printlogo


کد خبر: 169825تاریخ: 1395/10/13 00:00
اخبار

شیر دوباره ۲۰۰ تومان گران شد
درحالی که سازمان حمایت صبح دیروز اعلام کرد برخی صنایع لبنی را به خاطر افزایش قیمت بدون مجوز به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کرده و برای آنها تشکیل پرونده داده است، با خبر شدیم، دوباره قیمت شیر کم‌چرب و پرچرب یک لیتری ۲۰۰ تومان افزایش یافت. به گزارش تسنیم، داستان تکراری افزایش قیمت لبنیات در سال‌های اخیر همچنان ادامه دارد و صنایع لبنی به بهانه‌های مختلف قیمت محصولات خود را بالا می‌برند و برخوردهای مقطعی سازمان‌های نظارتی در این‌باره بی‌تأثیر است. قیمت مصوب هر لیتر شیر کم و پرچرب با اعمال افزایش
6 درصدی در سال جاری، در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان 2 هزار و 800 تومان درج‌شده است اما قیمت این محصولات بعد از افزایش قیمت خودسرانه کره،  200 تومان افزایش ‌یافته و به 3 هزار تومان رسیده است. این تخلف مربوط به افزایش قیمت  شیر پاستوریزه، باوجود برخورد تعزیراتی در سطح عرضه در حال انجام است.

پیشرفت 87 درصدی خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران
 خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران به پالایشگاه نفت که از ابتدای امسال آغاز شد،
87 درصد  پیشرفت فیزیکی دارد. مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با توجه به تامین آب مصرفی پالایشگاه نفت تهران از آب شرب و چاه‌های آب، موضوع انتقال بخشی از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران مطرح شد و همچنین موضوع  کمبود آب و استفاده بهینه از منابع  این طرح را در اولویت‌های عمرانی قرار داده است. اصغر ریاضتی افزود: تاکنون بیش از 2500متر از مسیر 3500متری خط انتقال پالایشگاه با قطر800 میلیمتر لوله‌گذاری شده که 1000 متر آن در محل تصفیه‌خانه جنوب و 1450 متر از مسیر نیز از میان زمین‌های بایر اجرا شده  است.


Page Generated in 0/0049 sec