printlogo


کد خبر: 169810تاریخ: 1395/10/13 00:00
انهدام 3 باند بزرگ قاچاق مسلحانه

گروه اجتماعی: «یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، در 3 درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب این استان، ضمن انهدام 3 باند بزرگ، 4 تن و 362 کیلو مواد مخدر را کشف کردند».
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان به میزان گفت: در ادامه سلسله عملیات‌های ماموران نیروی انتظامی در راستای مبارزه شبانه‌روزی با سوداگران مرگ در استان پهناور سیستان و بلوچستان شب گذشته یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند بزرگ مطلع شدند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته کنترل‌ها و پایش‌های تخصصی و فنی، یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای این باند را که با استفاده از 3 دستگاه خودرو در حال جا‌به‌جایی مواد مخدر بودند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند. وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین ماموران پلیس، به سمت آنها تیراندازی کردند، اظهار داشت:پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، اعضای این باند که توان مقابله با یگان‌های عملیاتی پلیس را نداشتند با استفاده از ارتفاعات منطقه و تاریکی شب، با به جا گذاشتن 3 دستگاه خودرو از منطقه متواری شدند که ماموران در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده، 753 کیلو حشیش، 630 کیلو تریاک و مقادیری مهمات را کشف کردند.
سردار رحیمی در ادامه سخنان خود به یک عملیات مشترک با سربازان گمنان امام زمان اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات مشترک، ماموران از جابه‌جایی مقادیر معتنابهی مواد مخدر توسط یک باند بزرگ قاچاقچیان باخبر شده و پس از مدتی تحت نظر قرار دادن اعضای این باند، 2 دستگاه خودروی وانت متعلق به این باند را که در ارتفاعات منطقه آهوران رها شده بود شناسایی کرده و در بازرسی از آنها 2 تن و 420 کیلو تریاک کشف کردند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به یک درگیری مسلحانه دیگر با سوداگران مرگ اشاره کرد و بیان داشت:ماموران انتظامی شهرستان سراوان در این عملیات با شناسایی یک باند از قاچاقچیان مسلح، با آنها درگیر شدند و در این عملیات با توجه به آتش پرحجم یگان‌های تکاوری پلیس، سوداگران مرگ خودروی پژو حامل مواد مخدر را رها کرده و متواری شدند که ماموران در پاکسازی منطقه 560 کیلو تریاک را کشف می‌کنند.


Page Generated in 0/0054 sec