printlogo


کد خبر: 169807تاریخ: 1395/10/13 00:00
اخبار

بازی دوستانه ایران و مراکش لغو شد
یک روزنامه مراکشی اعلام کرد دیدار تیم ملی این کشور برابر ایران برگزار نخواهد داشت. به گزارش تسنیم، یک روزنامه مراکشی نوشت: مطمئن شدیم دیدار تدارکاتی تیم‌ملی مراکش برابر ایران که قرار بود ششم ژانویه سال جاری میلادی (17 دی ماه) در ورزشگاه بن‌محمد شهر العین امارات جهت آماده‌سازی جام ملت‌های آفریقا برگزار شود لغو شده است. دلیل این مساله اصرار ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی برابر مراکش با حضور تماشاگران است که مسؤولان اماراتی‌ مخالفت خود را با پیشنهاد ایران اعلام و تاکید کردند این بازی باید پشت درهای بسته انجام شود. این روزنامه مراکشی در ادامه خبر خود آورده است: پیشنهاد امارات برای برگزاری بازی بدون تماشاگر مورد موافقت فدراسیون فوتبال مراکش قرار گرفت اما ایران آن را نپذیرفت و بدین ترتیب بازی دوستانه این دو تیم لغو شد. سرمربی هلندی مراکش با توجه به لغو بازی برابر ایران روی بازی دیگری جهت آماده‌سازی بدنی و فنی تیمش جهت شرکت در جام ملت‌های 2017 آفریقا نظر دارد. البته تیم‌ ملی مراکش 20 دی‌ ماه طبق برنامه‌ریزی قبلی در ورزشگاه العین امارات به مصاف فنلاند خواهد رفت.

خبر خوب وزیر برای پرسپولیس
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد سرپرست باشگاه پرسپولیس مشکل قانونی برای کار در این باشگاه ندارد. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه با علی‌اکبر طاهری با ابراز رضایت از عملکرد مدیریتی طاهری و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: درصددیم مشکلات ساختاری‌، قانونی و مالی و درآمدی پرسپولیس را حل کنیم و از اقدامات هیات مدیره باشگاه برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می‌کنیم و مشکل قانونی برای ادامه همکاری و هیات مدیره باشگاه و آقای طاهری وجود ندارد. در این جلسه یک‌ساعته، طاهری گزارشی از روند اقدامات مالی و اداری باشگاه و همچنین برنامه‌های پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد. وزیر ورزش و جوانان هم با تاکید بر اهمیت حضور قدرتمندانه و موفق نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت‌: موفقیت پرسپولیس و استقلال و سایر نمایندگان ایران برای فوتبال ملی مهم است و وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال همه‌گونه حمایتی را از نمایندگان خود در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خواهد داشت.

کی‌روش چهارمین ملی‌پوش جدید را هم دعوت کرد
فرزاد حاتمی هم به تیم‌ملی دعوت شد. نبود بازیکنان لژیونر در لیست جدید تیم ملی باعث شده کارلوس کی‌روش بازیکنان لیگ برتری بیشتری را به اردوی جدید تیم‌ملی دعوت کند. بعد از اینکه دیروز ۱۹ بازیکن از سوی او به اردو دعوت شدند، صبح دیروز محمد ایران‌پوریان، مسعود ابراهیم‌زاده و رحیم زهیوی هم به جمع بازیکنان تیم ملی اضافه شدند. در ادامه هم بیست‌و‌سومین بازیکن یعنی فرزاد حاتمی، مهاجم گلزن تراکتور به لیست ملی‌پوشان اضافه شد.

پیروزی سرخپوشان مقابل پارس‌ جم جنوبی
پرسپولیس در مسابقه‌ای دوستانه با نتیجه 2 بر صفر تیم دسته اولی پارس‌ جم جنوبی را شکست داد. پرسپولیس و پارس‌ جم جنوبی در چارچوب دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانستند با ۲ گل که در نیمه نخست به ثمر رسانده بودند به پیروزی برسند. برای پرسپولیس در این دیدار مهدی طارمی و علی علیپور گلزنی کردند. برانکو ایوانکوویچ این دیدار را با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، رامین رضاییان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و مهدی طارمی آغاز کرد و در ادامه بازیکنانی مانند بوژیدار رادوشویچ، صادق محرمی، الکسی پولیانسکی و چند بازیکن جوان دیگر را به میدان فرستاد. از حاشیه‌های این دیدار می‌توان به درگیری لفظی مهدی تارتار و سیدجلال حسینی اشاره کرد. بازیکنان هر دو تیم بازی نسبتا سفت و محکمی را به نمایش گذاشتند که همین موضوع موجب درگیری مدافع پرسپولیس و مربی پارس‌ جم شده بود. از این دیدار سعید راد، ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس،  علی‌اکبر طاهری، علیرضا رضایی نایب‌قهرمان کشتی المپیک و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس‌ جم جنوبی دیدن کردند.


Page Generated in 0/0065 sec