printlogo


کد خبر: 169833تاریخ: 1395/10/13 00:00
اخبار

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:
مدیران دوتابعیتی  به مراجع قضایی معرفی می‌شوند
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه افراد دوتابعیتی مشغول در پست‌های دولتی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، گفت: گزارش نهایی در این باره به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است. ناصر سراج در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا کار سازمان بازرسی در رابطه با فیش‌های حقوقی نجومی به پایان رسیده است؟ گفت: کار ما در این رابطه هیچ وقت تمام نمی‌شود و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مرحله‌بندی بودن کار بازرسی کل کشور در رابطه با فیش‌های نجومی گفت: در رابطه با مرحله اول کارمان تمام شده و بر مبنای همین گزارش، پرونده در حال پیگیری است. وی افزود: اخیرا گزارش سازمان بازرسی کل کشور کامل شده و به دادسرا ارسال کردیم، دادسرا هم اگر نیاز به تحقیق بیشتر در رابطه با افراد داشته باشد، از ما استعلام می‌گیرد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با بکارگیری دوتابعیتی‌ها در نهادهای دولتی و پست‌های کشوری گفت: اقدامات و پیگیری‌هایی  در این رابطه از سوی سازمان بازرسی کل کشور انجام شده است و قطعا افراد و موارد تخلف را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم. سراج تصریح کرد: حتی گزارشی درباره دوتابعیتی‌ها در پست‌های مختلف دولتی را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم.

قدرت نظامی ایران مانع تعرض آمریکا به کشور شد نه مذاکرات
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امنیت و قدرت نظامی کشور باعث شده آمریکا و هیچ کشور دیگری نتواند به خاک ایران تعرض کند، اینکه آقایان ادعا دارند مذاکرات باعث شده آمریکا و ایران وارد جنگ نشوند، صحیح نیست. به گزارش فارس، محمدحسین صفارهرندی در دیدار خواهران بسیجی استان مرکزی در کانون بسیج اراک با اشاره اینکه اگر قدرت نظامی کشور افزایش پیدا نکند، آمریکا از حمله به کشور هیچ هراسی نخواهد داشت، بیان کرد: کشور آمریکا و قدرت‌های بزرگ دنیا هم افزایش قدرت نظامی خود را قطع نکرده‌اند، این قدرت نظامی کشور و تقویت آن است که جلوی هر فکر شیطانی را از دشمنان می‌گیرد نه مذاکراتی که خودش هم به سرانجام نرسید.

امروز؛ انتخاب اعضای هیأت نظارت ۱۵ استان
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری از برگزاری دومین جلسه این هیات خبر داد و گفت: قرار است در این جلسه اعضای هیات نظارت ۱۵ استان کشور انتخاب شوند. عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: دومین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 دوشنبه(امروز) با حضور تمام اعضا به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار می‌شود. وی افزود: قرار است در دومین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات که دوشنبه برگزار می‌شود، اعضای هیات نظارت 15 استان کشور برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات مشخص شوند. سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری 96 تصریح کرد: هیات‌های نظارت استانی دارای 5 عضو هستند که پس از انتخاب اعضا، در نخستین جلسه، رئیس و سخنگوی آن انتخاب می‌شوند.

روایت امیر اسماعیلی از 2 حادثه در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از وقوع 2 حادثه هوایی حین برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی اظهار داشت: در تاریخ ششم دی‌ماه، زمانی که در حال تست موشک‌ها و گسترش سامانه‌های پدافندی بودیم، 2 هواپیمای مسافری از مقصدهای فیلیپین و آلماتی قزاقستان به سمت دوبی در حال پرواز بودند که دچار نقص و وضعیت اضطراری شدند. وی ادامه داد: در همین حین، نیروهای پدافند هوایی که در حال برگزاری رزمایش بودند، به خاطر کمک به این دو پرواز، بخشی از توان خود را متوجه آنها کردند و به آن‌ 2 هواپیما کمک کردیم تا به سلامت به مقصدشان برسند و پس از پایان این مأموریت، مجدداً نیروها به برگزاری رزمایش پرداختند؛ بدون آنکه وقفه‌ای در آن ایجاد شود. امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: آن روز، هوا بشدت بارانی و ابری بود اما با وجود این، ما به هر دو هواپیما کمک کردیم تا سالم به مقصد برسند.
 


Page Generated in 0/0052 sec