printlogo


کد خبر: 169996تاریخ: 1395/10/16 00:00
اخبار

فیروز کریمی سرمربی نفت آبادان شد
فیروز کریمی هدایت تیم صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت. صبح دیروز نادر دست‌نشان با حضور در محل باشگاه و در پی برگزاری جلسه کمیته فنی و براساس تبصره یک قراردادش برکنار شد. تبصره یک قرارداد دست‌نشان تصریح می‌کند در صورتی که تیم صنعت نفت تا پایان نیم‌فصل اول مسابقات، در رتبه‌ای بیشتر از رتبه دهم قرار بگیرد باشگاه حق فسخ یکطرفه این قرارداد را دارد. پس از فسخ قرارداد دست‌نشان، فیروز کریمی با توافق با مسؤولان تیم هدایت طلایی‌پوشان را برعهده گرفت. کریمی در کارنامه مربیگری خود سابقه هدایت تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان، پاس تهران، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، گسترش‌فولاد تبریز، استقلال اهواز و ملوان بندر انزلی را برعهده داشته است. تیم پاس تهران با هدایت وی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد. کریمی همچنین تیم استقلال اهواز را به مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران رسانده است.

سیدجلال حسینی: بعد از بازگشت با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام
مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران مصاحبه‌های منتشرشده از قول وی درباره خداحافظی‌اش از تیم‌ملی را تکذیب کرد.  به گزارش ایسنا، پس از تصمیمی که کارلوس کی‌روش اتخاذ کرد، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تیم‌ملی را ترک کرده و به ایران بازگشتند تا در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کنند اما در ادامه مصاحبه‌ای در برخی شبکه‌های اجتماعی از قول سیدجلال حسینی منتشر شد، مبنی بر اینکه او از تیم‌ملی خداحافظی کرده است. در همین‌باره سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب مصاحبه منتشرشده از قول خود اظهار کرد: زمانی که از اردوی تیم‌ملی به ایران بازگشتیم، با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم. حتی با هیچ خبرنگاری هم صحبت نکردم. وی افزود: هر نقل قولی از من پس از بازگشت از تیم‌ملی منتشر شده باشد را تکذیب می‌کنم.

آیا مصطفی دنیزلی مورد ضرب و جرح قرار گرفته است؟
خبرها حاکی از آن است که سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در خانه خود در ترکیه از سوی برادران همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته اما همسر وی مطالب دیگری را به زبان آورده است. ‌به نقل از صباح، روز سه‌شنبه در رسانه‌ها اعلام شد مصطفی دنیزلی در خانه‌اش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. اوین الچی، همسر دنیزلی این اتهام را رد کرده است. گفته می‌شود دنیزلی که درگیر طلاق گرفتن از همسرش است، مورد حمله برادران همسرش قرار گرفته است و آنها از او 5 میلیون لیر در خواست کرده‌اند. اوین الچی این اتهام را رد و اعلام کرد همه این داستان‌ تخیلی است. او در این باره گفت: می‌خواهم بگویم بسیار متاسفم که اذهان عمومی با این سناریوی غیرواقعی، مخدوش شده است. این روزها دردناک هستند و ما روزهای سختی را در کشورمان می‌گذرانیم. من و همسرم مصطفی دنیزلی می‌خواهیم جدا شویم. دلیل این مساله شخصی و خانوادگی است. نمی‌توانیم با این شرایط به زندگی‌ مشترک‌مان ادامه بدهیم. من و خانواده‌ام بسیار ناراحت و متعجب هستیم. با اظهارات واقعی، فرم طلاق را پر کردم اما برادرم هجا الچی از مصطفی شکایت کرده است.

قطعی بودن حضور 2 بازیکن هپاتیتی در لیگ برتر
رئیس فدراسیون فوتبال از حضور 2 بازیکن مبتلا به هپاتیت در لیگ برتر خبر داد. به گزارش مهر، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر گفت: دو مورد هپاتیت به من گزارش دادند. به مدیر آن باشگاه‌ها هشدار دادم. این خطرناک است ولی در قانون فیفا منعی برای بازی ندارند ولی مدیر باشگاه می‌تواند قرارداد نبندد.

زهیوی، همبازی پولادی شد
ستاره استقلال خوزستان به تیم الشحانیه قطر خواهد پیوست. به گزارش کاپ، رحیم زهیوی که برای نیم‌فصل دوم با استقلال توافق شفاهی کرده بود اما نتوانست رضایتنامه باشگاهش را بگیرد با قراردادی نیم‌فصله راهی باشگاه الشحانیه قطر خواهد شد. زهیوی در حالی باید برای این تیم قطری در لیگ ستارگان توپ بزند که مهرداد پولادی، کاپیتان این تیم است و ایگور استیماچ، سرمربی اسبق سپاهان هدایت آنها را بتازگی برعهده گرفته است. ستاره استقلال خوزستان هفته گذشته با استقلال به توافق شفاهی رسیده بود اما شب سه‌شنبه در پیامی، بابت عدم حضورش در این تیم عذرخواهی کرد. این بازیکن قرار است راهی قطر شود.


Page Generated in 0/0062 sec