printlogo


کد خبر: 169951تاریخ: 1395/10/15 00:00
کوتاه و گویا

  پیمان قربانی، شهردار منطقه 19 از اجرای عملیات ساخت 2 میدان میوه و تره‌بار در سال جاری در این منطقه و تحویل زمین‌های اختصاصی به سازمان میادین و تره‌بار خبر داد.
  حکمتی‌پور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 15 درباره اجرای طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدأ در مجتمع‌های مسکونی گفت: با اجرای این طرح ضمن ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به همه ساکنان مجتمع؛ تعداد 100 عدد مخزن 240 لیتری مخصوص پسماند خشک (کدگذاری شده) به واحدهای مسکونی تحویل داده شد.
  باتوجه به افزایش حوادث مربوط به گاز CO و فوت همشهریان در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن، شهرداری منطقه 13 و ماموران منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی، برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندی در بهره‌برداری از وسایل گاز سوز و هیدروکربنی، طرح سفیران نجات‌بخش ایمنی را در سطح محلات منطقه اجرا می‌کنند.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 شهرداری تهران با اشاره به بهینه‌سازی مصرف آب و با توجه به اقلیم خاص منطقه از کاهش سطح چمن‌کاری در سطح محدوده خبر داد و گفت: 30 هزار مترمربع سطح چمن‌کاری در بوستان‌ها و فضای سبز این بخش از پایتخت کم شده و به جای آن انواع درختچه کاشته شده است.
  چهارمین دوره مسابقات پارالمپیاد محلات در منطقه 2 شهرداری تهران با حضور جانبازان و توان‌یابان ورزشکار از محلات شهر تهران در رشته دارت و تفنگ بادی برگزار شد.
  50 نفر از اعضای جامعه تورگردانان ایران و جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی پس از بازدید از تالارهای موزه دفاع‌مقدس در نشستی صمیمی با مدیران باغ موزه دفاع‌مقدس به بیان دیدگاه‌های خود درباره چگونگی جذب مخاطب و گردشگری و معرفی موزه دفاع‌مقدس به تورهای گردشگری پرداختند.
  محمدرضا معتمد، متخصص مغز و اعصاب در آستانه برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب، اعصاب و غدد، اظهار داشت: بسیاری از بیماری‌های مغز و اعصاب ارتباط تنگاتنگی با بیماری‌های قلب و عروق و غدد دارد و می‌توان گفت بسیاری از بیماری‌های قلبی عوارضی روی مغز و اعصاب دارد.
  سودابه هاشم‌نژاد، مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه یک تهران از مساعدت آموزشی زنان سرپرست خانوار خبر داد و اظهار کرد: این اداره با همکاری اداره آموزش و اداره مالی ستاد توانمندسازی شهرداری منطقه در سال 95، اقدام به ارائه مساعدت‌های آموزشی شامل خرید لوازم‌التحریر و لوازم کمک آموزشی، پرداخت شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک هزینه خرید کتب کمک درسی، پرداخت شهریه کلاس کنکور و... برای  این قشر آسیب‌پذیر کرده است.
 


Page Generated in 0/0056 sec