از 18 سرقت از سوپرمارکت‌های کشور اعتراف کردند. گفتنی است، اتهام این افراد محاربه اعلام شده است.


Page Generated in 0/0058 sec