printlogo


کد خبر: 169936تاریخ: 1395/10/15 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت الله شرعی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمدعلی شرعی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدعلی شرعی رحمت‌الله‌علیه را به خاندان و بازماندگان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
این روحانی پرتوان، پرکار و خدوم و با اخلاص، عمر بابرکتی را در خدمت اسلام و انقلاب و مردم گذرانید و فرزند طلبه‌ جوان خود را نیز تقدیم درگاه شهادت کرد. رحمت خدا بر او و حشر او با اولیای اطهارش باد؛ ان‌شاءالله.
سیدعلی خامنه‌ای
۱۴ دی ۹۵

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» محور وحدت انقلابی‌ها
عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد این جبهه با آغوش باز از حضور همه دلدادگان به انقلاب استقبال می‌کند. مهدی چمران در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب، محور وحدت همه نیروهای انقلاب است. وی با بیان اینکه حضور چهره‌های مختلف انقلابی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مشکلی ندارد، تصریح کرد: نیروهای انقلابی یک طیف وسیع و گسترده‌ در کشور هستند و این مساله تعارضی با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ندارد. عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب با آغوش باز از حضور همه افرادی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند در این جبهه استقبال می‌کند. گفتنی است هیات مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، یکشنبه، 5 دی تشکیل شد.

روحانی با مردم صادق باشد و برای انتخابات کاندیدا نشود
عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه روحانی با مردم صادق باشد و برای انتخابات کاندیدا نشود، گفت: تلاش جبهه مردمی این است که به جای فضای قفل سیاسی فعلی، فضای علمی و کارشناسی منطبق با اصول و ارزش‌های انقلاب حاکم شود. رضا روستا‌آزاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت اظهار داشت: آمار نشان می‌دهد محبوبیت دولت از 50 درصد به 30 درصد کاهش یافته و افراد منصف اگر تعصب بی‌جا نکنند به این جمع‌بندی رسیده‌اند که دولت در 4 سال گذشته کار شاخصی انجام نداده است. روستاآزاد با تاکید بر اینکه کاهش نرخ تورم به‌خاطر رکود وحشتناکی است که تاکنون سابقه نداشته است، افزود: متأسفانه فعالیت و تحرکی در کار نیست و دولت در برجام نیز توفیق خاصی نداشته است.

استاندار تهران:
در پایتخت «گرسنه مطلق» نداریم
استاندار تهران گفت: در تهران به‌معنای واقعی گرسنه مطلق نداریم؛ اینهایی که شما می‌بینید معتاد هستند تا گرسنه؛ حساب این دو از هم جداست. سیدحسین هاشمی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره انتقادهای صورت‌گرفته نسبت به اظهارنظر اخیرش مبنی بر اینکه «در تهران بی‌خانمان نداریم» گفت: من باز هم می‌گویم در تهران بی‌خانمان نداریم. وی افزود: در تهران به‌معنای واقعی گرسنه مطلق نداریم؛ اینهایی که شما می‌بینید معتاد متجاهر هستند تا گرسنه؛ حساب این دو از هم جداست. استاندار تهران با بیان اینکه تمام افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد،‌ بهزیستی و خیرین هستند، اظهار داشت: حساب گرسنگان از معتادان جداست. هاشمی تصریح کرد: 140 هزار نفر از بی‌خانمان‌ها را کمیته امداد پوشش می‌دهد. همچنین  18 هزار زن و 150 هزار مرد را بهزیستی تحت پوشش خود قرار داده و بیش از 3 هزار نفر را نیز خیرین یا سمن‌ها پوشش‌ می‌دهند. وی خاطرنشان کرد: نباید با ارائه آمارهای دروغ کشور را زیر سوال ببریم.


Page Generated in 0/0043 sec