printlogo


کد خبر: 169803تاریخ: 1395/10/13 00:00
دردسرهای یک خرید جنجالی برای پرسپولیس
سروش و اضافه خدمت ناگهانی

با پایان مسابقات تراکتورسازی در نیم‌فصل حالا سوال اصلی این است: سروش رفیعی کجا می‌رود؟ این قضیه آنقدر مهم است که آجورلو بلافاصله بعد از تمام شدن بازی جلسه‌ای فوری با بازیکن تیمش برگزار کرد. سروش رفیعی بعد از این جلسه عصبانی بود و از نحوه مصاحبه‌اش کاملا مشخص بود جلسه چندان خوبی با مدیر تیم نداشته است. سروش رفیعی در پاسخ به سوالات خبرنگاران با عصبانیت اعلام کرد حرف‌هایی که در جلسه با آجورلو زده به آنها ارتباطی ندارد! بعد از یکی‏، دو ساعت مصاحبه آجورلو هم منتشر شد و از متن حرف‌های او تا حدودی می‌‌‌شد متوجه شد چرا سروش تا این‌ حد عصبانی بود. آجورلو درباره وضعیت رفیعی گفت: «سروش معتقد بود با اطلاعاتی که به او رسیده چند ماه دیگر از خدمت سربازی‌اش باقی مانده اما با اطلاعاتی که بنده دارم خدمت سربازی این بازیکن تمام است. او قبلا 6 ماه اضافه خدمت داشته که بخشیده شده است. امروز هم به او گفتم همه تلاشم را می‌کنم تا بحث سربازی او حل‌وفصل شود. نمی‌خواهم به سروش ظلم شود. او بازیکن توانمند و موثری است و قطعا در مسیر قهرمانی تراکتورسازی در دو جام کمک بسیاری به ما خواهد کرد. ما به این بازیکن نیاز داریم».
بخش دیگر حرف‌های آجورلو کمی هم بوی تهدید می‌دهد: «نمی‌خواهیم خدایی ناکرده این بازیکن بیش از زمان مقرر سرباز بماند. تلاشم را خواهم کرد و قطعا پس از حل این مشکل مذاکرات خودمان را با او انجام خواهیم داد تا به عنوان بازیکن آزاد با او به توافق و تفاهم برسیم یعنی اگر قرار است با او توافقی داشته باشیم از طریق بحث سربازی‌اش نباشد».
با این حرف‌های آجورلو شاید پرسپولیسی‌ها کمی از خوش‌خیالی جذب ستاره تراکتورسازی خارج شوند. آجورلو با این مصاحبه ثابت کرد به این‌ راحتی‌ها دست از سر ستاره تیمش برنمی‌دارد بویژه وقتی پای حریف در میان است.
خبری که پرسپولیس را شاد کرد
با این وجود روز گذشته (یکشنبه) معاونت سرباز نیروی انسانی سپاه عاشورا اعلام کرد اضافه خدمت هافبک سرباز تراکتورسازی تبریز بخشیده شده است. سرگرد سلامی، معاونت سرباز نیروی انسانی سپاه عاشورای تبریز درباره موضوع اضافه خدمت سروش رفیعی گفت: اکنون به صورت دقیق از زمان خدمت این بازیکن خبر ندارم اما اضافه خدمتی که این بازیکن داشت بخشیده شده است. او درباره شایعه اضافه خدمت 6 ماهه هافبک سرباز تراکتورسازی که گفته می‌شود توسط سپاه عاشورای تبریز به دفترچه خدمت رفیعی الحاق شده است، گفت: این موضوع شایعه است و فکر نمی‌کنم این‌‌طور باشد. این بازیکن مشکلی ندارد و برای تاریخ دقیق پایان خدمت او باید به دفترچه خدمتش مراجعه کرد. در حالی که گفته می‌شد دوران خدمت سربازی سروش رفیعی در تراکتورسازی به پایان رسیده و او در نیم‌فصل این تیم را ترک می‌کند، از شب شنبه شایعه اضافه خدمت 6 ماهه این بازیکن مطرح شده است.
بی‌ادبی بازیکن متخلف
رفیعی به یکباره در مقام طلب از رسانه‌ها و خبرنگاران به گونه‌ای تمسخرآمیز پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن حاضر شده که گویى بر سر مردم این آب و خاک منت نهاده در تیم تراکتورسازی خدمت وظیفه عمومی خود را سپری کرده است. بازیکنی که باید به دلیل جعل کارت معافیت از خدمت با او و سایر فوتبالیست‌ها بدون مماشات و همچون سایر فرزندان این آب و خاک برخورد می‌شد با پایان مدت خدمت سربازی‌اش پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایى جام حذفى با ادبیاتى متفاوت، پرخاشگرانه و تمسخرآمیز پاسخگوى رسانه‌ها شد تا این سوال پیش‌ آید که رفیعى چگونه بعد از تخلفى آشکار در جعل کارت معافیت از خدمت سربازی امروز به خود اجازه می‌دهد چنین صحبت‌هایى را مطرح کند، بازیکنى که تا همین چند وقت پیش دست به دامن مسؤولان و رسانه‌ها بود که با او همچون یک فرد خاطی برخورد نشود و بتواند در یک تیم نظامى سربازى‌اش را پشت سر بگذارد.
این بازیکن پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن در جام حذفى درپی انتشار این خبر که 6 ماه اضافه خدمت دارد با سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى در میانه زمین به صحبت پرداخت. صحبت‌هایی که مشخص نبود به چه علت در وسط زمین انجام شد اما قطعا بى‌ارتباط با وضعیت خدمت سربازى رفیعی نبود. رفیعى در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چه صحبت‌هایی با سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در زمین چمن انجام داد، گفت: «این موضوع به شما ارتباطی دارد؟ من یک موضوع خصوصی را با مدیر باشگاه مطرح کردم و حتی در رختکن هم با او صحبت نکردم بلکه در زمین چمن با هم به صحبت پرداختیم». او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی با پایان یافتن مدت سربازی شما برایتان کارت پایان خدمت صادر می‌کند؟ با لحنی تمسخرآمیز اینگونه پاسخ داد: «نه برایم گواهینامه صادر می‌کند». رفیعی به همراه برخی بازیکنان دیگر همچون حسین ماهینی و بختیار رحمانی و... مرتکب تخلف شده بودند و کارت‌هاى معافیت از خدمت آنها جعلى بود. ابتدای امر عنوان شد این بازیکنان باید همانند سایر فرزندان این آب و خاک مدت خدمت سربازی خود را در پادگان‌های نظامی پشت سر بگذارند اما با پیگیری‌های انجام‌شده و اظهار ندامت این بازیکنان تصمیم بر این شد که این بازیکنان در همان تیم‌های فوتبالی نظامی خدمت کنند. حال که این لطف شامل حال سروش رفیعی و دیگر دوستان فوتبالیستش که کارت‌های معافیت از خدمت آنها جعلی بود، شد بهتر است این بازیکن جوان لطف مسؤولان و رسانه‌ها را به یاد آورد و بداند نباید به دلیل انتشار خبری مبنی بر اضافه خدمت 6 ماهه‌اش آنگونه که شایسته نیست رفتار کند.  رفیعى حتی اگر 6 ماه هم اضافه خدمت داشته باشد هم‌ردیف سایر فرزندان این آب و خاک شده، بنابراین الطافی را که شامل حال او شده نباید فراموش کند و بداند از چه ادبیاتى استفاده می‌کند.
 


Page Generated in 0/0058 sec