printlogo


کد خبر: 170003تاریخ: 1395/10/16 00:00
کوتاه و گویا

  نادیا طاری، رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای طرح آموزش بازیافت به دانش‌آموزان سطح منطقه با هدف گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌‌های خشک‌ و ‌تر از مبدأ و ارتقای سطح آگاهی آنان خبر داد.  
  ناصر امانی، معاون شهردار تهران در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر حکیمی‌پور درباره اختیارات شهردار تهران در انجام معاملات و محدودیت موجود در قانون مصوب دولت گفت: شورای اسلامی شهر تهران براساس نص صریح قانون مندرج در بند 14 از فصل سوم قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور این اختیار را دارد که اختیارات خود را در انجام معاملات به هر میزان که تشخیص دهد به شهردار تهران تفویض کند.
  با حضور کشاورز، رئیس گروه مشارکت‌های مردمی سامانه 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران، قمیان قائم‌مقام و محمدی حدادان معاون منابع انسانی شهرداری منطقه 22 تهران از ناظران و فعالان سامانه نظارت همگانی 1888 این منطقه 22 تقدیر به عمل آمد.
  سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر درباره وضعیت بودجه‌ای هلال‌احمر، اظهار داشت: شرایط بودجه‌ای هلال‌احمر نامساعد است، البته همه کشور در این زمینه با مشکلاتی مواجه است اما انتظار داریم اگر مشکلی هم وجود دارد به عدالت با دستگاه‌ها برخورد شود، نه اینکه به دستگاه بزرگی همچون هلال‌احمر با این گستره وسیع خدمات 24 ساعته بودجه اندکی اختصاص دهند.
  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم‌های «آخرین آبادی» و «بچه‌های آسمان» از آثار مجید مجیدی که در سال‌های 1372 و 1375 در این کانون تولید شده ‌است را در قالب بسته‌ای فرهنگی منتشر کرد.
  بیژن پورمند، مدیر فرهنگی- هنری منطقه 5 و رئیس فرهنگسرای فردوس، برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات (سراج)، ویژه‌برنامه طلوع ماندگار (بزرگداشت پیشکسوتان و نخبگان فرهنگی- هنری)، نمایشگاه و نگاه‌گذر خیابان انقلاب را از اهم برنامه‌های این منطقه در ایام‌الله دهه فجر و فصل زمستان دانست.
  تفاهمنامه همکاری مشترک میان محمدعلی معلم‌دامغانی، رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران منعقد شد که بر این اساس در اجرای رویدادهای شاخص هنری این دو نهاد به طور مشترک فعالیت و تعامل خواهند داشت. لازم به ذکر است انتشار نسخه تصویری وزینی از خمسه نظامی در قطع سلطانی مورد تفاهم این دو نهاد هنری کشور قرار گرفت.
  امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای طرح شناسایی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز معابر عمومی و افزایش تعداد پل‌های عابر پیاده مکانیزه در این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.
  نشست هم‌اندیشی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ایران-2017،
6 دی‌ماه با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری و مدیران کل میراث فرهنگی استان‌های همدان، زنجان، یزد، اصفهان و فارس به عنوان میزبانان راهنمایان گردشگری و جمع کثیری از راهنمایان گردشگری سراسر کشور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
  امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 10 شهرداری تهران از اجرای عملیات پیرایش و هرس زمستانه درختان با هدف تقویت و بهبود رشد گیاهان و رسیدگی به فضای سبز سطح منطقه خبر داد.


Page Generated in 0/0067 sec