printlogo


کد خبر: 169966تاریخ: 1395/10/15 00:00
اخبار

جوهری رئیس فدراسیون زورخانه‌ای شد
مجتبی جوهری با کسب حداکثر آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای به ریاست این فدراسیون
در آمد. مجمع انتخاباتی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای صبح  سه‌شنبه با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و به ریاست غلامحسین شعبانی‌بهار،  معاون ورزش همگانی وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که طی آن مجتبی جوهری با کسب  ۲۰ رای در مرحله دوم و در رقابت با علیرضا صفارزاد به عنوان رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای انتخاب شد.

توافق پرسپولیس با سامان نریمان‌جهان
هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با مسؤولان باشگاه پرسپولیس به توفق نهایی رسید. سامان نریمان‌جهان، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از انجام مذاکراتی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم به توافق رسید. نریمان‌جهان ظرف یکی، دو روز آینده قرارداد خود را رسما با باشگاه پرسپولیس به امضا می‌رساند.

بختیاری‌زاده گزینه اول جانشینی مرفاوی
بازیکن پیشین تیم‌ملی شانس زیادی برای سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم دارد. صمد مرفاوی به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. این در حالی است که سهراب بختیاری‌زاده برای جانشینی صمد مرفاوی در تیم صبای قم با مسؤولان این باشگاه وارد مذاکره شد. مدافع پیشین تیم‌ملی این فصل در رقابت‌های لیگ یک سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشت و در حال حاضر گزینه اول جانشینی صمد مرفاوی است.

موراتا خواهان بازگشت به یوونتوس است
یکی از نشریات ورزشی معتبر ایتالیا ادعا کرده مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌ مادرید از وضعیت خود در این تیم ناراضی است و خواهان بازگشت به تیم پیشین خود است. به گزارش تسنیم، عکس و تیتر یک شماره سه‌شنبه نشریه کوریره دلواسپورت به خبری درباره آلوارو موراتا اشاره دارد که حاکی از تمایل این مهاجم اسپانیایی برای بازگشت به تورین است. موراتا تابستان امسال پس از 2 فصل درخشانی که در یوونتوس سپری کرد با قراردادی 30 میلیون یورویی به رئال مادرید بازگشت به امید آنکه برخلاف دوره اول مهر‌ه‌ای ثابت در ترکیب کهکشانی‌ها باشد اما واقعیت با چیزی که او تصور می‌کرد تفاوت زیادی داشته است و او همچون زیر سایه مثلث BBC (رونالدو، بیل و بنزما) قرار دارد. به همین دلیل نشریه ایتالیایی چاپ رم مدعی شده موراتا از تصمیم خود برای استفاده از بندی که در قراردادش با یوونتوس گنجانده شده بود و به او اجازه بازگشت به سانتیاگو برنابئو را می‌داد، پشیمان شده است و تمایل دارد به تورین بازگردد. این در حالی است که یووه تابستان امسال هزینه سنگینی معادل 90 میلیون یورو برای خرید یک مهاجم نوک جدید همچون گونسالو ایگوآین انجام داد و علاوه بر او 2 مهاجم دیگر مانند پائولو دیبالا و مایو ماندژوکیچ دارد.

 افشاگری‌ها درباره تقلب در انتخابات سعودی‌ها ادامه دارد
یکی از کاندیداهای ریاست فوتبال عربستان دست به افشاگری زد و انتخابات اخیر را دارای شائبه دانست. به گزارش فارس، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عربستان 3 روز پیش در حالی برگزار شد که به طرز مشکوکی 5 عضو کمیته ملی المپیک عربستان در این انتخابات شرکت نکردند و این انتخابات را تحریم کردند. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عربستان با 4 کاندیدا برگزار شد که در نهایت  عادل عزت با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون سعودی انتخاب شد. پس از افشاگری رئیس کمیته ملی المپیک عربستان و خبرنگار روزنامه الشرق الاوسط از تقلب در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این کشور اکنون خالد المعمر، یکی از  4 کاندیدای ریاست فدراسیون عربستان بالاخره سکوتش را شکست و این انتخابات را غیرقانونی دانست. بنا به گزارش روزنامه الرایه قطر، خالد المعمر، کاندیدای ریاست فدراسیون عربستان معتقد است انتخابات ریاست فدراسیون که چند روز پیش برگزار شد و عادل عزت به عنوان رئیس جدید انتخاب شد غیرقانونی است و از نحوه برگزاری این انتخابات شکایت کرد. او معتقد است در نتایج این انتخابات شائبه وجود دارد و در اجرایش نقض قانون آشکار صورت گرفته است.


Page Generated in 0/0048 sec