printlogo


کد خبر: 169774تاریخ: 1395/10/12 00:00
رویدادها

با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق
تولید «جزیره دانش» برای آشنایی کودکان با مسائل علمی
مجموعه تلویزیونی جزیره دانش که به سفارش اوج کودک و نوجوان و با رویکرد آموزش فرهنگ تحقیق و پژوهش در فضایی کودکانه تولید شده است، بزودی از شبکه نهال پخش خواهد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج، سیدمحسن حسینی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی جزیره دانش ضمن اشاره به پایان یافتن مراحل تولید این محصول کودک و نوجوان تصریح کرد: تولید این  برنامه از مهر ماه سال جاری در پارک علم و فناوری پردیس آغاز شده و در روند تولید برنامه از معلمان با تجربه مجموعه استعدادهای درخشان استفاده شده است.  گفتنی است، این مجموعه در 26 قسمت 22 دقیقه‌ای در استودیو فن‌آموز و با هدف ترویج و نهادینه کردن روحیه پژوهش در کودکان ایرانی تولید شده است.

«بی نامی» تحویل دفتر جشنواره فجر شد
به گفته علیرضا صمدی، کارگردان «بی‌نامی»، نسخه نهایی این فیلم تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. به گزارش مهر، علیرضا صمدی کارگردان «بی نامی» درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: ما ۱۵ آذر ماه نسخه نهایی «بی‌نامی» را تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دادیم و می‌توانم بگویم این اثر به طور کامل آماده نمایش است. وی افزود: نسخه نهایی این اثر ۸۰ دقیقه است و ما دیگر قصد نداریم تغییراتی در آن ایجاد کنیم البته باید بگویم پیش از این به دلیل تشابه اسمی این فیلم با یک فیلم دیگر در نظر داشتیم نام آن را تغییر دهیم اما از این تصمیم منصرف شدیم. صمدی در پایان بیان کرد: امیدوارم «بی نامی» بتواند در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید.

قائم‌مقام شبکه 3:
مردم طنزهای 90 شبی را دوست دارند
جعفر عبدالملکی، قائم‌مقام شبکه 3 سیما از سیاست‌های جدید شبکه 3 سیما در حوزه ورزش و پرداختن به 3 رشته ورزش گروهی سخن گفت. به گزارش مهر، جعفر عبدالملکی قائم‌مقام شبکه 3 سیما مهر درباره این شبکه و رویکردهای جدید آن عنوان کرد: شبکه 3 براساس نظرسنجی‌هایی که خود ما در مرکز تحقیقات سازمان انجام دادیم پرمخاطب‌ترین شبکه سازمان است بنابراین ما باید این موقعیت را حفظ کنیم. وی با اشاره به شورای راهبردی این شبکه یادآور شد: ما در دوره جدید یک شورای راهبردی تشکیل دادیم و بر این اساس هر برنامه از یک اتاق فکر برخوردار خواهد بود. قائم مقام شبکه 3 سیما درباره برنامه‌های جدید این شبکه یادآور شد: از برنامه‌های جدیدی که بزودی پخش آن آغاز می‌شود «جریان» است که با محوریت اعتیاد و به تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی تولید می‌شود. مجری این برنامه هنوز قطعی نشده است و قرار است هفته‌ای یک بار یکشنبه‌ها به صورت زنده روی آنتن برود. وی درباره پخش 2 مجموعه طنز در شبکه 3 یادآور شد: با توجه به تحقیقاتی که ما داشتیم مردم طنزهای 90 شبی را دوست دارند و مجموعه «شهرک جیم» و «لیسانسه‌ها» هر کدام با هدف و محورهایی مشخص شامل مسکن، ازدواج جوانان و... ساخته شده و در قالب طنز هم مطرح شده‌اند بنابراین تداخلی این میان وجود ندارد. وی افزود: تمام مسائل ایران در حوزه جوانان باید در این شبکه دیده شود و همانقدر که به جوان تهرانی پرداخته می‌شود باید جوان بوشهری و سیستانی و... هم دیده شوند. در واقع ما باید نوعی مرکز گریزی داشته باشیم که این رویکرد بیشتر در حوزه ورزش خواهد بود و ما بیشتر به ورزش استان‌ها می‌پردازیم. ما می‌خواهیم در سیاست‌های جدید به سمت ورزش‌های همگانی رفته و همچنین به 3 ورزش گروهی والیبال، بسکتبال و هندبال توجه بیشتری داشته باشیم.

پخش برنامه گلستان از شبکه قرآن
برنامه «گلستان» با محوریت پخش تلاوت‌ها و نغمات دینی ناب به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. به گزارش تسنیم برنامه «گلستان» با بخش‌های مختلف و متنوع از جمله: پخش تلاوت‌ها و نغمات دینی جدید و ناب، مستند خاطره قاریان ممتاز جمهوری اسلامی ایران، پخش تواشیح و ابتهال خوانی کمتر دیده شده و همچنین پخش تلاوت‌های ناب قدیمی روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. همچنین پس از مدت‌ها استاد عباس سلیمی به عنوان کارشناس - مجری در برنامه گلستان حضور خواهد داشت.  «گلستان» کاری از گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیماست که قرار است یکشنبه‌ها از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده روی آنتن برود.
 


Page Generated in 0/0051 sec