printlogo


کد خبر: 169813تاریخ: 1395/10/13 00:00
نبض جامعه

رئیس پلیس فتا خبر داد
فعالیت ۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام
«بیش از ۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام فعال است که بخش زیادی از این کانال‌ها در اختیار قشر جوان قرار دارد.» به گزارش تسنیم، سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا با بیان این مطلب گفته است: در حال حاضر بیش از 29 میلیون از کاربران این فضا جوانان هستند و بیش از 170 هزار کانال فارسی در تلگرام فعال است که بخش زیادی از این کانال‌ها در اختیار قشر جوان قرار دارد. وی  فضای مجازی را به عنوان جادوی جهان‌نمای هزاره سوم برشمرد و گفت: تعامل دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از فضای سایبر، آگاهی از فرصت‌ها و تهدیدات این فضا امری ضروری است و باید زیرساخت‌ها در این حوزه قوی‌تر از گذشته شود.

برگزاری تورهای ویژه برای مسؤولان کشوری
مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری تورهای ویژه برای مسؤولان کشوری گفت: در این تورها تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات هموطنان در کشور که از چشم مسؤولان دور مانده را نشان دهیم. به گزارش شبستان، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه در زیر پوست شهر تهران صحنه‌هایی دیده می‌شود که آزاردهنده است، خاطرنشان کرد: روش قرارگاه افشاگری در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیست. ما به دنبال سوژه‌پردازی و ملتهب کردن فضای جامعه نیستیم بلکه می‌خواهیم با کمک مردم به حل مشکلات بخش دیگری از هموطنان که در محرومیت قرار دارند بپردازیم. مسؤول قرارگاه امام رضا(ع) در ادامه با بیان اینکه معتقدیم مردم باید نسبت به یکدیگر بی‌مسؤولیت نباشند، عنوان کرد: مساله گورخواب‌ها نشان داد در کنار مسؤولان، مردم نیز نسبت به همنوع خود بی‌تفاوت بوده‌اند. وی گفت: هدف کلی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) این است که هموطنان بتوانند برای رفع آسیب‌های اجتماعی به صحنه بیایند.  قاسمیان با اشاره به برگزاری تورهای ویژه برای مسؤولان کشوری گفت: در این تورها تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات هموطنان در کشور که از چشم مسؤولان دور مانده را نشان دهیم. وی با بیان اینکه در تهران ده‌ها هزار سوژه مانند گورخواب‌ها داریم، تصریح کرد: ما در قرارگاه امام رضا با نمونه‌های بسیاری مواجه شده‌ایم اما روش ما افشاگری نیست اما اگر بخواهیم جامعه را ملتهب کنیم سوژه‌های کمی نداریم. مسؤول گروه جهادی امام رضا(ع) تصریح کرد: طبیعتا مسؤولانی که هر روز با اسکورت از در خانه تا محل کار می‌روند، نمی‌توانند وضعیت بی‌خانمان‌ها را درک کنند، از این رو آمادگی داریم به طور افتخاری برای این مسؤولان این تورهای سیاه را برگزار کنیم تا از نزدیک عمق این فاجعه را ببینند.

تخفیف 50 درصدی هتل‌ها برای بازنشستگان
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از تخفیف 50 درصدی هتل‌ها و مراکز اقامتی زیرپوشش این شرکت برای تمام بازنشستگان دولت و تامین اجتماعی خبر داد.  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد تاوتلی  با اشاره به اینکه سهامداران اصلی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی هستند، تعداد هتل‌های این شرکت را 64 هتل و مرکز اقامتی واقع در 24 استان کشور برشمرد. وی گفت: متقاضیان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی و تماس با شماره تلفن 42643 برای ذخیره هتل از تسهیلات پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند. تاوتلی با اشاره به اینکه پذیرایی و غذای بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیز مشمول تخفیف 20 درصدی می‌شود، افزود: در این طرح همچنین مدیران هتل‌ها نباید حق سرویس 15 درصدی غذا را از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و کشوری بگیرند. تاوتلی با بیان اینکه ارتقای کیفیت و خدمات هتل‌های شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از برنامه‌های امسال و سال 96 است، گفت: براساس برنامه زمانبندی شده قرار است استاندارد هر هتل تا یک ستاره واقعی افزایش یابد. وی از ساخت 5 هتل 5 ستاره در شهرهای یاسوج، شیراز، اصفهان، رامسر و نوشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد این هتل‌ها تا سال 98 به بهره‌برداری برسد.
 


Page Generated in 0/0059 sec