printlogo


کد خبر: 169946تاریخ: 1395/10/15 00:00
کشف و انهدام شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف و انهدام شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه و توقیف 3 هزار دستگاه گوشی گرانقیمت در کرمان خبر داد.
به گزارش میزان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف و انهدام شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه و توقیف 3 هزار دستگاه گوشی گرانقیمت در کرمان خبر داد. وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام  معظم رهبری مبنی بر ضربه به باندهای اصلی قاچاق کالا، ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی دقیق روی یکی از باندهای بزرگ و گسترده  شبکه ورود و توزیع  گوشی‌های قاچاق در داخل کشور که به صورت سازمان‌یافته این اقلام را از خارج از کشور وارد و در داخل توزیع می‌کردند موفق شدند اعضای اصلی و محوری این باند را که در حال دپو و حمل کالاهای قاچاق بودند دستگیر کنند و محموله‌های قاچاق قبل از پخش کشف و توقیف شد.
این مقام قضایی در استان کرمان درباره نحوه فعالیت اعضای این باند گفت: این شبکه از طریق حواله‌های صادره از سوی صرافی‌های داخلی ارز را به خارج از کشور منتقل و از طریق ایادی خود در کشورهای حوزه خلیج‌فارس گوشی را خریداری و به وسیله شبکه قاچاق به کشور وارد و سپس توزیع می‌کردند. وی افزود: تاکنون 3 هزار دستگاه انواع تلفن همراه از متهمان کشف و توقیف شده است، همچنین 4  نفر از اعضای اصلی و محوری باند دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند. سالاری در ادامه بیان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت این باند چندین حساب از نامبردگان که میلیاردها تومان موجودی دارد، کشف و توقیف شده است. دادستان عمومی و انقلاب کرمان اضافه کرد: با تلاش و مجاهدت سربازان امام زمان(عج)  این بستر و محیط برای مجرمان و مخلان اقتصادی ناامن و غیرمطمئن خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec